Burry Soprano

84 14 2
                                    

Yeni nesil t-rapçilerinden birisi sadece. Amerika özentisi raple kendini geniş kitlelere dinletiyor. Dinleyici sayısının büyük olmasında Spotify'ın da etkisi var. Günümüzdeki alışılmış ve özgün olmayan t-rap müzik furyasından birisi olması da cabası. Sözlerinin hükümet tarafından doğrulanmayacak şekilde olması da dinleyici kaybettiriyor Burry Soprano'ya. Şarkılarında çok fazla yabancı sözcük kullanıyor ve Türkçe'yi de doğru kullanmadığını düşünüyorum, kullandığı flow çeşidinin aynı olması dinleyicileri sıkıyor. Ama bunun haricinde Young Soprano mahlasıyla bir organize kurduğunu ve bu konuda azimli olabileceğini düşünüyorum.
Mary jane'le şöhreti yakaldı ama bu şöhretini artırarak devam edemedi izlenme ve popülarite olarak ama Mary Jane'den önce çıkarmış olduğu Bağlantım Yok şarkısı da dinleyen kitle tarafından beğenilmiş ve onun böyle popüler olabileceği dile getirilmişti.
Xxlarge az dinlenmemiş olsada izlenme olarak beklentileri karşılayamadı.
Bu Mc ile ilgili söyleyecek fazla birşey yok genç yetenekli ama kötü bir ekip de harcanıyor şimdi M.O.B hayranları tarafından linç yicem ama objektif baktığınız zaman bunu fark edeceksiniz gurupta yaptığı çok da viral bir parça yok e tek yaptığı parçalarda daha fazla dinleniyor bence gruba ayıracağı zamanı şarkı yazmaya harcasa daha başarılı olur.
Dönemem artık hayalimin peşindeyim.
Pasajlar arttı artık işin içindeyim.
Çabalar artı yerimden etmek için beni,
Yalanlar arttı ama hâlâ yerimdeyim.
Para Yokken
Hay! Bilecektik nerden?
Kaçamadık zehirli melodilerden.
Ah beni gör bi yerden,
Düşen hayalleri topluyorum yerden!
Zehirli Melodiler

Mc Eleştiri KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin