Sabah Gürültüsü

740 68 31
                                    

Şuanda Hoseok, yan yana oturan ve yeni uykudan zorla uyandırılmış Jimin ve Taehyung un önünde ayakta dikiliyor..

Jungkook kendi odasında evi sarsacak derecede horul horul uyuyor..

Yoongi yatakta, Hoseok un yanındaki koltukta.. o da uyuyor..

Namjoon ve Jin ise mutfakta kahvaltıyı hazırlıyorlardı.

Hoseok ellerini cebinden çıkararak sohbeti başlattı.

"Siz.. cidden.. EVLENİYOR MUSUNUZ LAN GÖT KAFALILAR!" Diye çığıran Hoseok ile Yoongi uykusundan "hıh..ne oldu?" diyerek uyanmıştı.

"Ne? Kim? Ne evlenmesi?..." ardından kafasını kaşıyıp yataktan fırladı "..HOSEOK EVLENİYOR MUYUZ?!"

"Ay garibim.. heveslendi." Ardından Yoongi ye dönerek "hoşuna mı gitti senin, he? Oy seni yerim yerim.. oyy.. YERİM LAN SENİ! TAEHYUNG VE JIMIN EVLENİYOR!"

Yoongi artık tam uyanmıştı..

"Yah Hoseok, sen nerden anladın? Biz söylemedik bile size daha" Dedi Taehyung merakla Hoseok a bakarken.

"1.si; Jimin bizim evde kalmış. 2.si; üstünde senin pantolonun var, şuraya bak, dana kadar götün ve boyun yüzünden çocuğa çuval gibi olmuş. 3.sü.." burun kemerini sıkarak nefes aldı ve konuşmaya devam etti "..şu tipe bak, sabaha kadar uyumamışsınız. Gözlerininizin altı Jin in yaptığı patlıcan yemeği gibi mosmor. Ne bok yediniz lan sabaha kadar?"

Hoseok un dediği şeyle Yoongi nin karnı guruldadı ve yatağından kalkarak ağzını şapırdatmaya başladı. Aç.

"Senin de aklın fikrin o taraflarda, konuştuk sadece. FESAT BOK!" dedi Jimin Hoseok a tükürerek.

Hoseok sabır çekerek "sen az önce bana tükürdün mü? Bana bak seni balgam nehrinde yüzdürüm. HALI KILIKLI!"

Ve işte assoliste geldi..Jungkook.

"Ne bu gürültü ya?" Diye kafasını kaşıyarak odasından bir adım attı.

Yoongi ilerlerken Jungkook un anlından iki parmağıyla ittirerek "uyu sen uyu, boşver. Ben uyandım da ne oldu" diyerek yoluna devam etti.

Jungkook sarsılarak yere düştü ve yarım kalan uykusuna orada devam etti.

"Ne bu gürültü diyo bir de? Kendi horultuna uyanmışsındır sen. Su aygırı." Dedi Hoseok sanki karşısında Jungkook varmışcasına.

Taehyung, Jimin i oturduğu koltuktan kaldırarak Hoseok a "biz açız" diyerek mutfağa doğru sürükledi Jimin i.

"Bok yiyin"

Hoseok yatağa oturarak bacak bacak üstüne attı

"Üff banane onlardan. Hıh. Ne yaparlarsa yapsınlar.. leğen kafalılar" dedi kendi kendine konuşurken.

Daha sonra odada tek başına sıkıldığını anlayarak ayağa kalktı

"Neyse, acıktım bende. Gideyim de Yoongimi yiyeyim biraz"

Ardından ayaklarını götüne vurarak mutfağa doğru koşmaya başladı. Tabi "KEDİ SURATLIMM!" Diye bağırmayı da unutmuyordu.

Yahu bir hikayede herkes mi tuhaf olur ya?
Gerçi benim yazdığım hikâyede normallik ne arasın dimi?

Play With Me | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin