İlk Telefon

1.6K 31 6
                                    

-Oğlum çok içmeyin lan! Yine zil zurna sarhoş oldunuz iyi mi?

-Lan önce sen kendine bak, ayakta duracak halin yok! 

-Hadi oradan be çivi gibi delikanlıyım ben! 

-Ya tabi oğlum tabi kesin öyle. Daha iki cümleyi bir araya getiremiyorsun.

-Ne? Kim dedi onu? Hanginiz oğlum?

-Baksana Adil göremiyor bile hangimiz!

-Lan Şeref ayar etme beni sarhoş değilim dedim ya sadece azıcık kafam iyi...

-Tamam Efe tamam uzatmayacağım!

-Ulan ispatlayacağım sana be hadi arayalım eski günlerdeki gibi bir numarayı bakın nasıl konuşuyorum.

-Efe saçmalama oğlum çocukmuyuz artık geçti o işler...

-Ya dur Adil be yapalım ne olacak kime ne zararı olacak ki?

-Tamam durun lan arıyorum. 053... Yok oğlum bu numara kapalı dur yeni çevireyim.

-Oğlum Efe manyaksın lan hahaha :D

- Öyleyim dimi durun çalıyor :d şşştt sessizlik... 

-Alo.

-Alo. ( oğlum durun lan şişt. sus sus.)

-Köftehora bak sen kesin kız çıktı Adil adım kadar eminim...

-Ya gidin oğlum ya sende o Efe'de varya bulacaksınız birgün belanızı!

-Kim ki bu gece yarısı ahh lanet telefon...Kesin Ecrin ders notu isteyecek...Ne var Ecrin ne ne kızım uyuyoruz değil mi sabahı bekleyemedin mi?

-Ya pardon bayan ama Ecrin olduğumu sanmıyorum :D

-Sende kimsin lanet olası.

-Ouuu çok sertsiniz hanımefendi.

-Sizde hayli yumuşak! Kimsin be!

-Kim ben mi?

-Yok eben! Tövbe ya çattık gece gece.. Kimsin be adam..

-Şayet susarsanız kim olduğumu söyleyebilirim maşallah gece gece bu ne çene :D (pişşt oğlum bu kız benden de uçmuş)

-Bana bak sana ne benim çenemden be kimsen artık söyle yoksa fena olacak...

-Ne olacak acaba telefonu yüzüme mi kapatırsın aman çok korktum...

-Bak aslanım benim sapıklara tahammülüm yok hele hele gece arayanına hiç. O yüzden canın cehenneme. 

-(Dıt Dıt Dıt)

- Kapattı Lan!

-Hahaha kapattı mı lan cidden?

-Evet oğlum var ya daha bu kadar atarlısına denk gelmemiştim...

-Niye lan ne dedi sana?

-Sapıklardan hoşlanmazmış helede gece arayanlarından. Acayip bir kızdı hee. Birde beni ders notu isteyen o asalak arkadaşlarından sandı.. Aman neyse ya nerde şu biralar atalım iki tek daha.. Adil nerdesin oğlum gelseneeeee!!

-Aptal pis sapık... Çenemden sana ne dengesiz! Rabbim tüm manyaklar beni neden bulur ki..

-Off Asya uyu kızım yarın sınav var!

- Ecrin günaydın...

-Hey Asya dün senden ders notlarımı almayı unuttum.

-Biliyorum Ecrin ve gecenin bir yarısı sen diye bir yumuşağı çok güzel azarladım.

-Nasıl yani yani Asya :s ben var anlamamak.

-Tamam Ecrin sen var kendini zorlamamak. Hadi geç kaldık yürü içeri girelim.

- Peki :s

-Lan Şeref... Efe... kalksanıza be okula geç kaldık Efe hey kime diyorum oğlum ben... Vallaha Atıf amca ararsa bu defa ikinizide kurtarmam ona göre..

-Off başım..

-Başın ya başın. Gece tek tek atarken böyle demiyordun ama..

-Tamam oğlum ya sabah sabah kazan etme kafamı kalktık işte...

- Şu evin haline bak ya yanlışlıkla adam evine ziyarete gelse tanıyamaz.. Şereeff kalksana artık ulan illa tekmeylemi ayılacaksın her sabah!

-Anne ne olur 5 dakika daha yaa...

-Annen kurban olsun sana kalk lan kalk saat 11'e geliyor. Hadi lan sınava geç kaldık.

Telefon SapığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin