OHAOHAOHAOHAOHA
LAN 1K OLDU HİKAYEE
VALLAHİ 1K OLDU HE!!ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM! 🌌💜
ÇILDIRDIM ŞUAN FIDJGOLSIG
Neyse siz okumaya başlayın daha fazla oyalamayayım sizi 😄😋😍
"Peki eşcinsel olduğumu nerden biliyordunuz? Ben size hiç söylemedimki?" Dedi Jimin kurabiyeden ısırarak.
"Küçükken komşu çocuklarına yiyecek gibi bakmandan anlamıştık zaten" dedi annesi.
Jimin ağzındaki kurabiyeyi öksürerek çıkardığında Taehyung sinirle sırtına vuruyordu.
"Taehyung yeter, ağzımdan ciğerim çıkmadığı kaldı" dedi Jimin eliyle durdurarak.
"Ben iyice çıksın diye şey ettim" diyerek 'tıch tıch' layarak kıçını döndü Jimin e.
Jimin Taehyung un kıçıyla bakıştıktan sonra anne ve babasına geri döndü.
"Abartma anne.. ilâhi sende!" Diyerek bacağına vurdu annesinin.
"Yalan mı? Hatta 10 yaşındayk-" Jimin babasının ağzına kurabiyeyi tıktı.
Taehyung peçeteyi müstakbel babasına uzatarak "tükürün efendim tükürün. Ee ne oldu 10 yaşındayken??"
Jimin peçeteyi Taehyung un elinden aldı ve gülümseyerek "tükürme babacığım tükürme. Yut onu. Hatta dur sen seversin, bir tane daha vereyim"
Jimin tam eliyle kurabiyeye uzanacakken Taehyung durdurdu.
Babası kurabiyeyi yuttuktan sonra tam konuşacaktı ki Jimin tekrar araya girdi.
"E hadi biz kalkalım artık, saat de geç oldu. Hem yolumuz da uzun."
"Jimin, saat öğlen 2. Ayrıca yolumuz maksimum 40 dakika!" Dedi Taehyung göz devirerek.
"Olsun geceye kalmayalım" Jimin, Taehyung un kolunu tutarak çekiştirmeye başladı.
"Oğlum bir dur, çocuğun kolunu kopara-"
Jimin annesinin ağzına kurabiye tıkmıştı.
"Bor doho koroboyo yompoyocom" annesi kollarını kavuşturarak arkasına yaslanmıştı.
Babası tam birşey diyecekken Jimin eliyle 'sus' işareti yaparak "ağzını açarsan kurabiye sokarım!" Diyerek Taehyung u dışarı sürüklemişti.
Dış kapıyı örttüklerinde Jimin elini birbirine vurarak toz silkermiş gibi yaptı ve anlının terini sildi.
"Çok ayıp oldu. Hem sen niye apar topar dışarı çıkardın? Bu arada.." Jimin i duvarla arasına aldı.
"Sen küçükken erkek mi kesiyordun bakayım!"
Jimin diğer tarafa döndü.
Taehyung eliyle Jimin in çenesini tutarak kendine çevirdi.
"Tamam üstüne gitmeyeceğim. Ama birşeyi merak ediyorum."
Jimin soru soran gözlerle Taehyung a bakmaya başladı.
"10 yaşındayken ne yaptın? Baban anlatacakken neden engel oldun?"
Jimin sağına soluna hızla bakmaya başladı.
"Hiç etrafı inceleme.. burda kurabiye yok "
Jimin pes ederek Taehyung a baktı. Bir anda söyleyip bitsin istiyordu. Bu yüzden derin nefes aldı..
"Mahallemizde Johnny diye bir çocuk vardı ve ben sırf yumuşaklığını test edebilmek için kalçasını avuçladım"
Taehyung gülmesini tutarak sordu: "baban nerden gördü?""Okulda.. toplantı salonundaydık. Ya tanrı aşkına ÇOCUĞUN AVAZI ÇIKTIĞI KADAR BAĞIRACAĞINI TAHMİN ETMEMİŞTİM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play With Me | vmin
Teen Fiction𝐭𝐚𝐭𝐚𝐞 Hadi gel 𝐣𝐢𝐦𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞𝐞 Ne? Nereye? 𝐭𝐚𝐭𝐚𝐞 Minecraft'a ~TEXTING~ Başlangıç : 25.06.2019 Bitiş : 05.09.2019