2 +18

484 12 0
                                    

parkCyng:

jkjeon:  siktir! Birden atınca küçüğümü tutamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jkjeon: siktir! Birden atınca küçüğümü tutamadım.

Altımda olmanı istiyorum altımda adımla inlemeni istiyorum sikiyim! Üstündeki şeyleri çıkartıp atsaydın ya kendimi tekrar hayal ederken bulabilirdim

Heheh seni zor durumda bırakmak için attım beni hiçbir şekilde elde edemiyceğini biliyorsun diğmi?

Onuda görücez bebeğim altımda sik beni Jk diyeceğin günlerde gelicek ;)

Sdşrpfmfpe hayallerin mükemmelmiş seni bu şekilde tatmin edebilirim sadece sende beni karşıma çıksana sen

Sen istesen 5 dakikaya kapında olurum bebeğim korkuyorsun dimi

Saçmalama korktuğum falan yok!

Benim evime gelirsen sorun olmaz bence

Hayır. Of tamam korkuyorum evden çıkarsam pislik kapıcı bana tecavüz etmeye kalkıyor eğer gelirsen seni eminim ki geri gönderir.

Seni almaya geliyorum yarım saat içinde hazır ol

Hazırım ben tekrar giyinmeye ne gerek var

O anlamda değil birkaç kıyafetin vs al ve bekle sana in dediğim de in ki o pislik şerefsiz sana tecavüz etmeye kalkışırsa sikiyim onu

Ah onunla işini görüceksen sanırım bana ihtiyacın yok? ;)

Saçmalama ben hala senin içine girmeyi düşünüyorum;)

Beni seviyor musun gerçekten?

Evet. Seni gerçekten seviyorum 15 dakikaya ordayım bebeğim hazır ol

Peki.
√√

•••
Jk;

Ah 2,5 senedir arzuladığım siktiğim kızları o sanarak sikmekten bıkmış durumdaydım attığı fotoğrafla sertleştiğimin farkındaydım.

İn bebeğim

Peki

Arabadan indim ve kapıya yaslanıp Chaeyoung'u beklemeye başladım. Ortalama 30-35 yaşlarında bir adam geldi ve "Bekleme burda evin önünü kapatma" Dedi bende "Sevgilimi alıp gideceğim " Dedim "Bu bina da bir tane kız var oda çıkmaz dışarı yan binadadır o kız " Dedi "Hayır burda" dedim kspıya bakarak Chaeyoung sırt çantası ile gelip yanıma geldi "Ah Chaeyoung! Bu kız onu para için sikmemi istemişti bu kızın namusu bende " dedi bende "Tecavüz ettiğini biliyorum göt kafalı piç onun namusunu ben alıcam sen değil! " Dedim ve suratına kafayı atıp arabaya bindim Chaeyoung arabaya bindiği anda suratından tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdım sertçe öpüşüyorduk sanki bir süredir uzakta kalmış gibi.

Eve geldiğim gibi kapıyı açtım çantasını köşeye bıraktı bana döndüğü gibi dibinde olmamla bana baktı...

Canavarın ŞeytanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin