•Bonus• 2/2

2.5K 155 59
                                    

//Upozorňuji, že následující část příběhu není vhodná pro čtenáře mladších patnácti let. ^-^ A myslím to opravdu vážně.//

Taeho ruce putovaly po nahých zádech Jeongguka, konečky prstů si vychutnával hebkost a horkost jeho kůže, zatímco jejich rty byly spojeny v jedny, jejich jazyky spolu tančily ve víru vášně a tlumily vzdychy jich obou, když se o sebe neomylnou přitažlivostí dotkli rozkroky.

„Oh bože, miluju tě," vyhrkl Jeon, jakmile jim došel kyslík a oni se tak museli odtáhnout. Cítil, jak jsou jeho rty napuchlé a vlhké od slin a přišel si neskutečně sexy. Díval se Taemu do tváře, jeho rty na tom byly dost podobně a oči měl spokojeně přivřené jako kočka vyhřívající se na slunci. Koťátko vyhřívající se v lásce a pozornosti černovláska, který byl - skutečně - sexy.

„Já tebe taky," usmál se Taehyung široce, „a moc."

Jeon se usmál nazpátek, bušilo mu srdce štěstím i vzrušením, v krvi mu kolovala láska. Díval se na stvoření pod sebou, rozplýval se, hořel. V tom momentě si uvědomil, že už není cesty zpět. A že cestu zpět už ani nechce, nepotřebuje. Když se ale ležící hnědovlásek zavrtěl a omotal mu nohy kolem boků, jeho mysl se zúžila a zaměřila pouze na Taeho, v jeho hlavě by se nenašla jediná myšlenka týkajícího se někoho nebo něčeho jiného. Naprosto mu propadl.

„A taky tě chci," ozval se Tae blízko Jeonova ucha, „a moc."

Jeho mysl na tom nebyla o moc jinak než Jeonova. Jediná co křičela bylo "Jeon, Jeon, Jeon, Jeon-hyung, Jeon, Jeon, Jeon, Jeongguk" a drobné jiskřičky v tmavých očích mladšího ničemu nepomáhaly, právě naopak. Stejně jako jeho uhlově černé vlasy padající mu do čela.

Ačkoli dlouho odolával pokušení, ačkoli sám sobě zakazoval chtíč a žíznivou touhu po Jeonggukovi, nemohl si pomoct. Už ne. Cítil se s ním tak dobře... a věděl, že se bude cítit ještě líp, pokud mu dovolí dotýkání se hvězd - jak tomu Jeon říkával. Chtěl to. Toužil po tom více, než kdy po čemkoliv jiném. 

„Doháníš mě k šílenství, Taehyungie," vydechl Jeon a zabořil obličej do ohbí Taeho krku. Uvolnil lokty a spustil se tak na tělo druhého, leže mezi jeho nohama. Ruce mu zabořil do vlasů - všiml si, že to má TaeTae rád, že to přímo zbožňuje, a zkusmo se zhoupl v bocích, otírajíc se tak o klín staršího. 

Reakce se mu dostalo okamžitě - překvapený ston Taeho ho dostatečně namotivoval pro to, aby pohyb zopakoval. Chtivěji. Začal mu klást něžné motýlí polibky na krk, jakoby motýli z jeho žaludku vylétali ven.

„Jeon-hyung," vzdychl Taeho sotva slyšitelně. Oční víčka měl pevně zavřená, rty pootevřené. 

„Copak, lásko?" zeptal se Jeongguk s mírnou provokací v hlase a pohnul boky dopředu. Neudržel se - ani nechtěl - a také zavzdychal.

Taehyung neodpověděl, nevěděl jak, a místo toho znovu vzdychl jeho jméno a začal přejíždět dlaněmi po jeho zádech, jako kdyby bych připraven mu do nich zarývat nehty celý večer a celou noc ve jménu vášně. Jeon si jeho gesto vyložil správně, doslova to bylo pobídnutí pro to, aby konal.

Jeon si hrál s Taeho vlasy a znovu ho vášnivě líbal na rty, zatímco dal svým dráždivým pohybům pravidelnost. Cítil, jak ho obklopuje vzrušení - Taehyung byl tak dokonalý, jak mu pánví občas vycházel vstříc, jak mu do rtů vzdychal a jak se jeho horké dlaně odvážily ze zad sklouznout k pasu a bokům a jak mu jednu z dlaní zamotal do vlasů na zátylku, aby za ně toužebně zatahal, poháněn vzrušením, které Jeon mohl cítit i v jeho nižších partiích. Jeon na tom byl stejně, cítil, jak se mu krev hrne do rozkroku.

Tae? | BTS FF - Taekook [TEXTING] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat