9

5.2K 174 83
                                    

~ Marinette ~
Sabahları çok sıkıcı oluyor hele ki hafta sonu sabahıysa kahvaltımızi yapmıştık Adrien bir  yere gitmişti ama nereye gittiğini bilmiyordum. Adrien geldiğinde  Alison hanımların hazırlanmasını bekliyorduk havaalanına biz götürecekmişiz sanki kendileri gidemiyor taksiyle Allah'ım sana geliyorum.
Havaalanına geldiğimizde daha yarım saat vardı ve biz Adrien ile birlikte Harry'la oynuyorduk. Saat geldiğinde vedalaşıp eve doğru gitmeye başladık o sırada da telefonuma bir bildirim geldi telefonu elime alıp baktım mesaj Alya'dan dı ve bende açıp okumaya başladım
* Marinette biz Nino ile birlikte evde bir şeyler yapmaya karar verdik ve senide çağırmayı düşündük gelmek istersen mesajını bekliyorum*
Diye yazıyordu sonra bende * evet gelmek isterim* diye yanıt verdim sonra Adrien'a baktığım da ise onunda telefonuna bildirim gelmiş olmalı ki telefonuna bakıyordu bende sordum " Nino mu yazdı?" Dedim o da evet anlamında başını salladı sonra bende " ne diyor eve mı çağırıyor?" Dedim o da yine evet anlamında başını salladı sonra bende dedim ki " o zaman gidelim mi lütfen" dedim o da " tamam gideceğiz ama bir şartla" dedi bende " ne şartı yaa?" Dedim o da " evde benim yanımdan ayrılmıyacaksın " dedi bende ona " tuvaletede mı birlikte gidicez?" Diye sordum o da bana yaklaşarak " istersen gelebilirsin nasıl olsa gördün her şeyi öyle değil mi?" Dedi bende onu iterek  " hadi Alya'ları bekletmiyelim " dedim ve yürümeye başladım.
~ Adrien ~
Nino beni evine davet etmişti bende onu kırmamak için davetini kabul etmiştim Alya ve Marinette'de geliyormuş biz marinette ile birlikte Nino'ya giderken aklıma ilaç geldi ve biraz Marinette kötü olsun diye  akşam değil de şimdi vermeyi düşünüyorum birazcık acı çeksin öyle değil mi?
Nino'ya geldiğimizde ise içeri girdik ve Alya bizden önce geldiği için Marinette onunla film seçmeye karar verdi Nino'yla bende içecekleri falan hazırlıyorduk kızlar yanımıza geldiğinde filmi seçmişlerdi sonra onların üçü birlikte oturma odasına gitti bende Marinette'in içeceği meyve suyunun içene ilacı koydum ve meyve suyunun içinde kaybolmasını bekledim sonra içeri gidip herkesin meyve sularını verdim tabiki Marinette önce verdim.
~ Marinette ~
Adrien içecekleri getirdiğinde tadı bir değişikti ya da bana öyle gelmişti bilemiyorum artık sırf o meyve suyunu beğendiğim için içtim yoksa içmezdim. Meyve suyunu bitirince filmde ki kişileri hep fesat olarak görüyordum sonra sanki içimi yakıyorlarmış gibi içim yanıyordu ay çok kötüyüm sonra ayağa kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ama yok hâlâ geçmiyordu fena haldeydim sonra içeri gittim sanki hiç bir şey yokmuş gibi davranarak sonra gözüm Adrien'a kaydı zaten yanımda oturuyordu onunla geçen gecemizi hatırladım Adrien ona baktığımı anlamış olacak ki bana baktı sonra kafasını ' ne var ?' anlamında salladı bende ona ' eve gidelim ' bakışlarımı ona yolladım ama o beni takmayarak filmi izlemeye devam etti sonra bende filmi izlemeye devam etmeye çalıştım ama olmadı aklım hep Adrien'a takılıyordu sonra tekrar ona bakarak gözlerim önce dudaklarına sonra daha da aşağılara kaydı bakmamaya çalıştım ama olmadı bir an önce eve gitmek istiyorum.
Film bittiğinde sohbet etmeye başladık ben konuşmuyordum sadece bana sorulan sorulara evet ya da hayır diye cevaplıyordum bazen ise hıhı diyordum. En sonunda akşam olmuştu ve yavaş yavaş eve doğru yürüyorduk yani Adrien yürüyordu ben resmen koşucaktım. Sonunda eve gelmeyi başarabilmiştik ve ben Adrien'nin elinden tutarak odaya doğru yürüyordum ki arkadan bir ses duymam ile birlikte arkamı döndüm " nereye gidiyorsunuz daha akşam yemeği yemedik" dedi Gabriel agreste sonra bizde " daha yeni arkadaşlarımızdan döndük ve yorgunuz" dedim o da " birazdan akşam yemeği zaten yiyeceğiz  biraz daha durursanız o kadar da çok yorgun değilsinizdir değil mi?" Dedi bende " evet yorgun değiliz" dedim ve Adrien'nin elini bırakıp yemek odasına doğru yürümeye başladım sonra masaya getirilen yemekleri izlemeye başladım.
~ Adrien ~
Marinette çok acı çekiyordu bunu dışardan bile görebiliyordum ama biraz daha acı çeksin o bana yok öyle yok böyle diyeceğine yapsaydık bunlar başına gelmiyor olabilirdi. Akşam yemeğini yedikten sonra Marinette babamdan izin isteyip yukarı odamıza çıktı bende biraz daha yemek yedikten sonra bende izin isteyip odama çıktım ve gördüğüm manzara ile sırıttım sonra Marinette bana doğru koşmaya başladı yarı pjamalı yarı çıplak bir şekilde sonra kucağıma zıpladı ve beni öpmeye başladı sonra ikimizde yatağa düştük o benim üstümdeydi ve biraz daha alt taraflarımızı birleştirirse ben dayanamayacağım sonra dudaklarımı öpmeyi bırakıp boynuma geçti benim ona yaptığım gibi ısırıp, öpüyor, kokluyor bazen ise yalıyordu sonra o bu işleri yaparken bende onu altıma aldım ve ikimizide soymaya başladım gerisini zaten aklınızda canlandırmışsınızdır.
💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙

Zoraki evlilik ~ ADRINNETTE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin