5

277 8 3
                                    

Rose 2 gün sonra

Jungkook o gece dışarı çıkmıştı ama hala yoktu arasamda cevap vermiyordu ama hala aramaya devam ediyordum şuanki gibi

-! Jungkook nerdesin?! 2 gündür eve gelmiyorsun merakta-" Lafım kesilmişti çünkü karşıdan kız sesi gelmişti "Ah canım Jungkook benimle şuan birlikteyiz " Dedi "güldürme beni Jungkook'a ver şu telefonu " Dedim kız telefonu kapatmış fotoğraf atmıştı

-Dün geceden Jungkook beni delirmişçesine öperken fark etmeden çektim umarım inanmışsındır şimdi kiminle olduğuna.

O Jungkook'a söyle beni sakın bir daha aramasın-

Numarayı engellemek istiyormusunuz?
Evet / Hayır

Bu numara artık size ulaşamıyacak.

Gerizeklı bir sürtükle sevişirken aklına hiç mi gelmemiştim. Aklına gelmiyorsam bundan sonrada asla gelmeyecektim. Hızlı bir şekilde çantamı topladım ve olan paramı alıp taksi çağırdım. Defterimi koyarken onun yaptığı çizimi gördüm ve yazısını hızlıca masada ki kalemi alıp altına "Seni ASLA sevmeyeceğim Jungkook senden NEFRET ediyorum ve sonsuza dek nefret pislik herif" Yazıp yatağın üstüne koydum ve bir parça kağıda "Umarım bu eve o sürtük karıyla gelip şu yazdıklarımın üstüne onunla işini görmezsin... ama doğruya sen pislik herifin tekisin onu da yaparsın"yazıp çıktım . Eve gidip sessizce kıyafet ve para alıp evden gidecektim ayıcığımı çantama tıktım ve gitarımı omzuma takıp taksiyi beklemeye başladım bir yandan ayağımla ritim tutarken bi taraftan da ağlamamak için zor duruyordum.

Taksi gelince bindim ve evin yerini söyledim. Eve yakın telefonum çalmaya başladı bilinmeyen?
-alo
+Chaeyoung! Nerdesin sen?!
-sanane
+Chaeyoung sen bana aitsin ve emanetsin! Nerdeysen eve geliyorsun!
Taksi durduğunda parayı uzatıp taksiden inerken cevap verdim
-Hhaha güldürme beni Jungkook emanetin olan kızı 2 gündür merak edip aramıyorsun ORDA SÜRTÜĞÜN TEKİYLE İŞİNİ GÖRÜRKEN BEN EVDE UYUMADIM BİLE! SAKIN JUNGKOOK SAKIN BANA BİR KELİME DAHİ ETME BUNDAN SONRA ADIMI AĞZINA ALMA TAMAM MI! VE ŞİMDİ SÖYLÜYORUM BENİ SEVME SAKIN BUNU UNUTMA DEDİN SEVMEDİM AMA SENDEN NEFRET EDİYORUM SENDE BUNU SAKIN UNUTMA! 

Diye bağırdım ve kapatım saate baktığımda herkesin işte olduğunu sadece evde hizmetçilerin olduğunu bildiğim için eve girdim ve hızkıca yukarı çıkıp bir çanta bir valiz hazırlayıp annemlerin odasındaki kasadan baya bir para aldım ve odama gittim.

Jk

Uyandığımda yanımda yatan eski sevgilimi gördüm 2 geceden beri burda duruyordum sadece işimi görmesini istiyodum çünkü Chaeyoung daha bilmezdi yada küçüktü ama bana bir şeyler içirerek yoksa kendi isteğimlemi kaldım hiç bir fikrim yok. Uyandığımda telefonum elinde birşeyler yazıyordu hızlıca elinden alıp yazdıklarına baktım "NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN!? " Diye bağırdım "O kızı değil beni sevmen gerekiyor bundan sonra onunla değil benimle birlikte olman gerekiyor bir kaç gün içerisinde onunla en az 10 defa birlikte olduğuna eminim Jungkook sen duramazsın " Dedi "Bir o kızı sevdiğim falan yok iki seninle birlikte olduk artık siktir olup gidiyosun üç o kızı kendin gibi düşünme tamam mı! O ilk gece koltukta ben yatabilirim Jungkook sen rahat uyuyabilirsin dedi sen olsan ben burda yatıcam yada sürtüklük yaparsın o öyle bir kız değil ayrıca o fotoğraf Jackson ile olan fotoğrafın bilmediğimi sanma" Dedim ve giyinip çıktım arabada 2.bir telefon her zaman durur şarjım biter falan diye onu bulup Chaeyoung'un numarasını yazıp aradım.

...

Siktir! Siktir! Benden nefret ettiğini mi söyledi o işte şimdi sıçtın bebeğim

-Nefret eden kişiler hep daha çok dikkatimi çekmiştir bu masum kızımız içimdeki canavarı nefretiyle uyandırmıştı ve ben bu canavarı uyandırmadığım sürece asla uyanmamalı üzgünüm bebeğim canını yakıcam bu gece.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Canavarın ŞeytanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin