Hermiona

3.4K 62 27
                                    

HermG Właśnie wylądowaliśmy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

HermG Właśnie wylądowaliśmy. Ginny, nie mam pojęcia co się dzieje, odbierz ode mnie, proszę. Porozmawiamy i na pewno wszystko się wyjaśni.

Komentarze:

GirlOnFire Nie zgrywaj głupiej, biednej sierotki. "Wszystko co złe to nie ja". Zawsze uchodzi Ci płazem, ale tym razem już nie nabierzesz mnie na te swoje sztuczki i śmieszne tłumaczenia. Malfoy wie, że się puszczasz? Może skoro dałaś dupy mojemu mężowi, to komuś jeszcze, tak przy okazji? Może Higgs wcale nie wkręcił Cię w żadne gówno, tylko sama postanowiłaś na chwilę zmienić bolca?

HermG Zwariowałaś? Nic takiego nie miało miejsca.

GirlOnFire A jak pijana wskoczyłaś do łóżka Malfoya na waszym pierwszym wyjeździe służbowym, będąc wtedy jeszcze z moim bratem, też było wtedy w porządku?

HermG Po co tu to wywlekasz...

RedRat Przypominam, że to ja pierwszy zerwałem wtedy z Hermioną. Nie będąc ze mną mogła robić co chciała. Nie rozumiem tylko, dlaczego nagle zaczynasz tu mówić o jej tajemnicach, jesteś pewna, że te wiadomości to prawda, Ginny?

BeutyAst Ale Draco ze mną akurat jeszcze wtedy był 😉 Wiedziałam, że się tam jebaliście. A ja głupia uwierzyłam, że nie.

GirlOnFire Powinnam była powiedzieć Ci od razu. Nie ma nic gorszego niż zatajona zdrada faceta 😊

HiGGs Nie mieszaj mnie w to. Wszyscy wiedzą jaka była prawda, nie wymyślaj swojej.

BoyWithScar Nie zdradziłem Cię, co Ty sobie teraz wkręcasz?

DMalfoy Jesteście pojebani.

GirlOnFire A Ty co? Wierzysz jej? Doprawia Ci rogi na każdym kroku.

DMalfoy Nic mi nie doprawia. I tak, wierzę. Nie wiem o jakie wiadomości Ci chodzi, ale jeśli Hermiona nie ma pojęcia co jest grane, to widocznie coś popierdoliło Ci się w głowie. Ufam jej i nic Ci do tego.

GirlOnFire Pewnie słyszałeś w takim razie też o prawdziwym powodzie, dla którego nie chce mieć z Tobą dziecka? 😉

HermG Ginny, proszę nie tutaj...

BoyWithScar To będzie poniżej pasa. Tylko spróbuj to tu napisać, a z nami koniec.

PansPark Nie wiem o co chodzi, ale jesteś pojebana. Wyleciałaś z taką ilością tajemnic Hermiony, że już nawet nie pamiętam o co chodziło z tą całą sprawą.

GirlOnFire Jakbyś nie zauważył, to z nami już jest koniec, Potter 😘 Otóż, moi drodzy, Hermiona w czasie wojny uzależniła się od środków przeciwbólowych, które brała również jeszcze długo po zakończeniu wojny. Ćpunka, musiała iść później na odwyk i terapię, bo nie radziła sobie ze sobą. Sprzątałam po niej jej obrzydliwe wymiociny i nie raz zmieniałam zasraną bieliznę. Kiedy w końcu się z tego wyleczyła okazało się, że do tego stopnia wyniszczyła swój organizm, że prawdopodobnie nie zajdzie w ciążę NIGDY ☺️

Możliwość dodawania komentarzy została zablokowana.

(Nie)Magiczny Instagram 2 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz