Meghívó!
Kedves Laura Barker! Örömmel hívjuk meg a Prada nyári szezon kollekciójára.
Időpont: július 23. Kedd
Hely: Lyhal Hotel ,New York ./wedding organizer /
1.fejezet
* Ariana grande *
-dangerous woman --Gyönyörű volt a divatbemutató Miss Baker.Minden annyira káprázatosan és igénnyel volt még rendezve . A modellek és az új kollekció pedig nagyszerű. Őrülők ,hogy magát választották szervezőnek.-fogtam kezet egy negyven körüli nővel aki maga volt az elegancia . Szőke hajzuhataga be volt sütve így hullámokban omlott a vállára.
A legújabb Gucci kollekció ruhadarabját hordta amit azonnal felismertem mivel nekem is ott lapult valahol a gardróbba. És ezt a csinos ruhát a 10 centis magassarkújával párosította. Igen ,piszok gazdag egy nő lehetet.
-Örömmel hallom!-mosolyogtám rá kedvesen a monoton dumát adva amit minden egyes embernek aki ehhez hasonló bókokat mondott a munkámról elmondtam .
-Oh el is felejtettem mondani a nevem. Mary Benson ,kedvesem!-hm , ismerős egy név. Ha valami ismerős név akkor már tuti biztos hogy kő gazdag. Bár ha nem az lenne pénzes,hogy lenne rajta ez az eszméletlen ruha?
-Laura Baker.-mosolyogtam viszonozzva a nő reakcióját.
-Tudom aranyom. Ezért is szeretnélek bemutatni a fiamnak.-vigyorgott . Jaj ne! Ilyenkor mindig az jön ,hogy a gazdag öreg nénik ide jönnek hozzám és próbálnak bele tuszkolni a fiúkba aki egy elhízott barom és képtelen lenne ön álló életét teremteni a családja pénze nélkül. Ezért ,drága anyukájuk egy olyan nőt akar melléjük mint én. Nagyszerű! Kezdődik minden megint.
-Elnézést kell kérnem ,hogy elhalasztom ezt az ajánlatot de még fel kell hivnom az asszisztensem ,hogy a bemutatón mindent rendbe raktak -e és a hotelban már távoztak e a modellek.-kezdtem el kitalálni az érveimet amik igazak is voltak igazából csak még nem szándékoztam felhívni Bryanat.
-Majd később elintézed. Biztos jól kijösztök majd a fiammal sok a közös vonásotok- kapja el lágyan a csúklomat. Ah NEM hinném . Ez a nő erőszakos. Valaki segítség!
-Utána beszélgethetnénk másról is. Na gyere szívem ott az asztalunk.-kedveskedik a nő majd oda hurcol egy három személyes asztalhoz én pedig kénytelen vagyok leülni az egyik székre. Na igen! Ilyenkor bánom azt hogy eljövök a rendezvények után szervezett bulikba.
-A fiam biztos elment a bárpulthoz. Addig mesélj magadról.-kérlel a nő. Jó oké egy ilyen szakmában közvetlennek kell lennem és én az is vagyok de ez a nő ,felül szárnyal.
-Hát igazából ..-kezdenék bele a monológomba mire a nő félbe szakít.
-o már itt is van -csapja össze a tenyerét örömtelien miközben felál a helyéről és a nekem háttal néző irányba fordul. Így rá kényszerülők arra hogy megforduljak. Bár ne tettem volna hiszen most olyan zavar ül ki az arcomra mint még soha. Ezt nem hiszem el. Ez Daniel Benson! Te jó ég! Hát ezért volt akkor ilyen ismerős a neve. Jó csillapísd magad Laura! Ő csak egy ugyan olyan ember mint te. ,,Sok a közös vonásotok,,- jut eszembe Mary hangja. Hát igen tényleg sok.. de kezdjűk az elejétől.Laura Baker a nevem. Erre a névre sokan felkapják a nevüket. Híres vagyok! Mikor kijártam az egyetemet komoly munkával elkezdtem hajtani a cél felé. Rendező szervező akartam lenni. De nem is akár milyen. Nem ment könnyen tényleg. Emlékszem még az első munkámra amikor egy olyan lepusztult környezetben kellet volna szülinapi zsurt rendeznem egy család kislányának hogy mikor beértem a házba azt hittem ,hogy ott helyben elhányom magam. És még ráadásul ki sem fizettek. Persze azóta sok minden változott. Az egész világ nagy szervezete ismer. Minden rendezvényt vállalok. Esküvők,divatbemutatók,céges bulik stb.. Na de ezen a piacon nem csak egyedül én tevenykedem. Sok -sok ember probálkozik ebben a szakmában de igazán a világban én és Daniel vagyunk a toppon. Daniel Benson ,pár évvel lehet idősebb nálam még is sokkal több eredményt ért el mint én így hivatalosan is kijelenthetem hogy mellete csak is a második hely jut nekem.
