~ Marinette ~
Sabah uyandığımda göğüsümün üstünde bir ağırlık vardı kafamı aşağı eğince sarı saçlar ile karşılaştım bu saçlar Adrien'a ait kafasını göğüsümden çekmeye başladım ve yan tarafa koydum sonrada kendiside yana gitti bende odanın içinde ki lavaboya gidip işlerimi hallettim sonra da üzerimi değiştirmeye başladım pantolumu giydikten sonra üstümü çikardim ve kapı açıldı giren tabiki Adrien'di ve o elleri ile gözlerini kapattı sonra çikti bende çabuk çabuk üstümü giydim ve odaya girdim sonra Adrien'a " ya sana hiç kapı çalma adabini kimse öğretmedi mı ya insan bir kapıyı çalar öküz " dedim o da " sende beni uyandırsaydin ben napabilirim şimdi hah söyle bakalım ?" Dedi sonra ekledi " insan kocasını öperek uyandırır" dedi bende " niye öperek uyanandiragim hah söyle bakalım sapık koca" dedim ve odadan çıktım sonra kahvaltı masasına oturdum masanın başında Gabriel agreste konuştu " Marinette sizin bugün okulunuz yoktu değil mi?" Dedi bende " evet efendim " dedi sonra da " bana efendim deme lütfen baba diyebilirsin tamam mı" dedi bende " tamam baba" dedim ve kahvaltımı yapmaya başladım o sırada da Adrien geldi ve yanıma oturdu sonra Gabriel agreste konuştu " bugün ortağımın düğünü var ve çocuklarini bize bırakacaklar 2 haftalığına" dedi bende gözlerim şok içerisinde ona baktım Adrien bunu fark etmiş olacak ki kolunu omzuma koydu ve " peki baba biz Marinette'le birlikte bakarız ona öyle değil mi Marinette" dedi bende başımı'evet'anlamında salladım sonra da kahvaltımı yapmaya başladım.
~ Adrien ~
Kahvaltımızi yaptıktan sonra Marinette ile birlikte odamıza çıktık ve Marinette sordu " ortağının çocuklari evlenmek falan noluyor anlamadım ki" dedi bende " barda tanışmışlar ve sonra bebek yapmışlar ortada bir bebek olduğunu anlayınca da 9 ay sonra evlenmeye karar verdiler" dedim o da anladım anlamında başını salladı sonra aşağıda ki kapı çaldi ve bende hemen inip açtim gelen kişi babamın ortağıydi kucağında da bebeği vardı ve bana bebek ile ilgili bir şeyler söyledikten sonra gitti bende odama çıktım Marinette kucağımda bebek ile geldiğimi görünce hemen yanıma geldi ve kucağımda ki bebeği aldı ve öpmeye başladı sonra yatağa koydu ve bana doğru gelerek " bu nerede yatacak bizimle beraber mı yoksa koltukta mı?" Dedi bende " babama söyleyelim" dedim ve aşağı babamın yanına gittim ve " baba ortağının çocuğu geldi ama nerede yatacak?" Dedim o da " senin eski beşiğin var Nathalie'e söliyeyim odanıza getittirsin" dedi bende tamam dedim ve odama çıktım odaya girdiğimde ise çok güzel bir manzara ile karşılaştım.
~ Marinette ~
Bebek ile oynuyordum bazen ise de onu öpüyordum ama arkamda bir ses duydum ve otarafa döndüm gelen Adrien'di ve " çok yakıştıniz " dedi ve bende bu dediği şey ile ona güldüm sonra ayağa kalktım ve " babana dedin mi nerede yatacakmis?" Dedim o da bana yaklaşarak beni eski beşiğim varmış Nathalie getittirecekmis " dedi ve bana daha cok yaklaşmaya başladı bende geri gidiyordum ki yatağa çok yakın olduğumu gördüm ve düşmemek için Adrien'nin kolumdan tuttum ama ikimiz birlikte düştük ve şuanda Adrien üstümdeydi ve " bu kadar çok istiyorsan hic vakit kaybetmeye gerek yok " dedi bende onun kafasına elimle vurdum ve üstümden ittim sonra da kapı çaldi ve Nathalie ve Adrien'in koruması geldi ve " yatağı nereye koyalım" dedi Nathalie Adrien'da " şuraya" dedi parmağı ile yatağın yanını göstererek onlar oraya bıraktıktan sonra bende yanına gidip " çok tozlanmış bu ben tozunu aliyim sende bebeğe bak " dedim o da tamam dedi bende beşiğin tozunu aldıktan sonra beşiğin içini doldurmaya başladım yastık, çarsaf vb. Gibi işimi bitirdikten sonra Adrien'in yanına gittim bebek ile oynuyordu yanlarına gittim ve bende oyunlarına katıldım tam bebeği yani Harry'i öpecekken Adrien'da öpüyordu birimiz sol yanağından birimiz sağ yanağından öptük ve sonra geri çekildik. Akşam yemeğini yedikten sonra odaya geri çiktik ve ben Harry'nin biberonu'nu Alip aşağı mutfağa indim ve süt kaynamaya başladım sütü biberona döktükten sonra odaya geri çıkıyordum ki oda'dan Adrien uçtu " noldu neden çiktin odadan yoksa Harry'a bir şey mi oldu?" Dedim o da " yok, hayır oda cok kötü kokuyor gaz maskesi takarak girmeni öneriyorum" dedi bende gözlerimi devirerek odaya girdim oda arkamdaydi ki bunu hissediyordum Harry'in bavulundan bez çikardim ve Harry'in altını bezlemeye başladım çikardigim bezide Adrien'a verdim ve Harry'nin sütünü icirmeye başladım.
~ Adrien ~
Harry ile birlikte oyun oynuyorduk ama alttan gelen kokuyla odadan direk fırladım ve merdivenlerde Marinette ile karşılaştım ve bana "neden odadan fırladığı mı?" Sordu bende cok kötü koktuğunu söyledim o da cesur bir kahraman gibi odaya girdi bende arkasından gidiyordum ki Harry'i göstererek " canlı bomba orada" dedim o da bu dediğim şeye güldü ve Harry'nin altını değiştirmeye başladı altını değiştirdikten sonra bezi bana verdi bende çöpe attım sonra Marinette Harry'a sütü içirmeye başladı sonrada uyutmaya başladı ama uyumuyordu ben kucağıma aldım ve uyutmaya başladım ve iki dakikada uyudu Marinette'te bana şaşkınca bakıyordu bende "yetenek" dedim sonra o da beşiği düzeltmeye başladı bende Harry'i yatırmak için eğildiğimde o da kalkıyordu ve kafalarimiz birbirine çarptı ve birbirimizin gözlerimizin icine baktık sonra benim gözlerim onun o kadar güzel olan dudaklarına kaydı sonra hemen gözlerine tekrardan baktım sonra geri çekilip lavaboya gitti bende Harry'i yatırıp pijamalarimi giydikten sonra kendimi yatağa attım sonra yanımda bir ağırlık hissettim aslında ağırlık olduğuda söylenemez Marinette yattığını düşündüm ve evet tahminim doğru çikti burnuma o tanıdık koku geldi beni sarhoş eden koku.
💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik ~ ADRINNETTE ~
Short StoryAdrien ve Marinette her Zaman ki gibiler. Marinette Adrien'i seviyor Adrien Marinette'i arkadaş olarak görüyor ama aileleri zorla evlendirene kadar. adrienette kitabıdır. iyi okumalar 😊♥️♥️