régi barátok

475 28 5
                                    


      /I don't wanna know/
     Mario Winans

Már úgy éjfél után is lehettünk mikor észre vettem a nagy üveg ablakon át hogy kezd elborulni az ég. És a zivatar egész hamar ide is ért. Ezért azonnali búcsuzába kezdtem a társaságból. Nem szerettem mikor akkor esik az eső amikor vendégségben vagyok .Azonban mikor otthon a kandalló mellett ücsörögve olvasgattam az egyik regényemet egy pohár forró csoki társaságában elég kellemesen hatott az eső halk zuhogása. Még ha előtte a munkából haza jővett el is àztam miatta.

Lefoglaltunk egy igazán előkelő hotelt az esküvő helyszínére sikeresen amit nagy meglepetésünkre két napra is kiadtak annak jóvoltából ,mikor is Daniel felhívta a hotel főnökét aki már "Mr. Benson" neve hallatán olyan nagy lelkű ajánlatokat tett nekünk amiket én az ő helyébe biztos megbántam volna. Azonban Cameron kihasználva a helyzetett szinte majdnem fél New Yorkot meghívta az esküvőre és egy szabad éjszakára a földig ivott részegeknek akiknek már nem jó buli lenne onnan haza sétálni. Így az összes vendég kap egy szobát korlátlan fogyasztással. De az egészben az a legdurvább ,hogy minden embert akit meghívna Cameron ,az ismerőse vagy is mindegyikkel tartja a kapcsolatot. Nem hiába , társasági ember és talán ezért van ennyi pénze is. Még szinte engem is megfogott és büszkén jelentehetem ki hogy szimpatikus egy ember és örülök hogy Selina ilyen férjét talált magának azonban vannak fura megnyílvánulásai az felől hogy milyen Selina és a közte lévő szexuális kapcsolatuk. Az ilyen témáknál Daniellel csak vissza folytott nevetéssel dőltöttük oldalra a fejünket.

Apropó Daniel.  Már csak az újság cikkekből elolvasott hírek róla is felkelltete a figyelmem és büszkén tomboltam magamban hogy egyszer én is ilyen leszek. És ez így is lett azonban Dániel még nálam is profibb jóval. Olyan komolyságot és bájt tud sugározni amivel szinte mindent azonnal meg tud nyerni. Azonban a másik személyisége nem igazán nyert meg. Őnző és egyáltalán nem volt kedves velem . Haragudott rám mintha én lettem volna a hibás azért amiért mindkettőnket bele vettek ebbe a munkába. Soha se tetszett neki egy megnyilvánulásom se mindig csak az ő ötletei voltak a jók szerinte. És kezdtem vele egy verseny szellemt felvenni amire tényleg nincs szükségünk attól eltekintve hogy csapat munkában kéne dolgoznunk.

Azonban az este folyamán azt tényleg csapatmunkába tettük meg hogy együtt búcsúztunk el a szerelmes pártól akik már szinte alig várták hogy le lépjünk ,és nagy valószínűséggel Cameron "megbüntetése"az ő kis vöröskéjét.
Így csak utolsó emlékének az estéből csak annyi maradt hogy még Daniel megállt a bejárati ajtó kinti lépcsőfokain amit még takart a ház így nem áztatta el fehér ingjét a felhők könnycseppje.
Kivett oldal zsebéből egy cigaretta dobozt majd kihúzva egy szállat rágyújtott a károsító szerre. Nem hittem volna hogy dohányzik tényleg-jártak a gondolatok a fejembe miközben léptem volna le lépcsőről az eső függöny alá elsem köszönve mivel nem érdemelte volna meg. Azonban mielőtt még tönkre tettem volna a ruhám Daniel hozzám szólt arra késztetve hogy felé forduljak.
- Az irodámban lomb takarítás van egy egész hétig ezért oda nem tudunk menni azonban én sem megyek be a te irodádban ezért szeretném ha mostantól az esküvő végéig  két hétre várhathálak a házamban ,minden reggel hétkor.-esnek ki a szavai a szájából olyan nyugodtsággal ami most le is nyugtatna ha nem tudnám értelmezni a szavakat . Én ? Daniel Benson házába? Te jó ég! Ez elképesztő!-sokkolok le magamban. Azonban mikor megkőszörüli a torkát a válaszomra várva kiegyenesedek és mélyen a szemébe nézek. Nem akarom hogy lássa rajtam a félelmet.
-Rendben ott leszek.-bólintok majd eszembe jut hogy még is hol? Hol lakik Daniel?-De minta a gondolat olvasók úgy látott bele a fejembe és kezdett el magyarázni.
-Majd át küldöm a címet.-biccent én pedig úgy érzem most kéne már tényleg lelépni ahogy egy villám csap le nem messze tőlünk a felhőből. Még a hideg is kiráz. Jó lesz így haza vezetni.-gondolom magamba majd végleg elköszönve a férfitól beülök a kocsimba és bekapcsolom a rádiót . Kell valami ami elveszi a figyelmet a gondolataimról. És lassan haza furikázok a viharban majd szét terülve az ágyamon dolgozom fel a mai napot. Most mondhatnám azt hogy kipipálhatom az egyik álmom (együtt dolgozók Daniel Bensonnal) azonban nem ez így nem igaz mivel az álmomban sokkal rendesebb volt a férfi. Valyon miért ennyire lenéző? Azonban ami most még jobban leköt az az hogy ,holnap szinte a fél napomat a házában fogom tölteni. -kavarodtak a gondolatok a fejembe mikor az óra már hajnal kettőt mutatott. Nagyszerű! Szinte nincs is értelme aludnom. A vihar is csillapodott már így úgy döntöttem megnézem az üzeneteim hátha írt e Dániel. És akkor vált véglegessé hogy ma éjjel nem alszok ugyan is Benson tényleg írt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

szívrendezvényWhere stories live. Discover now