~ Marinette ~
Sabah yine o lanet alarmın sesi ile uyandım bugün harika bir gündü aslında Adrien'i gördüğüm her gün çok güzeldi. Üzerimi giyinip aşağı annemin yanına indim , babam kahvaltısını yapmış ve pastaneye gitmiş bende annem ile birlikte kahvaltımı yapıp okula gittim. Okula geldiğimde ise Adrien'in sırasına baktım ama yoktu oysaki o da bu saatlerde gelirdi ama gelmemedi herhalde babası ile ilgili bir şey olmuştur. Derse başladığımızda Adrien'in gelmesini umut etmiştim ama gelmemişti. Okuldan sonra Alya ile birlikte eve yürümeye başladık eve geldiğimizde ayrılıp ben eve girdim ve annem ile babam bana üzgün şekilde bakıyorlardı bende ne olduğunu sordum onlarda " hani baban 1 seneliğine Paris'te olamayacağı için bizde pastaneyi kapatmaya karar verdik" dedi annem bende " peki ya sen idare edemez misin babamın yerine" sonra babam birazcık kendini överek" tatlım annen benim kadar güzel yemek yapamadığı için pastaneyi kapatıyoruz" dedi bende dediği şeyin üzerine gülümsedim " peki babam yokken biz nasıl geçimimizi sağlıyacagiz " dedim endişeyle babamda " bu yüzden bu işte sana düşüyor" dedi bende anlamadan " ne demek istiyorsun baba biraz daha acık olurmusun " dedim o da " bay Gabriel agreste size para vereceğini söyledi ama bir şartla" dedi bende " n-ne şartı varmış ki?" Dedim babamda " senin tasarımlarını çok beğendiğini hepimiz biliyoruz" dedi bende başımı salladım o da devam etti " bu yüzden seni oğlu Adrien ile evlendirmek istiyor ama bu sadece 1 yıl sürecek bende istemiyorum onun oğluyla evlenmeni bu yaşta ama mecburuz" dedi bende daha fazla Bir şey söylemesine izin vermeden yukarı odama çıktım.
~ Adrien ~
Babam beni birisiyle evlendirecekmis ama ben bu yaşta evlenmek istemiyordum dediğine göre tanıdığım bir kisiymis ama olsun yinede bu yaşta evlenmek istemiyordum. Babam odama pat diye girince neye uğradığımı anlamadım ve yatağıma yanıma oturdu bende yataktan kalkıp onun yanına oturdum ve konuşmaya başladı " kız hani şu senin şapkanı tasarlayan var ya işte o bence güzel bir kız değerini bilsen iyi edersin çünkü yakın zamanda düğününüz olacak" dedi ve yanımdan kalkıp gitti. Ne yani şimdi ben Marinette ile mı evlenektim neyse en azından Marinette iyi bir arkadaş dedim ve telefondan Marinette'i aradım anında açmisti onların orada ki parkta bulusucaktik.
~ parkta ~
Parka geldiğimizde ikimizde konuşmuyorduk söze ilk ben başladım " sende mi benim gibi ilk duyduğunda şaşkına uğradın ?" Dedim o da bana bakmadı başını çevirdi ama bakamadı evet anlamında sesler cikardi bende aklımdan ' Marinette beni her gördüğünde yüzüme bakamıyordu neden acaba?'.
💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
Yeni kitap yazdım umarım beğenirsiniz aklıma yeni fikirler geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik ~ ADRINNETTE ~
Short StoryAdrien ve Marinette her Zaman ki gibiler. Marinette Adrien'i seviyor Adrien Marinette'i arkadaş olarak görüyor ama aileleri zorla evlendirene kadar. adrienette kitabıdır. iyi okumalar 😊♥️♥️