Part.3. Poljubac

620 22 2
                                    


Mina P.O.V

Hodala sam mračnom ulicom i svaki cas se spotakla na neku limenku.Kako sam sve dalje i dalje išla,sve je bilo mračnije,strašnije.Došla sam do poznate ulice te se naslonila na hladan zid i uzdisala.
Nisam znala zasto sam morala ovdje doci,zasto sto sam pristala.
Čula sam zvuk štikla,dolazila je.
Podignula sam glavu i vidjela je.
Nasmijala mi se.

"Hvala ti sto si došla"nasmijala mi se jos jednom te mi prisla

"Uvijek mozes računati na mene,ali zasto sam bas ovdje morala doci"
Pogledala sam je

"Pa vidis imam plan"
Plan?Kakav plan sad.
"Da savladamo Jennie koja nas stalno tretira kao smeće"
Mozda ovo nije lose samo...

"Ali ona mi nije nista uradila"
Rekla sam tiho

"Kako nije Mino pa bacila ti je knjige na pod i vrijeđala"
Upravu je...stvarno je to uradila..

"Hanna kako cemo ovo uraditi?"
Bojala sam se malo ovog.Mislim suprostaviti se najpopularnijoj curu u školi je zvucalo poprilično strasno.Nisam bila sigurna u ovo...da li da to uradim..ili ne?

"U-Uredu"nesigurno sam rekla.

Hanna se nasmijala te me iznenadno zagrlila.Hanna i ja smo odavno bile najbolje prijateljice i uvijek smo bile tu jedna za drugu.
Prihvatila sam njen zagrljaj te ga uzvratila.

Jennie P.O.V

"E znas kako je sladak"

"Oj Bože on je streber"
Prevrnula sam ocima

"Slaki streber"
Lisa nije skidala smijesak sa lica.
Cijelo jutro mi prica o nekom novom streberku školi.Lik jeste sladak malo,ali luzer kao svi ostali.

Hodale smo hodnicima skole.Sve su oci bile uprete u nas.Neki su se plašili nas te se sakrivali iza ormarica,Haha luzercici.
Nisam ni primjetila  da me je Lisa povukla na neke ormarice.
Stajale smo kao budale iza nekog lika.
Kada se okrenuo htjela sam povratiti,bio je to onaj novi streber.

"Zdravo ti si novi,Paa ja sam Lisa drago mi je"nasmijeseno mu je pružila ruku koju je on prihvatio te poljubio.Htjela sam povratiti na ovu scenu.
Obadvoje su se smijali kao kreteni.

"Idem ja"rekla sam Lisi,ali nije marila za mene jer je gledala u svog pederkastog princa.
Otišla sam od njih prema svom ormariću.
Otvorila sam ga te izvadila knjige.
Prilikom zatvaranje ormarica sam jako lupila tako da su me neki gledali.Krenula sam polako prema učionici.Nisam marila za ostale,nisu vrijedni toga.
Taman da dođem do vrata BUM.
Udarila sam u nekog te pala na pod.Moje su se knjige iz ruku razbacale po podu.
Kad sam došla sebi podigla sam glavu da vidim koji me je kreten udario.Imala sam sta vidjeti...Jebeni Jimin me je posmatrao odozgo i smjeskao se.

"Trebaš mozda pomoc"

"Ne,mogu sama"drsko sam mu rekla te ustala i počela skupljat knjige sa poda.Očekivala sam da mi pomogne,ali neee kreten je stajao i gledao me.

"Pazi kuda hodaš budalo"krenula sam se derati na njega.

"O izvinite princezo"nasmijao se

"Ne zovi me tako kretenu"vikala sam idalje

"Sta ako necu?"smije se opet.
On mene namjerno provocira,uziva u tome.Kreten.

Samo sam prošla pored njega te mu okrznula rame pri prolazenju pored.
Čula sam njegov smijeh iza sebe.
Njemu je ovo sve smiješno,naravno.
Ušla sam u ucionicu te sjela u zadnju klupu.
Ubrzo su i ostali dosli i naravno onaj kreten koji je doletio odmah do mene .
Nastavnik je ušao te počeo nešto pričati vezano za lekciju.Nisam marila za njegovo pričanje jer me nije bilo briga.
Skrenula sam pogled pored sebe i vidjela Jimina koji se zvali sa nekom likusom.
Samo sam stala gledat taj odvratni prizor.Zeljela sam povraćati,a najvise otići odavde.

