Part.9.Jedan ples

511 19 2
                                    

Koracala sam sve vise i vise u tamu kako bi uspjela izbjeći nevolju koja me je slijedila.Nisam bila raspoložena za nekakve glupe igrice,samo sam se htjela zabaviti,jos i je i Lisa ovdje.Pokusala sam sama da sobom sve stvari staviti na svoje mjesto,ali mi se sve to ubrzo prekinulo.
Iznenada sam bila pribijena na zidic pored sebe.Nisam se nadala ovome pogotovo da cu grubo biti pribijena na njega.Jedna čvrsta ruka me je držala za rame dok se ta osoba nije pojavila ispred mene.Iz tame je izaslo lice po kojem sam htjela pljuvati.Da,bjezala sam od njega,iskreno se i dokazao radi onog sto je Lisi uradio.Kako se samo usuđuje ovako postupati sa mnom nakon svega.

"Kuda si krenula ljepotice"provokativno se nasmijao.Prevrnula sam ocima jer ovaj nadimak je bio tako jadan.

"Pušim k..."stavio je prst na moje usne i tako me sprijecio da nastavim rečenicu.

"Male djevojčice ne bi to smjele govoriti"svoje oci je premjestio na moje tijelo te me je krenuo odmjeravati i grickati usnicu.Retard glupi,mislim koji vrag se ovdje ponasa ko napaljeni pedofil.

"Oci su mi gore znas?"podigao je svoj pogled te se susreo sa mojim ocima.Nasmijao se, naravno.

"Neka,meni je lijepsi donji pogled"

"Pazi da ti te oci ne ispadnu"vec sam gubila živce sa njim.

"A ti pazi da tebi nesto drugo ne ispadne"nasmijao se pervezno te je svoje tijelo priljepio vise mom tako da sam jedva disala.Nasmijao se opet te spustio pogled na moje grudi,jel on iskreno misli da je ovo smiješno heh?

"Slušaj stvarno nemam ni mrvicu živaca da de ovdje zajebavam sa tobom"

"Pa sto si došla ovdje onda?"nasmijao se.Sigurno nisam došla da vidim tebe konju.

"Sta te briga"odbrusila sam

"Sta malo da glumiš naku droljicu u toj kratkoj haljinici,mogla si nesto duže navuci dušo,ne volim kad ostali zure u tvoje tijelo."Sta on prica!?Ja imam pravo obuci sta god zelim i ponasati se kako god zelim.

"Ma odjebi"odgurnula sam ga te samo prosla pored njega i krenula hodati natrag ka ulazu.

Okrenula sam se jos jednom i vidjela njega koji stoji na istom onom mjestu i bulji u zid.Sta mu je sad?Ma tko ce mu ga znati,budala.
Ušla sam natrag unutra i primjetila da je doslo jos vise ljudi i guzva je bila velika pa sam se bojala kako naci Lisu.
Pocela sam se gurati kroz masu ljudi i počela sam cak gurati sve oko sebe.Iskreno me je bilo briga radi toga ,jedino sam samo htjela naci onu budalu.I nije mi dugo trebalo kad sam je primjetila ispred sebe kako plese.Zastala sam na trenutak te gledala je malo kako plese.Ako se to moze nazvati plesanjem jer je izgledala smiješno,mislim da se dobro napila.Nakon sto sam zadovoljila sebe u gledanju pijane Lise,prišla sam joj te bez rijeci je samo uhvatila za ruku i krenula vuci ka glavnom šanku jer sam dobila ideju.

"Koji je tebi kuvac glupačice"nesto mi je promljala u lice.Dah joj je stvarno smrdio na alkohol i očito nije znala sta prica.

"Lisa imam ideju"nasmijala sam joj se.

"Koga treba jebati"oblizala se.Oj moram se navici sad sa ovakvom Lisom.

"Lisa nikoga!Nego sam dobila ideju,pogledaj "pokazala sam joj ka šanku sto je bilo preocito jer mi nije prvi put da ovo radim.

"Konobara jebemo"nasmijala se.

"Ne bona,nego sta kazes na jedan mali ples"rekla sam joj dok sam se idalje malo smjeskala radi njenog pijanog stanja.

"Trebam li biti goLa"počela se opet smijati.

"Ne,Lisa.."

"Ali nisam obrijala noge.."napravila je tužnu facu te se počela pretvarati da place.

"Lisa nosiš haljinu i logicno da si obrijala"

"Pa mogu i ja i u gaćicama"uzela je flašu sa šanka nekog alkoholnog pica te nagela i popila poprilično dosta.Ja sam samo sokirno gledala i nisam mogla vjerovati koliko pije večeras.

