Crrrr! Uslyším ten nejhorší zvuk na světě, zase vstávat ještě že jsou prázdniny jinak bych totálně umřel!
Dneska je sobota a po víkendu máme s Marcusem koncert tentokrát v Norsku za co jsem nesmírně rád.
Konečně jsem se vyhrabal z mojí měkoučké postýlky. A šel jsem si vybrat do skříně oblečení černé jeansy a černou mikinu na triko jsem se neobtěžoval protože je přeci víkend.
Vzal jsem si do ruky můj IPhone a otevřel dveře od svého pokoje a následně sešel schody dolů do kuchyně.
"Ahoj!"Pozdravil jsem všechny u stolu. ''Martinusi zajdi pro Marcuse do jeho pokoje ještě asi spí.'' Řekla mi mamka a já šel zpět nahoru po schodech tentokrát do Marcusova pokoje. Klep! Klep! Zaklepal jsem na dveře od svého dvojčete. ''Dále! ''Ozval se Marcus,a já tak učinil, ihned co jsem vstoupil do Marcusova pokoje jsem spatřil Marcuse jak stojí u skříně jenom v boxerkách. Ihned jsem se rosplinul nad jeho vypracovaném těle. Urychleně jsem zrak převrátil do Marcusovích očí.
No... Ehm přišel jsem tě zavolat na snídani tak přijd potom dolů. ''Jenom se obleču''odvětil mi Marcus. Dobře odpověděl jsem a poté zavřel jeho dveře a sešel opět schody. Usedl jsem za stůl a ihned jsem se pustil do palačinek. Emma už dojídala a táta si četl noviny. Po chvíli přišel Marcus "dobré ráno" Pozdravil všechny Marcus. "Dobré ráno" pozdrav mu všichni včetně mě oplatili. Poté co Marcus zasedl vedle mě, táta sklopil pohled od novin a podíval se na mě a Marcus, v tu chvíli jak si nás tak měřil pohledem jsem si myslel že už něco ví o mém tajemství k Marcusovi.
Martinusi ale on to tvé tajemství neví nikdo.
Řeklo mi zase mé prašťené svědomí. " No chtěl jsem vám jen připomenout že v pondělí se koná ten koncert v Norsku aby jste na to připravily "
Řekl nám táta a my s Marcusem oba náraz přikívli. Po snídani se všichni vytratiy z kuchyně a já si šel ven zakopat.
______________________________O hodinu později jsem se vrátil domů celý udýchaný, skopl z nohou kopačky a mířil si to do pokoje. Když jsem dorazil do pokoje svalil jsem se na postel a začal přemýšlet o tom že se moje víc než bratrské city k Marcusovi zvětšují. Myšlenky jsem hodil za hlavu sundal si mikinu a jeansy. Um......až teď jsem si uvědomil že jsem si zapoměl z dola vzít můj nový šampon tak jsem se pro něho vypravil do kuchyně kde ležel na stole a vedle stál Marcus jen v kraťasech a přehraboval se v ledničce když mě spatřil tak jen rychle zatřepal hlavou. Ahoj pozdravil jsem ho "ahoj" Pozdrav mi opětoval přišel jsem si jen pro šampon řekl jsem a poukázal na stůj on jen přikívl a stále si prohlížel moje tělo jen v boxerkách. Popadl jsem šampon a vyběhl schody nahoru Marcus mě stále pozoroval. Vešel jsem do svého pokoje a následně i do svojí koupelny, tam jsem si sundal boxerky a vlezl do sprchového koutu a následně nechal na sebe dopadat teplé kapky vody potom jsem na sebe nanesl vrstvu šampónu. Když jsem vylezl ze sprchy došel jsem si pro čisté boxerky, zavřel dveře od svého pokoje a vlezl si pod peřinu následně jsem se nechal vtáhnout do říše snů.
Doufám že se vám první kapitola líbí ❤nebojte pokusím se příští udělat zajímavější. Vaše Annie👑.
ČTEŠ
Love my brother (M&M) Incest
Roman d'amourMusím si to vyhnat z hlavy nesmím milovat svého vlastního bratra ještě k tomu dvojče! Někdy se ale věci nezdají tak jak se zdát mají.