Marinette
Gelen kişi babannemdi onu çok özlemiştim ona sarıldım ve valizlerini aldım aslında ben almadım Adrien aldı her neyse oturma odasına geçtik ve babannem konuşmaya başladı.
" Ne kadar da büyümüşsün en son gördüğümde şurada ki kız gibiydin" diyerek Emma'yi gösterdi ve tekrar bana baktı " o kız kim?" Diye sordu bende " kızım " diye yanıtladım o da şaşırmış olacak ki ağzı acık bana baktı " peki o yakışıklı çocuktan mı?' dedi gülümseyerek bende evet anlamında başımı salladım sonra da aklıma soru takıldı " babaanne sen buraya nasıl geldin?" Dedim merakla " uçakla" dedi bende " hayır o anlamla değil evi nereden biliyorsun" dedim o da " annenler söyledi " dedi gülümseyerek bende kafamı salladım ve aç olup olmadığını sordum o da tok olduğunu söyledi. O sırada da Adrien geldi ve babaannemin elini öpüp "hoş geldiniz" dedi sonrada yanıma oturdu bende onları tanıttım " Adrien bu babaannem babaanne bu Adrien " dedim onlarda tanıştıklarına memnun olup hep birlikte televizyon izlemeye başladık.
Adrien
Bugün Marinette'e evlenme teklifi edicektim babaannesinin gelmesi iyi oldu Emma'yi ona bırakırdık telefonumun çalmasiyla cebimden çikarip başka odaya gittim ve açtim " efendim"
Telefon konuşmamı bitirdikten sonra Emma bana bakıyordu bende onu kucağıma alıp " anneyle aile olmak istiyor musun?" Dedim o da gülümsedi bende onunla birlikte aşağı indik ve babaanneye verdim o da onunla konuşup oynuyordu bende fırsat bilip Marinette'e " bugün sana bir sürprizim var " dedim o da " ne sürprizi ben seninle konuşmuyorum" dedi yüzüme bakmayarak " ama senin için çok güzel bir yer ayarlattim" dedi o da " peki ne zaman " dedi bende zafer kazanmışcasina gülümsedim ve " 18.15de " dedim o da saate bakıp " tamam daha 3 saat var ama Emma'yi kime birakacaz!" Dedi endişeyle " ben onu da düşündüm babaannene birakacaz" dedim o da bana gözlerini devirerek baktı.
Saat 18.15
Marinette
Vakit gelmişti bende hazırlanıyordum aslında sürprizi merak etmiyor değildim ama ona etmiyor musum gibi yapıyordum .
Aşağı inip babaanneme çiktigimizi söyledik ve Emma'nin yanağından öpüp çiktik.
Sessizce gidiyorduk. En sonunda modern bir restorana geldik Adrien önceden inip kapımı açti bende inip teşekkür ettim.
Içeri girdiğimizde iki kişilik masa , klasik bir müzik ve etrafta ki garsonlar dan başka kimse yoktu masaya doğru ilerlemeye başladık Adrien sandalyemi çekip oturmamı sağladı bende oturdum sonra da o oturdu bende merak ederek " bu lükse neye borçluyuz acaba?" Dedim o da " önce sana , sonra Emma'ya sonrada ailemize" dedi bende son kelimesinden bir şey anlamayarak tuhaf tuhaf ona baktım o da oturduğu yerden kalkarak bana doğru yürüdü sonra da diz üstü çokerek " Benimle tekrardan evlenir misin?" Diye sordu o yeşil gözleriyle bende şok olup ona öyle bakıyordum " biliyorum bana küssün ama bunlarla uğraşıyordum" dedi sevimli bir şekilde bende ona gülümseyerek" evet " diye çiglik attım o da yüzüğü parmağıma takmış beni öpmeye başladı bende ona karşılık veriyordum ayrıldıktan sonra " peki düğünümüz ne zaman ?" Diye sordum o da " ne zaman istersen matmazel" dedi ve elimden öpücük kondurup yemek yemeğe başladık.
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚Birazcık kısa oldu ama bence güzel bir bölümdü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik ~ ADRINNETTE ~
Short StoryAdrien ve Marinette her Zaman ki gibiler. Marinette Adrien'i seviyor Adrien Marinette'i arkadaş olarak görüyor ama aileleri zorla evlendirene kadar. adrienette kitabıdır. iyi okumalar 😊♥️♥️