5.kapitola

234 20 0
                                    

Marcus pow
Ráno jsem se vzbudil vedle roztomile spícího Tiniho, ihned jak se mi vybavil včerejšek tak jsem se musel pousmát, rodiče by dneska měly přijet domů takže zase budu muset dělat že mezi mnou a Martinusem nic není ale aspoň se zase před něma bavíme normálně. Hmmm... Ale v posteli jinak. Pomalu a tiše jsem vstal z postele posbíral si oblečení a odešel z Martinusova pokoje. Otevřel jsem svůj pokoj, oblečení hodil do špinavého vytáhl si nové tepláky,triko a boxerky. Vydal jsem se do koupelny kde jsem se umyl, vyčistil si zuby a vydal se do kuchyně kde jsem uvařil palačinky s nuttelou které Tini úplně zbožňuje.

Martinus pow

Ráno jsem se brobudil už sám v posteli, šel se vykoupat a vyčistit zuby, vzal si tepláky, triko, a čisté boxerky. Potom jsem se vydal do kuchyně a viděl jak Mac něco kuchtí u sporáku, potichu jsem se vydal za ním a potom si rychle vyskočil na linku vedle něho. "Tini! Víš jak jsem se lekl? " Řekl Mac a já jen dostal záchvat smíchu, "to jsem viděl Mací" Řekl jsem přes dávku smíchu. Marcus přistoupil trochu blíž ke mě a políbil mě já jsem začal spolupracovat. "Mací" "Hm lásko? " "Pálí se ti to" Dostal jsem další záchvat smíchu. "Doprdele" Zaklel Mac po chvíli, když jsem se otočil tak jsem spatřil celou černou palačinku, tak jsem dostal další záchvat smíchu.

1hour later
S Marcusem jsme nakonec utvořili palačinky no spíš napodobeninu palačinek v trochu křupavjejší verzi ale dalo se to jíst. Rodiče s Emmou by měli přijet každou chvíli od babičky. Crrrrrr zazvonil zvonek od vchodových dveří naposledy jsme se s Macem políbili a pak šli otevřít. Ihned co jsme otevřely dveře tak mi do náručí vběhla malá Emma, obejmula mě a já ji taky. "Ahoj Marcusi a Martinusi" Řekla Emma a já s Marcusem ji taky pozdravily, potom jsme se přivítaly taky s rodiči.Emma šla k sobě do pokoje, rodiče šli do kuchyně a já s Macem k němu do pokoje, naklonil jsem se k Marcusovi a skousl mu ušní lalouček, "Martinusi neprovokuj" mě řekl přes zaťaté zuby. "A co když chci? Hmmm..? " "Tak si počkej na večer" Usmál se Marcus lišácky a políbil mě. Celý den proběhl tak že jsme se buď s Macem mazlily nebo hrály fotbal a už se konečně blížil večer takže co to znamená? Hmm... Ještě věčí mazlení.

Večer

Tak ahoj řekli jsme všem v kuchyni s Macem sborově a vydaly se k němu do pokoje. Vřítili jsme se k němu do pokoje a hned mě Mac shodil na postel musel jsem si skousnout ret nad tím jak byl Mac sexy"neprovokuj mě ještě víc"zaskřípal Mac zubama. "Tak nemáš být tak sexy" Řekl jsem mu,hned se na mě vrhl a sundal mi triko já mu taky následně sundal triko a pak následovaly kraťasy které jsem mu strhl a on mě taky, potom se mi ihned vrhl na rty a navzájem jsme si kradly dech, nakonec jsme si nějakým ani nevím jakým způsobem sundaly i boxerky, Mac ho do mě strčil rychle až po kořen, z očí mi začaly téct slané prameny vody ale po delší době se vzliky proměnily v slastné vzdýchání a výkřiky Marcusova jména Marcus se udělal do mě s výkřikem mým jménem a já do něho,poté jsme se oba dva svalily vedle sebe na postel a oddychovaly
Jako o závod potom jsme se přikrily peřinou namáčkly se na sebe a v moment usnuly.

Další kapitola je na světě doufám že se líbila😻. Vaše Annie💜.

Love my brother (M&M) IncestKde žijí příběhy. Začni objevovat