-Anya már megint kivel akarsz össze hozni?-lépkedett az asztalhoz a szemét forgatva a férfi. Fűszeres parfümje pedig azonnal belefészkelt az orromba. Egy valamit tudni kell még Danielről. Iszonyatosan jó pasi. De most nem a kislányos énem beszél aki csak egy puszta fiú látványától is elájul. Daniel Benson egy top modell magazin oldalára illik. Sőt ha jól olvastam az egyik hír rovatot már kérték is fel modellkedésre amire egyszerűen nemet mondott. Egy fekete Armani zakót hordott és olyan kellékekkel volt felszerelve aminek minden egyes részlete illett a ruhájához. Hát persze hogy volt stílusa. Barna tincsei az a tipikus "laza még is több órát töltöttem vele " érzést adták át. Tengerkék szeme pedig egyenesen az én szemeimet égették.
-Senkivel szívem csak be akarom mutatni neked Laura Bakert.-néz rá az anyjára én pedig azon kezdek el gondolkodni hogy talán ez a nő minden mondatához hozzá teszi hogy szívem ha valakit felszólít?
-Aha-reagálta le ennyivel a férfi. Aucs ez azért fáj,de nézzük a jobb oldalát legalább nem a dekoltázsomat kezdte el bámulni mint az előző két hetes.
Jó akkor most álljunk fel és lassan kezdjünk sunyin távozni.
-Örültem hogy megismerhettem Mr. Benson.-nyújtottam felé a kezemet mire ő semleges arccal fogadta el azt.
-Mrs .Benson-mosolyottam a hölgyre arra utalva hogy búcsúzom .
-Drágam ugye nem távozni készülsz ? Még beszélgetni szeretem volna veletek.-néz rám én pedig alig bírom megállni hogy ne üljek vissza most azon nyomban a helyemre. Olyan lehangoló arcal néz rám.
-De anya ,most a hölgy távozik és többet ne hozz ide vendégeket,kérlek . Kikésérem Miss Bakert , rendben?-néz az anyjára csunyán miközben a vállamon forró újjait érzem meg ami miatt egész arcom lángba szökik. Jó ég! Daniel Benson a vállamat fogva kísér ki a Prada által kivett szórakozó helyről. Zavartan búcsút intek az anyjától aki feltartja felém a hűvejk ujját ahogy a fia elfordul ,így ezt a vigyorgó ,drukkoló anyukát már csak én látom de nem sokáig ugyan is a férfi maga után húzva bevisz a tömegbe és onnen kivezetve egyenesen a szórakozó helynek nevezhető étterem ajtajához visz. Majd kilépve a friss levegőre észbe kapok és mielőtt észre venné az olvadozott kislányt a karjai között ,kiegyenesedek és átváltok az igazi Laura Bakerre.
-Elnézést szeretnék kérni ,hogy zavartam a társaságát. Nem önszántamból tévedtem oda.-távolodtam el tőle hogy meleg ujjai ne a vállamon pihenjenek.
-Én is bocsánatott kérek az anyám viselkedéséért Laura!-úristen a keresztnevemen szólított.
-Őrültem ,hogy meg ismertem Mr. Benson. További szép estét!-nyújtottam felé végleg a kezem amibe ő bele markolt és kezet ráztunk . És ennyi volt. Azóta pedig eltelt 3 hónap hosszú hónap.
YOU ARE READING
szívrendezvény
Romance-te vagy az az esküvő szervező akinek még nincs senkie ,közben meg mindenki más esküvőjét szervezed.-jelenti ki nemes egyszerűséggel én pedig próbálok erre egy normális érvet adni. -rendezvény szervező-köszörülőm meg a torkom. -de eskűvöket is vála...