EVET EVET BİRAZ KISA BİR BÖLÜM OLMUŞ OLABİLİR AMA BANA KIZMAYIN EN KISA ZAMANDA UZUN BİR BÖLÜM YAZACAĞIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR.
Eylül teyze gelmeme çok sevinmişti fakar Kamer pek öyle görünmüyordu hayır yani anlamıyorum bu çocuk hiç mi gülmez.
Saat biraz geç olmuştu bende fazla uykusuzluğa gelemezdim bu yüzden devamlı gözlerim sulanıyodu ve esniyordum o sırada Eylül teyze konuştu
''Dolunay'cım eğer uykun geldiyse söyleyebilirsin''
''Yo hayır daha gelmedi'' dedim ve gülümsedim bu sırada aklıma annem geldi evet ona haber vermeyi unutmuştum merak etmeyin evden çıkarken yanıma telefonuma almayı unutmadım Eylül teyzeden izin alup mutfağa geçtim ve annemi aradım.
DIITTT,DIITTT ve ikinci çalışta açtı.
''Alo anne''
''Efendim tatlım''
''Şey anne ben evden çıkarken anahtarımı almayı unutmuşum bu yüzden bu gece yeni taşınan karşı komşumuzda kalıcam sorun olmaz dimi?'' diye sordum
''Sorun olacağını zannetmiyorum tatlım yarın sabah geleceğim o zaman birlikte eve geçeriz''
''Tamam anne şimdi kapatıyorum görüşürüz''
''Görüşürüz''dedim ve içeri geçtim Kamer telefonuyla oynuyordu Eylül teyze ise dizi seyrediyordu bende koltuğa geçip oturdum bu sırada Eylül teyze ayağa kalktı ve televizyonu kapattı.
''Evet çocuklar artık yatalım saat bayağı geç oldu'' dedi içimden 'sonundaa' diye çığlık atmıştım sonra Eylül teyze tekrar konuştu
''Dolunay canım sen Kamer'in odasında kalırsın olur mu?'' dedi içimden ne yuh çüş desem de dış sesim sadece
''Şey benim için fark etmez'' demişti Kamer birden lafa atladı
''E ben nerde kalıcam'' diye sordu yok canım benim yanımda kalmıycak ya diye düşündüm ve Eylül teyze konuştu
''Senden odanda ki koltukta yatarsın'' dedi yok ama artık bu kesin gece üstüme böcek falan atar yok ben bunla kalmam yani .
Gece gayet olaysız geçmişti hatta çok rahat uyumuştum ben o yumuş yumuş yatakta yatarken o koltukta dönüp duruyordu kesin hiç rahat değildi onu umursamadan yatağa iyice yayıldım ve derin bir uykuya daldım.
Erken kalkmaya alışık olduğum için sabahın 07.00'ında uyanmıştım baktığımda Kamer'in daha fazla dayanamayıp yerde yattığını gördüm kesinlikle yer koltuktan daha rahattı daha henüz kimse uyanmadığı için biraz daha kestirme karar verdim annem işte saat 08.00 de çıkıyordu ve yüksek ihtimalle bu gün okula gidemeyecektim.
Kamer'in ağzından:
Gece bir türlü uyuyamamıştım koltuk hiç rahat değildi o benim yumuşacık yatağımda yatarken ben koltuklarda sürünüyordum daha fazla danayamayıp yere yatmaya karar verdim.
Uyandığımda saat 07.40'dı yerimden kalkıp önce yüzümü yıkadım sonra mutfağa geçip su içtim su içerken aklıma bir şeytanlık geldi ve elime boş bir bardak alıp buz dolabının önüne gittim.
Tam bardağa soğuk su koyacaktım ki annem odasından çıktı
''Ben biraz dışarı çıkıyorum siz evde oturursunuz çok geç kalmam tatlım görüşürüz'' dedi ve çıktı bu benim işime yaramıştı şeytanı planımı daha rahat uygulayabilirdim.Bardağın içine bol bol buz ve soğuk su koydum sonra yatak odasına gittim bardağı aldığım gibi önce piç smile yapıp buzlu suyu kafasından boşaltırken
''İce Bucket Challenge'' diye bağırdım ahahahahah yaşasın kötülük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer Yaşarsam
RomansaBazen cuma günü kadar seversin birini hemde bu kişi karşı komşun ve gıcık bir bad boy olursa.