Martinus pow
Celý den jsem doslova probrečel nevím už nemůžu. Klep! Klep! Ozvalo se od mých zavřených dveří. "Vypadněte!" Zařval jsem na zpátek nemám náladu na nikoho a už vůbec na své dvojče. "Martinusi to jsem já Marcus" Řekl zmiňovaný a vstoupil do mého pokoje. "Co chceš Marcusi? " Řekl jsem potichu. "Martinusi něco jsem si uvědomil nevím jak začít. Martinusi prostě jsem se do tebe zamiloval. " V tu chvíli mi přestalo bušit srdce on můj bratr ten kterého miluji mě taky miluje? Cože jsi to řekl Marcusi? "Kurva Martinusi prostě tě miluju! "
Na nic jsem nečekal a vrhnul se mu na rty chutnaly po čokoládě, jemné, plné takové jaké nemá nikdo jiný než Marcus Gunnarsen. "Taky tě miluju Marcusi řekl jsem do poklibku a on se usmál, přitáhl si mě blíž za pas a já si na něho sedl obkročmo, vjel jsem mu do jeho hezkých vlasů a následně za ně zatahal on tiše zavzdychal a já se výsledně usmál Marcus si mě rychle podvalil pod sebe a začal mi mačkat boky avšak nijak bolestně a já jsem taky potichu zavzdychal. Pomalu jsem zajel Marcusovi pod jeho triko a začal mu obkreslovat prstama jeho břišní svaly.
" Martinusi neprovokuj mě zavrčel mi do úst Marcus a já se pousmál Marcus se ode mě odtrhnul a já měl možnost mu tak sundat triko. "Ale ale Bratříčku jdeš na to nějak rychle ne? " "Marcusi chci tě zašeptal jsem mu" "Já tebe taky Tini" Zavrčel Mac a taky mi sundal triko, potom jsem se snažil nohama Marcusovi sundat Jeansy ale šlo to těžce tak se Marcus postavil, rozepl si pásek a Jeansy sundal. Potom se na mě vrhl už jen v boxerkách a sundal mi taky Jeansy tudíž jsme oba byly jenom v boxerkách provokativně jsem se otřel pánví o Marcusova kamaráda a on udělal taky to samé, oba jsme náraz zavzdychaly. To už Mac nevydržel a sundal si boxerky a tak na mě vykoukl jeho nemalý kamarád, potom strhl boxerky i mě. "Martinusi opravdu to chceš? "podíval se na mě Mac a já jen přikívl. Marcus se ještě chvilku na mě díval " Tak už ho do mě strč Marcusi"řekl jsem mu a on tak udělal.Pomalu ho do mě zastrčil a oba jsme začali vzdychat když se Mac do mě udělal tak jsem se i já následně udělal ale do Marcusovi pusy. "Hmmm...chutnáš mi Bratříčku" řekl Marcus já se jen začal červenat jako rajče. "Sluší ti to když se červenáš" řekl Mac a políbil mě z našeho nevinného líbání se stalo nenasytné a dravé líbání po chvíli jsme musely skončit protože oboum došel dech. "Marcusi" Prolomil jsem tu chvíli ticha mezitím co si Mac hrál s mými vlasy. "Ano Tini? " Optal se mě Mac "no víš jak to říct chodíme teď spolu? " Řekl jsem s takovou dávkou energie kterou mi dodává jenom Marcus. "Vždyť ano ty Tini myslíš že bych nechal někoho tak úžasného jako jsi ty někomu jinému? Miluji tě" Řekl a líbl mě na nos já tebe miluji" Řekl jsem mu na oplátku a pak jsme oba usli v objetí, přikriti peřinou.Wou už to je tady Xdd,😂doufám že se vám kapitola líbila těšte se na další 💫. Vaše Annie💜.
ČTEŠ
Love my brother (M&M) Incest
RomanceMusím si to vyhnat z hlavy nesmím milovat svého vlastního bratra ještě k tomu dvojče! Někdy se ale věci nezdají tak jak se zdát mají.