HermG Choć przychodzi mi to z trudem... Przeprosiny przyjęte.
Komentarze:
GirlOnFire Głupio mi było nawet przepraszać. Głupio mi w ogóle z wami rozmawiać, chciałabym żeby po prostu mnie tu nie było. Nic nie jest w stanie wyrazić tego jak bardzo żałuję.
HermG Każdy potrzebuje teraz czasu. Może kiedyś będzie jak dawniej.
PansPark Hermiono, z wieloma rzeczami się z Tobą zgadzam i uważam Cię za naprawdę mądrą osobę, ale w tym przypadku Twoje zachowanie jest naprawdę idiotyczne. Laska wyzywa Cię, oskarża i wywleka Twoje tajemnice, a Ty po kilku dniach udajesz, że nic się nie stało. Każdy zasługuje na jakieś wybaczanie, no ale bez przesady.
BetterDaf Właśnie. Otaczaj się ludźmi, którzy nie wyjeżdżają z takimi akcjami.
HermG Wcale nie udaję, że nic się nie stało. Mocno mnie to zraniło i nie zamierzam tego ukrywać. Tyle że śmierć Luny nauczyła mnie żeby doceniać ludzi, których mamy przy sobie, zwłaszcza przyjaciół, którzy wiele nam w życiu pomogli. A Ginny pomogła mi naprawdę jak nikt inny i nie zamierzam o tym zapominać.
TNott To nie nasza sprawa, nie powinniśmy się w to wtrącać.
KingBlaise Fajnie, że między wami okej. Skoro udało nam się jakoś tam dojść do porozumienia, to głupio byłoby gdyby porozpadały się dawne przyjaźnie.
DMalfoy Pozostaje tylko jeden mały szczegół...
BoyWithScar Nie jestem taki znowu mały. Ale przynajmniej nazywasz mnie "szczegółem", nie "problemem", to już jakiś postęp.
DMalfoy Odkąd z nami mieszkasz, moje życie erotyczne legło w gruzach.
BoyWithScar Przecież nie śpię z wami w łóżku, róbcie co chcecie. Uważasz, że kopulująca para za ścianą jest dla mnie problemem?
DMalfoy Może my lubimy też w innych miejscach? 🙄
HermG Boże...
BeutyAst O, Granger zaprosiła sobie swojego łóżkowego kolegę. Jak Ci się podoba taki układ, Draco? 🤭
DMalfoy Mogę Ci to opowiedzieć ze szczegółami, niech Ci będzie. Mamy z Potterem do pracy na różne godziny, więc ustalamy sobie grafiki czyja jest teraz kolej. I tak na zmianę. Wieczorami to raczej jesteśmy wszyscy w domu i wtedy to już trójkącik. A jak akurat Hermiony w domu nie ma to i sami się sobą zajmiemy. Jesteś pojebana, Astoria i spierdalaj już z tymi swoimi teoriami z dupy wyciągniętymi, bo mnie wkurwiasz.
HiGGs Grzeczniej może 😉
DMalfoy A Tobie to już dawno powinienem palce połamać, może przestałbyś się odzywać w internecie.
HermG Chodź do kuchni, Draco. Zaparzę Ci ziółka.
DMalfoy Już idę, słońce. A z wami jeszcze dokończę tą rozmowę. Bezmózgi.
TNott Jak zwykle Draco zbiera całą atencję, nawet jeśli nie chodzi o niego XD
GirlOnFire Tak mi teraz głupio. Mogę się wyprowadzić do rodziców, naprawdę. Skoro nie masz gdzie spać i przeze mnie zwalasz się komuś na głowę...
BoyWithScar Zostań w naszym mieszkaniu, przecież rozmawialiśmy o tym przez telefon. Ja jeszcze trochę tu posiedzę, przemyślę wszystko i wtedy spotkamy się i ustalimy co dalej.
CZYTASZ
(Nie)Magiczny Instagram 2 ✔
RomanceDruga część "Nie(Magicznego) Instagrama". "Wszystko zaczęło się sypać". Minął rok, który wielu mogło nazwać przełomowym. Wrogowie stali się przyjaciółmi, zaś niektórzy przyjaciele postanowili odwrócić się od siebie z potrzebą wyznaczenia nowych śc...