Dün kookiemizin doğum günüydüüü 🎊🎉
Nice yaşlara, kitabımın şapşik çocu 🌈
Bu aradaaaa...
Final yakın 🤫
"Taehyung hâlâ söylemedin?" Dedi Jimin arabada müzik aramaya devam ederken.
"Gidince görürsün sevgilim" diyerek radyoda gezinen parmağı tuttu ve öpücük kondurdu.
Jimin eriyerek camdan dışarıyı izlemeye başladı.
Yaklaşık yarım saat sonra, havalimanında durduklarını gördü.
Taehyung arabayı park ederek indiğinde, Jimin de inmişti.
"Taehyung? Burada ne yapacağız?"
"Aa sevgilim, bilmiyor muydun? Tayland a gidiyoruz.."
Jimin ağzını şokla açarken, diğer şoku duymasıyla iyice açılmıştı.
"..evlenmeye"
Gözlerini hızla kırpıp açtığında, garanti olsun diye kendine 2 tane de tokat atmıştı
"Oha rüya da değil. Taehyung sen ciddi misin? Cidden şuan biz evlenmeye mi gidiyoruz? İkimiz?"
"Yok amcamla, hazır gittiğimize göre onla da evlenirim, sen de kuma olursun" dedi ve göz devirdi Taehyung "tabiki de ikimiz evleniyoruz"
Jimin hızla koşarak Taehyung un kucağına atladığında "seni seviyorum Taehyung!" Demişti.
"Bende, bende seni seviyorum. Ama biraz daha geç kalırsak uçağı kaçıracağız güzelim" demiş ve Jimin in belini patpatlamıştı.
Jimin kucağından indiğinde, Taehyung bagajdan valizi çıkarmıştı.
"Yuh, valiz de mi hazırladın? Pes diyorum artık"
"Ne sandın?" Diyerek güldü Taehyung.
"Yanlız.. bir 5 dakika beklememiz gerek" dedi Taehyung valizi arabanın yanına bırakarak.
"Neyi?"
Çalan korna ile Taehyung "işte bunu" demişti.
"Oha! Yoongi! Hoseok! Namjoon! Aaa Jin! Oha Jungkook?!" Diyerek arabadan tek tek inenlerin ismini saymıştı Jimin.
"Bensiz düğün mü olur be" Diyerek göğsünü kabarttı Jungkook.
"Ne mümkün? Kambersiz düğün olduğu nerde görülmüş?" Dedi Taehyung gülerek.
"E hadi artık gidelim, ama önce şu valizlere yardım edin" dedi Yoongi.
Taehyung, Jimin ve kendinin valizini alarak önden giderken, arkada da diğerleri kendi valizlerini taşıyarak takip ediyordular.
Havalimanına girdiklerinde, gerekli güvenlik yerlerinden geçmiş ve pasaportlarını kontrol ettirmişlerdi. Valizlerini koydurtmuş ve yerlerine oturmak amacıyla uçağa binmişlerdi.
"Vay be.. öyle böyle evleniyorsunuz ha" dedi Namjoon.
"Aklımın ucundan geçmezdi Taehyung un bizden önce evlenip gideceği" dedi Jin geçmişi düşünerek.
"Hey Tae hatırlıyor musun, bir gün ben dışarı çıkarken botumun içine koyduğun kurbağayı görmemiştim ve basmıştım, o ses-"
"Hoseok sus lütfen hatırlatma" diyerek Hoseok un ağzını tuttu Jungkook.
"Taehyung şeyi hatırlıyor musun, bir keresinde Minecraft oynarken benim evimi patlatmıştın. Ve ben sonra sana 2 gün yemek vermemiştim" dedi Jin gülerek. Daha sonra "Ama bu güzel bir anı değil, tamam anlatmadım sayın" diyerek kafasını arkasına yasladı ve göz bandını taktı.
"Tamam bence susup, yolculuğumuza bakalım" dedi Taehyung ve yanındaki Jimin e doğru kafasını çevirerek gözlerini yumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play With Me | vmin
Teen Fiction𝐭𝐚𝐭𝐚𝐞 Hadi gel 𝐣𝐢𝐦𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞𝐞 Ne? Nereye? 𝐭𝐚𝐭𝐚𝐞 Minecraft'a ~TEXTING~ Başlangıç : 25.06.2019 Bitiş : 05.09.2019