Martinus:Crrrr "né ještě né mě se zdá hezký sen prosííím"
Zamručel jsem a hlavu zabořil zpátky do polštáře. "Tinuskó vstávat dneska je první den skoličky" "Ne Marcusi já nikam nejdu chci spát nevidíš? " "Alé dělej musíš se připravit a né spát"
"Vyhrabal jsem se z postele ale hned na to jsem zase zakopl a tím pádem jsem sebou shodil dolů i Marcuse, ležel jsem tam tak na Marcusovi a dívali jsme se na vzájem do očí " Em... Martinusi mužů? " "Jo jo promiň" Zvedl jsem se ze země a podal ruku Marcusovi aby mohl vstát, Marcus ruku přijal "Děkuju" Řekl "nemáš zač" Řekl jsem a oplatil mu úsměv. Marcus odešel z mého pokoje a já se začal hrabat ve skříni vůbec nevím co si mám vzít, tak jsem si tedy vzal černé na kolenou trhané Jeansy k tomu černé Adidas triko a Černou Adidas mikinu, na hlavu jsem si nasadil černou Adidas Kšiltovku, vzal si svůj černý batoh, do kapsy svůj iPhone a výšel ven na chodbu tam jsme společně s Marcusem šli do kuchyně kde jsem si vzal jablko a Marcus taky "tak ahoj mami my jdeme" Řekli jsme náraz s Marcusem a vyšli jsme ven z domu já jsem se hluboce nadechl "neboj Tini budu s tebou" Řekl mi Mac a já jsem se na něho usmál a následně i objal argh! Zase to pálení na kůži ach jo jak já ho miluju ale on mě ne vím že moje citi mi nebudou nikdy opěvovány. Odtáhly jsme se a vydaly se směr škola. Já jsem si po cestě nasadil do uší sluchátka a Mac taky, tak pokračovala celá cesta do školy.Ve škole:Přišli jsme před školu a protože tu jsem nový a nikdo ani neví že má Marcus bratra a ještě dvojče tak jsem sklopil zrak dolů "Tini neboj jsem tu ano? " Řekl mi Mac a objal mě já jsem mu objetí opětoval vešly jsme do ředitelny já měl pořád zrak sklopený k zemi takže mě neměl nikdo šanci vidět Klep! Klep! Zaklepal Marcus na dveře "dále!"ozvalo se tak jsme tedy vešli do vnitř o zase pan Gunnarsen co jste provedl dnes? " Řekl ten tlouštík za stolem "nic,vedu svého bratra je tu nový" "Já snad vidím dvojmo ne? " "Ne pane ředitely, jmenuji se Martinus Gunnarsen a jsem tu nový" Řekl jsem "Um... Tak aď vás tedy bratr provede po škole a třídu máte stejnou takže typu ji že pan Gunnarsen ví co a jak, takže vám tedy přeji hezký den" "Nashle" Řekl rychle Mac a už odcházel že dveří.
"Konečně!" "Jo! " Zvolali jsme když mi Mac ukázal celou školu a zrovna stojíme před naší třídou. Klep! Klep! Zaklepal Mac na dveře "dále!"
Ozval se hlas zpoza dveří, Prvně do dveří vstoupil Mac a já hned za ním "Oh pan Gunnarsen, co dneska zaspal jste? Nebo vám nezvolil budík? " "Ne paní učitelko vedu nového žáka" Řekl Mac a dal mi možnost se ukázat celé třídě která jenom sázela udivené výrazy a tiché povzdychy. "Emm... Vidím snad dvojmo? " "Ne jmenuji se Martinus Gunnarsen a jsem Marcusovo dvojče" Řekl jsem povýšeně ani nevím proč? Dobře posaďte se vedle pana Gunnarsena. " "Dobře" Řekl jsem a Mac mě vedl do své teď i mé lavice která byla předposlední u okna a za náma seděli nějaké umělé? Barníny které se na mě dívaly pohledem já jsem tu nejlepší. Sedl jsem si vedle Maca hodil tašku na zem sundal si kšiltovku,a hned na to mi spadly moje rozcuchané vlasy do obličeje na to jsem jenom slyšel tiché povzdychnutí holek nad kterým jsem jenom protočil očima. "Si strašně cute" Řekl Mac a já se na něj podíval s červenýmy tvářemi "není ti vedro?"řekl Mac po té co si sundal mikinu " Jo" Řekl jsem a sundal si mikinu a to zapříčinilo že jsem všem ukázal moje vypracované břicho na to jsem slyšel ještě větší povzdychnutí holek. Podíval jsem se na Maca pohledem, to budou dělat pokaždé když se jen pohnu? A Mac se na mě podívá pohledem nemáš být tak sexy.
Hodina se táhla dlouho nudným kecáním učitelky. Konečně zazvonilo a všichni se nahrnuly k naší lavici každý začal klást několik samých otázek za sebou "ok ok ok" Řekl jsem všem řeknu vám vše pokud budete ticho.
"I o tvé minulosti? " Zeptal se Mac a já přikívl "takže jmenuji se Martinus Gunnarsen je mi 15 let jsem Marcusovo dvojče, byl jsem 15 let v sirotčinci, tam mě šikanovali, za můj pobyt v sirotčinci nemůže nikdo z rodičů, z Macem bydlím už 10 měsíců, nebyl jsem psychicky připravený jít do školy proto jsem byl celou dobu doma," A kdo je starší"zeptala se jedna holka "Marcus" Řekl jsem všem. "Máš holku zeptala se jedna blondýna" "Ne" Řekl jsem a ona se vítězně usmála.
ČTEŠ
Brother?Twin...?(M&M) [Incest]
RomanceZase jako vždy raní probuzení, hygiena, sprosté nadávky, a šikana. Každou noc přemýšlím jaké by to bylo mýt rodiče a sourozence ale to je jen pouhá myšlenka která se nikdy nesplní už od samého začátku jsem v sirotčinci a nikdy jsem nepoznal svou rod...