Martinus pow
Ráno jsem se zase vzbudil a uvědomil jsem si že dnes máme koncert "Marcusi vzbuď se" Pošeptal jsem svému dvojčeti do ucha. "Ještě pět minut" Zahuhlal Marcus do polštáře,když to nejde po dobrým tak to půjde po zlým začal jsem Marcuse líbat aby se konečně vzbudil "okej už vstávám" Řekl mi Marcus do úst a já jsem se vítězně usmál pak jsme oba vstali a vzali si čisté boxerky jeansy a mikinu i když je koncert no a? venku je léto a slunce svítí takže co...? Potom jsme se oba s Marcusem vydali do kuchyně kde už čekal táta "nazdar kluci" Řekl když nás spatřil "ahoj" Odvětili jsme s Marcusem, zasedly jsme za stůl a pustili se do snídaně. Potom co jsme s Marcusem dojedly snídani tak jsme se vydaly do pokoje kde jsme si oblékli sportovní dres, kraťasy a kopačky. Vyběhly jsme schody dolů a následně běželi na zahradu a začali jsme hrát fotbal.
2hour later
"Jó!"Vypískl když jsem střelil další gól aby jste byli v obrazu zatím vedu 4/6."Konec!" Zakřičel Marcus a poté jsme ukončili fotbal ."Ha Marcusi teď jsem vyhrál já" "Neboj vidím Bratříčku" Řekl Mac.
"Konečně" Křikl táta když jsme zaklaply venkovní dveře. "Kluci máte 3 hodiny na to aby jste se připravily na koncert" Řekl táta "jo jo" Řekli jsme s Macem, a vydali se do pokoje. "Společná sprcha? " Zeptal se Mac a já přikívl.Ve sprše
Sundali jsme si s Macim oblečení a společně vlezli do sprchy, vešel jsem jako první a nastavil kohoutek na teplejší vodu, vanu máme velkou asi tak pro 5lidí.Když se vana naplnila po okraj tak jsem kohoutek vypl, Marcus si mě přitáhl blíž k sobě otočil mě a začal mě pomalu umívat, nanesl mi šampon nejprve na záda potom do vlasů na ruce a na břicho. Usmál jsem se na něho a on mi úsměv oplatil taky. Otočil jsem si ho taky a začal mu na celé tělo plácat vrstvu šampónu, poté co jsme oba vylezli z vany tak jsme na sebe hodily boxerky a přešli ke skříni vytáhnou si oblečení Jeansy a mikinu, Marcus taky to samé, sedli jsme si na postel a zapli si mobily, Marcus si mě po chvíli přitáhl do objetí a já mu hlavu spokojeně položil na rameno "kluci už je čas jít" Křikl na nás z dola Táta. Oba jsme se vydaly dolů vyběhli ven z domu a vstoupily do auta. Po chvíli jsme dorazili na místo.
Na pódiu
Vyběhli jsme do zákulisí a začali zpívat jako vždy One More second with you. Celou dobu jsme se na sebe s Macem culily jako blbečci že si i ti fanoušci musely myslet že nám hrabe ale nám to bylo jedno. Bylo hlavní že jsme každý se svou láskou a okolí nám bylo někde. Začali jsme zpívat First Kiss a dívali se stále na sebe ale zamilovanými pohledy. Když už byl koncert u konce zakřičely jsme na celou arénu. "Thank you Oslo! " A poté přišel ohlušující potlesk a jekot fanynek.
Doma
Když jsme přijely domů tak si nás do kuchyně zavolal taťka "kluci je s vámi něco? Že jste se pořád na pódiu culili na sebe jako blbečci"řekl táta a vedle něho pokyvovala máma hlavou na náznak souhlasu. " "Ne nic"odvětil Mac a já jsem přikívl. " Dobře ale kdyby něco tak jsme tu ano? " "Ano" Řekli jsme s Macem sborově a poté se vydali do pokoje tam jsme ze sebe shodili oblečení lehli si do postele já se otočil a Mac si mě přitáhl za pas k sobě. "Miluji tě" Pošeptal jsem do ohlušujícího ticha. "Já tebe miluji" Řekl Mac a dal mi pusu na spánek, pak už jsme se oba dva vydali do říše snů.
Další kapitola tady! 👌 Doufám že se líbila konečně už jsou Mac a Tini oficiálně spolu tak jim to budeme přát 💕. Vaše Annie💜.
ČTEŠ
Love my brother (M&M) Incest
RomanceMusím si to vyhnat z hlavy nesmím milovat svého vlastního bratra ještě k tomu dvojče! Někdy se ale věci nezdají tak jak se zdát mají.