Bydlení v jednom bytě bylo na jednu stranu skvělé, na druhou však místy katastrofální - hlavně co se týče zlozvyků. Kvůli nim se Tae s Jeonggukem i párkrát pohádali, a to docela hnusně. Pokaždé se ale usmířili a snažili se akceptovat toho druhého.
Popravdě, Jeon dělal spoustu nepochopitelných iracionálních věcí, například nechával otevřenou šatní skříň a odmítal spát s otevřeným oknem, ať už bylo počasí horké ke zdechnutí nebo bylo dusno až hrůza. Taky vždycky nechával hrnky od čaje prostě ležet tam, kde je dopil, a Taeho smysl pro pořádek to nevýslovně dráždilo.
Ale ani Tae v těchto pro něj naprosto přirozených zvycích nebyl nevinně. On si například zásadně neutíral nohy dřív, než vylezl ze sprchy, takže po něm v koupelně zůstávala potopa, na níž se Jeon nejednou málem roztřískal o kachličky. Jednou sebou ale doopravdy jebl (jiným slovem to v jeho případě ani nejde) o podlahu a skončil s naraženým loktem a bokem, na něž od svého přítele dostal nespočet omluvných polibků. Až v tu chvíli Taehyungieho napadlo koupit před sprchový kout savou podložku.
Ovšem společné bydlení mělo i obrovské množství výhod. Byli spolu. A mohli být spolu. Pořád. Mohli se probouzet vedle sebe, mohli usínat vedle sebe - nebo spíše zamotaní v sobě, protože se jejich těla navzájem přitahovala a oni sami nad nimi ztráceli moc. Ale nevadilo jim to ani v nejmenším, dokonce docházelo čím dál tím častěji k intimnostem, flirtujícího Jeongguka nemohlo nic zastavit, a když měl tu správnou náladu i TaeTae... nikdo a nic jim nebránilo v tom, aby si sebe užili více tělo na tělo - většinou však tělo v těle.
Oběma se žilo lépe, přestože v jedné době na sebe kvůli neustálé práci neměli čas - Tae se vracel domů v deset večer, Jeon odcházel ve čtyři ráno, aby před školou ještě pár hodin strávil vyděláváním peněz.
Po pár týdnech jim to ale pěkně začalo lézt na nervy. Práce, práce, škola, práce... Ani jednoho to nebavilo a Jeongguk čím dál častěji hulil trávu. Pohádali se kvůli tomu nehorázným způsobem - Tae dva dny nedovolil, aby ho Jeon byť jen objal.
Věci se ale změnily po tom, co Jeon strávil jeden z víkendů s rodinou. Po delších úvahách se totiž jeho rodiče rozhodli, že jeho polovinu nájmu budou platit celou oni, protože byli hrdí - především otec - na to, že jejich syn konečně není jen líné drzé hovado a že si vnesl s příchodem Taehyunga do života nějaký ten řád. Tudíž si Taeho polovinu placení rozdělili a nemuseli chodit do práce pořád.
Navíc se Jeonggukovi naskytla jako brigáda focení, takže jen občas chodil fotit zakázky, které byly většinou tak dobře placené, že Tae nemusel pracovat každý den.
A tak si žili dobře, milovali se a Jeon neustále opakoval, že si přijde staře. Jako třeba teď.
„Jeon-hyungie, nejsi starý, říkám ti to pořád."
„No to teda jsem. Táhne mi na osmnáct!"
„No a? Mně už ani příští rok náct nebude."
„Ale ty seš jinej případ, Taehyungie... Jednou dospělej, navždy dospělej."
„To má něco do sebe, to jo, ale nepřijdu si tak. S tebou jsem přece malé koťátko~"
„Aww, ty víš, čím mi udělat radost."
„Mám tě přečteného~"
„Miluju tě, fakt moc."
„Taky tě miluju, fakt moooc."
Nastalo příjemné jiskřivé ticho. Jeongguk a Taehyung na sobě leželi v jejich manželské posteli, kterou si koupili teprve před nedávnem, koukali se sobě do očí a jejich nosy se dotýkaly. Netrvalo dlouho a Jeonův zrak sjel ke rtům druhého. Ten nečekal ani vteřinu a započal jejich polibek. Jeon absolutně miloval, když ho Tae políbil první, ačkoli si to nikdy přiznat nechtěl.