"Khmm"zakasljala sam se.

Njih dvoje su prestali sa zvaljenjem te se okrenuli prema meni.
Ta plavuskasta likusa se zacrvenila i brisala svoje bale sa lica...odvratno.Jimin je oblizivao svoje crvene i punusaste usnice te me gledao.
Znaci ako se zele ovdje pojebati neka mi se smiluju.

"Ako zelite da se zvalite,idite negdje gdje vas niko ne gleda"
ljutito sam rekla.

"Mmm mogla bi mi se ti pridruzit"lizao je usnicu.

Mala plavuskasta fufica je ustala te se premjestila u prvu klupu.Hahaha koja kukavica.
Jimin mi je uzeo ruku u svoju te podigao ispred svog lica.
Gledao ju je i oblizvao se.
Sta je njemu zanimljivo kod moje ruke.Otimala sam se,ali naravno njegov stisak je jak.
Tada je uzeo jedan moj prst u milovao ga.Tada je uradio nešto iznenadno...
Stavio je jedan moj prst u usta u krenuo sisati.Usput je tiho zastenjao.Ja sam bila crvena..ok cudno,ali istinito.Da netko vidi ovaj prizor..pa propala bi u zemlju .Ovo je bilo cudno..ovo je tako ludo.Osjećala sam njegov vlažni jezik po svom prstu,osjećala sam njegovu toplinu,njegovu vlažnost.Bilo je lijepo ,ali nisam luda da me glupi kreten ovako zlostavlja.
Izvukla sam naglo svoj prst iz njegovih usta i ono sto sam iduce uradila ga je iznenadilo.
Opalila sam mu jaki samar na cemu mu se glavu okrenula na drugu stranu.
Njemu se se oci rasirile,a usta rastvorila.
Zlobno sam se smijala njegovoj faci.Sva sreća da smo u zadnjoj klupi pa nas ćoravi nastavnik nije primjetio.
On me je pogledao bijesno.Mozda nisam ovo trebala uraditi..najebat cu....

"Mogu do WC-a"pitala sam nastavnika kako bi pobjegla od njega.
Nastavnik je kimnuo glavom na sta sam ja potrčala prema vratima.
Izašla sam i trčala prema WC-u.
Usla sam te se naslonila na zid.Uzdisala sam radi trčanja.Znala sam ako ostanem da cu najebat radi samara.
Stala sam pred ogledalo te popravljala kosu,moram biti savršena.Divila sam se sebi,kada sam vidjela nečiji odraz iza sebe.Skoro sam poskocila u mjestu.
Kada sam se okrenula bio je to naravno Jimin.Imao je nekako namrgoden ali zao osmijeh.

"Ljepotice nećemo se tako igrati"
Rekao je te me pribio uza zid.Uzeo je moje ruke te stavio u svoje i podignuo iznad moje glave.Pokusala sam pobjeći,ali naravno bila sam zarobljena.

"Ostavi me na miru kretenu"
Bahato sam rekla

"Mmm neide to tako dušo"
oblizivao je svoje usne.

Skrenula sam pogled na njegove usne.Bile su tako punusaste i crvenkaste i savršene.O mogu misliti njihov okus.Podigla sam pogled i primjetila da i on gleda u moje isto.
Oblizivao se i posmatrao...znala sam sta zeli...samo da li ja to zelim?
Nisam primjetila,ali on je krenuo polako priblizavati svoju glavu prema mojoj.
Mislila sam da se nista nece desiti,ali ono sto se desilo....

Prislonio je svoje savršene usnice na moje.Bile su tako mekane,tople,ukusne.Krenuo ih je pomjerati u nekom ritmu,a ja sam izbezumljeno samo stajala i nista radila.Ubrzo sam krenula uzvracati poljubac.Jebote lik se dobro ljubi.

"99"tiho je šapnuo u poljupcu

Sta mu to znaci...."99"?...

P.S.You're Mine[JIMIN FF]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora