12

4.4K 170 31
                                    

~ Marinette ~
Sabah uyandığımda dışarıdan sesler geliyordu hemen dışarı çıktık ve kimse beni uyandırmadan kahvaltılarını yapmışlardı ve bende mecburen tek başıma yapmak zorunda kalmıştım Alya'da beni unuttu hep Nino Nino diyip duruyor neyse bende tabak çatalımı aldım ve olmayan yemeklerden tırtıklamaya başladım karnım çok doymamıştı ama en azından açlığımı gidermiş oldum.
Sonra dün gittiğim yere gittim ve biraz doğa ile baş başa kalmak istedim ama kalamadım çünkü ben yere oturduktan sonra hemen Adrien gelmişti bu çocuğun benimle derdi neydi cidden? yanıma oturdu ve bir kaç dakika aramızda sessizlik oluştu sonra beni neden rahatsız ettiğini sordum o da " sana benim ile ilgili sorular sorucağım" dedi bende " kendi sorunlarını kendin çözebilirsin ben senin kafa sesin değilim" dedim sonra o da " kafa sesim olmayabilirsin ama unutma ki sen benim karımsın " dedi kolumu sıkı sıkı tutarak bende onun elinden kolumu kurtarıp " ne sorucaksan çabuk sor işim var" dedim o da sormaya başladı " 1) dünkü düşük olayı ne zaman oldu ve nasıl anladın" dedi bende ona baktım o da bana bakıyordu sonra konuşmaya başladım " hani en son ki birlikteliğimiz olmuştu ya işte ondan 1 hafta sonra aslında hamileymişim ayrıldıktan sonra da kendime çok fazla dikkat etmeyince de düşmüş işte" dedim sonra başka bir soru Sordu " peki ya Luka ile aranda bir şey yok değil mi?" Diye sordu bende " hayır yok hem o benim arkadaşım" dedim o da bana " sadece arkadaşın mı?" Dedi bende " ben tek arkadaşım dedim sadece demedim" dedim ve o da başka soruya geçti " son soru beni eskisi kadar seviyormusun?" Diye sordu bende " eskide ki ve şimdi ki sevgim sana karşı değişti seni eskiden aşıktım ama şimdi ise benim için bir hiçsin" dedim ve " soruların artık bittiyse Gide bilirmisin tek başıma kalmak istiyorum" dedim o da hayır anlamında başını salladı ve bende ayağa kalkıp oradan uzaklaşmaya başladım ama onunda arkamdan geldiğini hissedince yavaş yavaş hızlanmaya başladım ve bu hızlanmam koşmaya dönüştü Adrien arkamdan ne kadar çok bağırsa da duymamazlıktan geldim sonra ayağım taşa takılıp düşüyordum ki biri beni tuttu ben önce yere düştüğümü hissettim ama güçlü kollar beni kendine doğru çekti gözlerimi açtığımda Adrien'nin yeşil gözleri ile karşılaştım onu o kadar çok özlemiştim ki ona bakmak bile istemiyorum sonra bana şöyle dedi " nereye kaçtığını sanıyorsun sen" dedi bende " çünkü seni istemiyorum" dedim o da beni bırakıp kendisi önden gitmeye başladı bende içimden düşündüm acaba çok mu sert davranıyorum ona karşı?.
~ Adrien ~
Marinette bana karşı çok kaba olmaya başlamıştı ve bu benim kalbimi çok kırmıştı. Kamp alanına geldiğimde Luka'dan başka hiç kimse yoktu bende onu birazcık yakınına oturarak çaldığı şarkıyı dinlemeye başladım bu Marinette'in en sevdiği şarkıydı ve bende şarkı bitince ona sordum " bu Marinette'in en sevdiği şarkı neden bunu çaldın?" Diye sordum o da gitarına bakarak konuştu " Marinette benim için çok önemli biri her zaman bana destek oluyor o çok iyi biri neden siz ayrıldığınızda depresyona girmedi biliyor musun?" Dedi bu bizim evli olduğumuzu nereden biliyordu ki bende merakımdan Sordum " neden?" Dedim o da " çünkü yanında ben vardım ve o yüzden o bana hep pozitif enerji verdiyse bende ona pozitif enerji verdim" dedi ve  bende ona " peki Marinette'e karşı bir şeyler hissediyormusun ?" Dedim o da  bana bakarak " dediklerimden anla artık" dedi ve gitarını çalmaya devam etti o sırada da Marinette geldi ve bizi görmeden ya da görmemezlikten geldi çadıra girdi.
Ateşin etrafına oturduk ve herkes nereye gezdiklerini anlatıyorlardı herkes vardı ama sadece Marinette yoktu ve sabahtan beri de çadırdan çıkmamıştı sonra yanıma baktığımda ise Marinette'i gördüm kulağıma fısıldayarak " benimle birlikte tuvalete gelebilir misin?" Dedi bende tiripli bir sesle " her yer tuvalet ya git bir tane ağacın arkasına yap" dedim o da " şaka yapma gerçekten çok geldi ama" dedi bende oflayarak Önen gene ağaç seçmeye başladık.
~ Marinette ~
Çok tuvaletim gelmişti ve Adrien'nin ile birlikte gitmek istemiştim hem onunla aramızda ki ilişkiyi düzeltirim hemde tuvalet ihtiyacımı gidermiş olurum.
Kamp alanından baya uzaklaştığımızda bir ağacın arkasına gidip işlerimi hallettim sonra bacağımın arasından bir şey geçtiğini gördüm sonra da "YILAN" diye bağırarak Adrien'nin yanına gittim ama giderkende ayağımı burktum ve düşüyordum ki Adrien Beni tuttu ve gülümseyerek " bugün herhalde sakarlık günün" dedi bende gülümsedim ve kalkmaya çalıştım ama bileğim yüzünden kalkamadım Adrien'da bunu fark etmiş olacak ki beni kucağına aldı ve yürümeye başladı.
Kamp alanına geldiğimizde Alya çığlık attı ve bizde düştük Adrien benim üstüme düştü ve kalktığımızda Adrien'nin beli kanıyordu  kızlar benim ayağım ile ilgilenirken erkeklerde Adrien ile ilgileniyorlardı. Ben yatmaya hazırlanırken birden çadırımın fermuarı açıldı ve içeri giren Adrien'di yamuk bir şekilde oturdu bende meraklı gözlerle bakıyordum ona o da " iyi misin bileğin acıyor mu?" Dedi bende hayır anlamında başımı salladım sonra ben ona sordum " senin belin acıyor mu?" Diye o da " birazcık" dedi eli ile de göstererek tam gidecekken elinden tuttum ve geri otturturdum ve ona " bu yapacağım şeyi sakın inkâr etme lütfen" dedim ve onun dudaklarını benimkilerle birleştirdim ilk başta karşılık vermedi ama sonradan o da bana karşılık vermeye başladı. Onu çok özlemişim dudakları hâlâ aynı duruyordu öpüşür hâlâ aynıydı ben galiba tekrardan ona aşık olmaya başladım.
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

Zoraki evlilik ~ ADRINNETTE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin