Part 12."Pusti me da te zadovoljim....."

194 9 1
                                    


Polahko sam se udaljila od vrata pomjerajući svoje tijelo u stranu tako da Jimin moze da prođe.Naš razgovor smo premjestili u moj mali boravak na kauču.Otišla sam na brzinu napraviti čaj od mente,svoj najdraži.Pitam se iz kojeg razloga ga pravim njemu.Pa možda mi razlog uopšte nije potreban jer prilikom ulaska,primjetila sam da se nešto čudno dešava sa njim.Nije to bio onaj Jimin koji je došao ovdje da se sprda samnom ili da me iskoristi kao svaku svoju fuficu u školi.On...došao je samo da porazgovara....nešto me plašilo...njegov pogled me plašio...nešto će se loše desiti...

Prilikom izlaska iz kuhinje,začula sam deranje iz dnevnog.Jimin je telefonirao sa nekim i to poprilično glasno.Glas mu je bio agresivan,a u isto vrijeme kao da je....bio..ma ne...na rubu suza?Jimin?Prišuljala sam se što sam tiše mogla iza ćoška.Nije uredu što ovo radim,ali nešto se dešava i to me interesuje više nego bilo šta.


"REKAO SAM VAM VEĆ PO JEBENI PEDESETI PUT.NE MOGU DOĆI ODMAH,SHVATITE MALO TIM GLUPIM GLAVA DA MI SE NE SERVIRAJU PARE POD NOGAMA.DA,DA...RIJEŠIT ĆU TO SAD SA NEKIM...DOLAZIM ČIM UHVATIM PRVU PRILIKU...NEMO......"njegov glasni glas se utiša.Šta se desilo,zašto odjenom je prestao da priča sa tom osobom?

"Jennie kojeg vraga radiš tu?Jesi to možda prisluškivala moj razgovor?"MOLIM.Kako je shvatio da sam bila tu?

"J-Ja onaj...ne..ne tek sam sad se našla slučajno ovdje...j-ja onaj."zamrznula sam se.Mislim moj mumljavi glas je sam po sebi sve otkrivao.Gdje mi je nestala ona sposobnost laganja kad mi treba.

"Ne bih da remetim tu tvoju igru "ne vidiljive" ali tvoja noga je virila cijelo vrijeme."Moja noga?Pa da prokleta bila moja noga.

Izašla sam polahko te se dogegala do njega posramljeno.Pružila sam svoju desnu ruku i dala mu vec mlaki čaj.Sa nekim osmjehom ga je prihvatio te je potapšao mjesto pored sebe,govoreči mi da sjednem.Sjela sam te mu dala pogled uz pijuckanje čaja.

"Nisam htjela da te prisluškujem..samo bio si jako glasan i pomislila sam da se nesto loše dešava...pa sam mislila samo čuti maloo..al ne puno..onaj...izvini."Pogledala sam u stranu i osjećala se posramljeno.Pokušala sam premotati čitav film u glavi i prisjetiti se njegovih riječi obraćenih toj nekoj osobi.Govorio je da ide negdje.Ali gdje?I sa kim će šta riješiti danas?

"Mislim da je tvoja guzica dovoljno čula da te uputi u nas razgovor."Uzeo je gutljaj čaja te me pogledao sa nakim iznenađenjem u licu.

"Mmm ovo je dobro,kada si naučila ovoliko dobar čaj praviti.Nisam očekivao od gospođice "boli me kurac za sve" da ovako dobro pravi ovako dobar čaj."Molim?Usred situacije da započnemo neki razgovor...on hvali moj ćaj?

"Khm gospođica "boli me kurac za sve" zna više nego što ti misliš i da..moja majka me naučila praviti čaj od malena...to je samo čaj."Prevrnula sam očima.Wow volim kako ga je glupost impresionirala.

"Dobar čaj."Podsjeti me.

"Pa...o čemu zelis pricati samnom."

"Odlazim Jennie."Uzdahnu te blijedo pogleda ka šalici čaja na stolu.

"Odlaziš?Gdje?Ideš na put?."Znači to je to o čemu je on pričao sa nekom osobom na telefonu.Znala sam da će nesto loše biti u pitanju.

"Da bar idem na putovanja...Odlazim u Ameriku na koji mjesec,možda i godinu,možda se i ne vratim."Osmijehnuo se na ovo zadnje.Njemu je ovo smiješno?

"Zašto ideš tako daleko?"

"Imam neke poslove za obaviti.Htio sam se samo oprostiti od tebe jer ipak si moj nezavršeni projekt"

P.S.You're Mine[JIMIN FF]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora