ავტორის თვალთახედვით:
ტომლინსონების ოჯახი ახალ სახლში გადავიდნენ საკმაოდ დიდი იყო სამ სართულიანი დიდი ეზოთი. პატარა ლილიანი ეზოში გახარებული დარბოდა მალევე საქანელა შეამჩნია და იქ უნდა მისულიყო როდესაც ვიღაცას დაეჯახა და წაიქცა ზევით აიხედა და დაინახა პატარა ბიჭი რომელმაც ხელი გაუწოდა და წამოაყენა. პირველი რაც ლილიანმა დაინახა მისი მწვანე თვალები იყო...
ისინი ერთად თამაშობდნენ ბიჭს ჰარი ერქვა ის ექვსი წლის იყო როდესაც ლილიანი გაიცნო ხოლო გოგონა კი ოთხის იმ დღის მერე არამარტო ისინი არამედ მათი ოჯახებიც მეგობრობდნენ.
შვიდი წლის იყო ლილიანი როდესაც მშობლებმა ის და ლუი სახლში მარტო დატოვეს. თავად კი სალყიდლებზე წავიდნენ... იმ დღის მერე შინ აღარ დაბრუნებულან ავტოკატასტროფაში გარდაიცვალნენ. ლილიანი და ლუი დაობლდნენ. გოგონამ მშობლების სიკვდილით დიდი ტრამვა მიიღო. ოთახში ჩაიკეტა და ტიროდა იმ დღეს ჰარი ესტუმრა ლილიანს და ის იყო ადამიანი ვინც მას ეხმარებოდა ამ ყოველივეს გადატანაში. ჰარის ოჯახმა დაობლებული ბავშვების შეფარება გადაწყვიტეა...
ლილიანი 11 წლის იყო როდესაც ჰარიმ სიყვარული აუხსნა და ყელსაბამი აჩუქა ეს მათი სიყავრულის სიმბოლო იყო.
12 წლის ასაკში ლილიანს კიდევ ერთხელ ეტკინა გული გაიგო რომ ჰარი სასწავლებლად მშობლებს ლონდონში მიყავდათ. იმ დღეს ლილიანი უკანასკნელად შეხვდა ჰარის. ბიჭი დაჰპირდა რომ აუცილებლად დაბრუნდებოდა როცა სწავლას დაამთავრებდა და არც არავის შეყვარებას არ აპირებდა, გოგონამ ცრემლები მოიწმინდა და მთელი ძალით ჩაეხუტა და მანაც დადო იგივე პირობა ...
ლილიანის თვალთახედვით:
დილით ლუის ხმამ გამაღვიძა ზანტად წამოვდექი ფეხზე და კიბეებზე ჩავედი. ლუი სამზარეულოში დამხვდა ჩემი საყვარელი ბლინები მოემზადებინა. ბლინები მალევე შევჭამე. ლუის მადლობის ნიშნად ლოყაზე ვაკოცე და სააბაზანოსკენ გავემართე. თავი მოვიწესრიგე, შხაპი მივიღე და ტანსაცმლის არჩევა დავიწყე საბოლოოდ ჯინსის შარვალი და ლურჯი ზოლებიანი მაისური ჩავიცვი
YOU ARE READING
Green Eyes (დასრულებული)
Fanfictionკი... ეს ისევ ის მწვანეა. ეს ისევ ის მწვანე თვალებია, ის დაბრუნდა