Part.4. "99"

547 23 2
                                    


Jennie P.O.V

Napokon je dosao i taj proljetni raspust.Napokon cu se moci odmoriti od onih silnih budala u skoli.

Prosla su 3 dana nakon onog sto se desilo sa Jiminom.Naravno od tada me nije ni primjecivao,a iskreno nisam ga ni gledala.
Mislim njemu je normalno ljubakati cure po školi kao što je mene.
Ali idalje se pitam sta mu znaci ono njegovo "99".

Odlucila sam razbistriti svoje misli i otići prošetati.
Bilo je 10h ujutro.Mislim jutarnja setnja mi nece naškoditi.Osim toga nema glupe skole sedmicu dana.

Polako sam se digla sa kreveta te pokušala shvatiti sta se sve dešava oko mene.Inace nisam bas neki jutarnji tip.
Došla sam do ormara te počela da rovim po njemu.Pokusavala sam pronaci nešto udobno i klasično.Izvukla sam običnu trenerku i bijelu majicu.Mislim da ce ovo biti dobro mada gore izgledam ko strašilo.
Uzela sam odjeću te je bacila na krevet dok sam otrčala do WC-a kako bi oprala zube.Naravno to sam brzinski obavila te došla ispred svog ogledala.
I pozalila sam...Prizor Nije bio prijatan vjerujte mi.
Kosa mi je izgledala kao gnijezdo za ptice,a da ne pričam o sminci.
Maskara mi je bila razmazana oko očiju,a puder mi se otapao sa lica.Izgledala sam isto nista i bila zahvalna sto nema skole jer bi za ovaj nered grdno najebala.
Uzela sam četku te krenula pocesljat kosu sto mi je uspjelo.
Zatim sam pobrisala onu razmazanu šminku te nanjela novu.
Nije bilo toliko savršeno koliko sam željela,ali ipak moglo je gore.
Uzela sam odjeću sa kreveta te je brzinski navukla na sebe.
Otišla sam do hodnika i navukla tenisice.Pogledala sam se jos jednom u ogledalo da bi vidjela da li je sve bilo dobro.
Otključala sam vrata te izašla.

*
Taman kad sam krenula da izadjem iz zgrade,odjednom sam se našla priljepljena uz pod.
Sta se upravo desilo?
Jedva sam nekako ustala sa poda te bacila oko na objekat radi kojeg sam pala.Ispred mene je bila velika kutija.Oko nje je bilo jos nekih manjih.Zasto bi kutije bile ovdje?
Tada je dosao neki malo stariji covjek koji je u rukama nosio jos kutija.Solidno je dosao do mene te kupio neke kutije sa poda.
Sta sada se igramo ignorisanja?

"Mogli bi biti malo oprezniji sa tim kutijama!"rekla sam drsko na sto se on trznuo te podigao pogled sa kutija na mene.

"Molim?"sad se jos i pravi gluh?!Kako mrzim ovakve ljude

"Culi ste me.Mogla sam grdno nastradati pored tog smeća"

"Da mogli ste poginuti radi kutija"nasmijao se.Sta on se sprda sada!?

"Pa mogla sam.Uostalom znate da Božić jos nije?"

"A znas li da je nekulturno biti drzak"rekao je

"A znate da nepristojno biti glup na danasnje vrijeme"povisila sam ton.

"Jao ne mogu ovo"odbrusio je.

"Naravno da ne mozes ka...."

"Ima li problema ovdje?"
Cula sam neki poznati glas iza covjeka.
Odjednom ispred mene se stvorio...Jimin!?

"Ma ova tu me napala sto prenosim vase stvari"rekao je

Jimin me je pogledao i naravno imao je iznenađenje u ocima.
Odakle on ovdje!?
Zar nije imao bilo sta za raditi osim biti ovdje!?

"Oh Jennie pa otkad te nisam vidio"Molim?Sta?
Sad se on smije.Sta je smiješno ovdje!?

"Oh Jimin pa otkud ti ovdje"pokušala sam zvučati sarkastično.

"Pa vidis useljavam se u jedan stan.Znas odlucio sam se osamostaliti i to."
On mene zajebava!Biti ce u mojoj zgradi,blizu mene.NE!

"A otkud ti tu?"nasmijao se.Jebem ti taj lijepi osmijeh.Jesam ja to rekla lijepi?!FUJ!

"Sta je tebe briga"drsko sam rekla

"I ti idalje nastavljas po svom"nasmijao se

"A ti si idalje idiot!"dreknula sam se.

"Uspori mala!"

"Jebla te mala,nisam mala konju!"vikala sam

"Uspori malo.Zar nisi sretna sto smo komsije!"

"Kakve jebene komšije"
Kakve komšije sada!Pa nije mi toliko odvratna sudbina da je njegov stan blizu mog.

"Pa predivne"smijao se

"Odvratan si.Znas sta? Idem!"rekla sam brzo te prošla pored njega.Očekivala sam da ce me pokusati zaustaviti,ali je samo sutio i stajao na mjestu.

"99"tiho je rekao.

Sta opet taj jebeno broj?Sta to dovraga znaci!?
Krenula sam naprijed i naravno zabila se u nekog.
Bila je to neka djevojka,mladja od mene cini mi se.Izgledala je slatko opet.

"Ti si 99?"rekla je tihim glasom

"Sta sam ja?"podigla sam obrvu čekajući odgovor.

"Znaci ta si"rekla je

"Ja sam?"bila sam zbunjena.O čemu oni pričaju jebote!?

"Ja sam Mina,Jiminova sestra i zao mi je"
Odjednom me je zagrlila.Stojala sam ukocena kontajuci jesu li ovi ljudi oko mene normalni?
Ona je Jiminova sestra?
Odjednom me pustila iz zagrljaja te potrčala prema kutijama i počela ih nositi uz stepenice.

O cemu oni pričaju?
I zasto se samo meni dešavaju lose stvari.Mislim Jimin mi je komšija je li ti normalno!

Izgleda da sam zapela sa tim playboyom.

P.S.You're Mine[JIMIN FF]Where stories live. Discover now