Tento pár při líbání sledovaly dvě velké tmavé oči. Pak zamňoukaly, hlásivši se o svačinku v podobě tuňáka z lednice. Tae s Jeonem byli tedy donuceni se od sebe odtrhnout, a to se polibek se zdál velmi vášnivým, a nakrmit jejich malé, opravdové koťátko.
Jeon ho občas - v situacích jako je tahle - proklínal a hlavně proklínal sebe, že Taemu na jeho psí oči nedokázal říct ne, když jednoho večera tohle kotě přinesl v náručí, zabalené v mikině a se slovy "Jeon-hyungie, našel jsem koťátko, můžeme si ho nechat?"
A tak několik měsíců vychovávali svého domácího mazlíčka, kterého jim kupodivu schválil i Junghyun, i když ten chtěl, aby si pořídili kachničku.
„Jsem nezodpovědnej rodič, když chlastám?" zeptal se jednou Jeon, celkem dost pod vlivem alkoholu, Younga, když spolu byli venku.
„Ne, proč? Ty máš děti? Taehyung byl těhotnej?! Počkat kdy??" začal Youngwon vyšilovat a máchat rukama kolem sebe. Ani on už nebyl úplně střízlivý.
„Ne, vole, proboha, on nemůže být těhotnej přece!" Jeon zamával rukama nazpátek, trochu zděšeně.
„Hej... víte, že jsem tady taky?" ozval se Tae, stál hned vedle nich, jako jediný z celé party dnes nepil.
Ano, Jeon pil. Ano, Tae občas taky. Jeon ho vzal do jejich party ze školy, kteří Taehyunga postupně začali brát jako kamaráda a všichni spolu chodívali ven a bavili se. Ne vždycky na ně měl Tae náladu - prostě nebyl ten typ člověka, co by se musel bavit takto - ale všichni ho brali. Krom druhaček z jeho školy to byli jeho první kamarádi po dlouhé době.
„Jej, TaeTae, že jsi nebyl těhotný, lásko?"
„Nebyl a vy už byste měli přestat pít," ušklíbl se Taehyung.
Během pár minut se mu podařilo Jeona přimět, aby se nechal odvést domů. Rozloučili se tedy a šli. Cestou je kvůli nepozornosti (Jeon Taemu olizoval krk) málem smetlo auto, ale oba se šťastně a ve zdraví dostali do svého skromného bytečku ve středu Seoulu. Jeonova přítulnost z alkoholu se díky soukromí, které měli, vyšplhala na maximum a Tae neměl to srdce ho odmítnout, takže nakonec oba skončili v posteli. Ráno se jim oběma nevstávalo nejlépe, ať už za to mohla kocovina nebo bolest v dolní partii jednoho z nich.
Při všem tom pití a hulení (k trávě se ale Tae odmítal přiblížit) s jejich společnými přáteli a při těch nocích, co spolu s Jeonem strávili nazí ve své těsné než těsnější blízkosti, už se Taehyung ani zdaleka nemohl vydávat za nevinného člověka.
Kupodivu mu to nevadilo. Nemusel být nevinný navždy, ani nechtěl, a Jeon ho měl rád i zkaženého - byl by sám proti sobě, kdyby ho rád neměl, protože za to mohl samozřejmě on. Jeongguk byl zase v klidu, nechoval se jak drzé pubertální děcko, co si myslí, že je nejlepší na světě, i když některé jeho povahové rysy nezmizely.
Jeon Jeongguk a Kim Taehyung se navzájem ovlivňovali a přizpůsobovali se navzájem, že splynuli v perfektní symbióze.
A pokud neumřeli, žijí šťastně a symbioticky až dodnes.
ČTEŠ
Tae? | BTS FF - Taekook [TEXTING] ✓
Fanfiction//Pokračování příběhu Jeone?// Taeho budoucnost pod ochranou Jeongguka byla slibná. Minimálně do té doby, než se jim všechno, co si mezi sebou vybudovali, pomalu nezačalo bortit jako domeček z karet. Má jejich vztah vůbec ještě smysl? ___ Jj_uwu: N...