"Lisa ti ostani samo tu,sve meni prepusti.Vrijeme je za zabavu"vragolasto sam se nasmijala.

Okrenula sam se ka velikom šanku te uhvatila pogled konobara,nasmijala sam mu se.I on je znao sta smijeram veceras...

Jimin P.O.V

Mogao sam je imati,barem malo.Barem malo joj dotaći tijelo,ali jebiga kad je žešći smor.
Uzdahnuo sam te krenuo natrag ka ulazu kako bi ostao jos malo jer mi je vec bilo dosta ovog mjesta.Zakoracio sam opet u ovu tamnu prostoriju gdje se nagomilalo jos vise ljudi.
Primjetio sam da je vecina fokusirana na ugao ove prostoriju gdje se nalazio šank.Nešto se tamo dešavalo,ali me nije zanimalo.Iskreno opet se neke fufice tamo uvrcu ili nešto.
Prolazio sam taman kroz gužvu kad me nečije ruka zaustavila.Bila je to Krist koja je opet imala isfrustrirajuci pogled.Ja se samo pitam sta je njoj stalno i sto se nervira ovoliko.

"Gdje si bio?"

"Otišao sam vani zapaliti,ovdje mi je bilo i previse zagušljivo "lupnuo sam nešto sto mi je palo na pamet.

"Uredu,nego jesi vidio sta ona kurvica radi"prevrnula je ocima.

"Tko?"koga je sada vidjela.

"Jennie logicno.Pravi nakav striptiz tamo"Molim!?Jel ona normalna!?

Zastao sam bez rijeci pred Krist te krenuo u pravcu šanka.Jedva sam se uspio progurati kroz ovu masu.I bilo je istina,Jennie glavom i bradom na šanku u kratkoj haljinici u kojoj se dobro i mogla vidjeti zadnjica.
Zastao sam malo te pokusao analizirati ovaj prizor.
Jennie je u svojim stiklama na šanku se uvijala i plesala iz muziku u pozadini.Hiljadu muskih očiju su balile po njoj.Moram priznati da joj dobro ide i da jebeno izgleda privlačno i da bi je rado sada...Uredu sada zvučim kao ovi napaljeni kreteni oko mene.Ispred šanka je bila Lisa koja je u ruci imala bocu alkohola i samo se derala i provaljivala.

"To mackoo,tresi tim dupetom"Lisa se proderala te se krenula ludo smijati na glas.Ona je ocigledno dosta popila.

Prevrnuo sam ocima te nekoliko puta gledao ka njenom savršenom tijelu kako se uvija i radi razne pokrete koji su tako izgledali savršeno.

"Ljudi evo gaaa..."Lisa se dreknula i na iznenadenje svih,povratila nasred svega.

Svi su se poceli smijati cak je i sama Lisa umirala od smijeha.Jennie je prestala sa radnjama te pogledala ka Lisi.

"Lisa?"dreknula se na nju te podginula pogled i uocila mene.Naravno odmah se namrstila te sisla sam šanka sva iznervirana.
Lisa se ostala smijati radi onoga sto je uradila.

Prebacio sam pogled ga Jennie koja je jedva hodala te se okrenula.

"Lisa dolazi!"viknula je na nju.

"Sori ljudi ova maca ide da leti baj baj"rekla je to nekako simpatično te dotrcala do Jennie.

Mislio sam krenuti za njima,ali me je
Krist opet zaustavila.

"Meni je ovdje dosadno,idemo se zabaviti skupa"vragolasto mi se nasmijala.

"Ne mogu sada"iskreno nisam bio raspoložen za nista.Bio sam umoran od svega i ovog mjesta pogotovo.

"A daj,samo jednom,trebam tee"prostenjala je

"Krist ostavi me na miru,ne mogu"krenuo sam izlaziti kad sam je opet cuo .

"Zasto me sada ne zelis"

"Nije u tome,nego nisam raspoložen"odgovorio sam mada ne znam da li me je cula jer je hodala iza mene.

"Pa jebote ti i tvoje raspoloženje"iznervirano je rekla.

Ubrzo sam dosao do svoga auta koji je tu bio parkiran.Krenuo sam ga otkljucati te uci u njega.Kada sam ušao,pogledao sam prema Krist koja je stojala ispred mene.

"A nećeš mene mozda odbaciti"pogledala me.

"Ne"rekao sam te zatvorio vrata ispred nje.

"Bas si seronja"ljutito je viknula i mogao sam to čuti i kroz prozor.

Upalio sam auto te odlučio lagano krenuti kuci i odmoriti se od ove lude noci.....

P.S.You're Mine[JIMIN FF]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora