/back to you /
Selena Gomez2.fejezet
3hónappal később.
-Laura már megint iszonyatosan sok az emailed így az egészet végig kellet olvasnom.-jött be az irodámba Bryana miközben az iPadját tekergette ujjaival.
Szőkített hajzuhataga szinte surolta a derekát. Csinos ,elegáns Beyaz Prada blúzt viselt amit egy sötét kék farmerral párosított.
Megint gyönyörűen nézet ki mint mindig.
-És?-kérdeztem kissé flegmán. Félre ne essék ,nem szeretek bunkozni senkivel de ez már szokásommá vált mikor Bryana a közelembe van ,mivel hiába viseli ez a nő személy az angyali arcát ha belül olyan ronda hogy azt csak na. Talán egy fél éve vette fel Raul az irodához a lànyt akit asszisztensként állított be hozzám. Az elején egész jó kapcsolatunk volt azonban mikor rájöttem ,hogy a kavar a már mostani volt pasimmal Ryannal azonnal szakítottam vele és a Bryana közti kapcsolatommal. Így ős ellenségekké váltunk ami azért kellemetlen mert együtt dolgozunk.
-És van a leveleid közt egy személyesebb is. Még pedig egy találkozó a volt közép sulis társaddal.-kezd el magyarázkodni a sipákolós hangján. Olyan jó lenne kirúgni! De mióta kavar Raullal is nem engedi hogy ilyet tegyek.
-Jaj ne már. Semmi kedvem nincs osztály találkozokra menni. Sőt időm sincs rá.-néztem a papír halomra magam előtt.Majd tetetett fáradtsággal felsóhajtottam ,hogy vegye a lapot és húzzon ki.
-De nem ismerős a név ? Selina Johnson?-csattogtatja az M -es méretű körmeit az asztalomon. Sajnálom az asztalt. Várj ! Mit is mondott? Selina?
Jóég!
-De nagyon is. A középsulis legjobb barátnőm volt.-kapok észbe miközben szinte ritmusra kortyolok bele a kávémba.
Milyen régen voltak azok a napok mikor még együtt jártuk a suli folyósít . És még is mindenre emlékszek tisztán.
-Akkor felhívjam vagy mi legyen?-kezd el türelmetlen kedni miközben forgatja a szemeit.
-Majd én felhívom te pedig hoz nekem egy coffein mentes kávét. Kösz ,pusz!-rakom keresztbe a két lábam és feldobom őket az asztalomra és édesen mosolygok rá majd kézfejemmel integetek tőle. Imádom szivatni ezt a nőt,mert megérdemli. Nagyon is. Szinte depresszióba estem mikor kiderült ,hogy megcsalt vele Ryan és az is rátett hogy Raul pedig nem akardta kirúgni. Ezt igazságtalanságnak tartottam de nagyon is. Ezért nincs büntudatom mikor szemtelen vagyok ezzel a sátán nőszemélyel.
-De ..de még van egy talalkozom-kezd el dadogni én pedig ingerülten felkönyökölök és oda kocogok hozzá.
-Szia Bryana ,legyen itt a kávém 10 perc múlva.-tuszkolom ki az irodámból és amikor végleg elhagyja a helységet jó erősen becsapom az ajtót.
most pedig hívjuk fel Selinát!-jönn az ötlet és azonnal az iphonemhez nyúlok és bepötyögöm a telefonszámot. Csörög!-állapítom meg miközben az irodámban elhelyezett tükörhöz sétálok és végig vizsgalom magamat.
Egy Gucci krém színű ruhát párosítottam a Valentino fekete tűsarkúmmal. Hajamat pedig egy laza konytba fogtam azonban a féloldalas frufrumat szabadon hagytam így remek összhangot adott a mogyoró barna tincseim a ruha színéhez. Arcomon pedig egy szelíd smink volt.
-Haló ,kivel beszélek?-hallok meg hirtelen egy női hangot ami félbe szakítja a gondolat menetemet.
-Szia Selina-szólalok bele kedvesen.-Laura vagyok . Vagy is Laura Baker.-köhintek bele a telefonba. Edző terembe is rég voltam már,ha így folytatom súlyosan elfogok hizni-pillantok a sok kínai ,chipses dobozra az asztalomon.
-Úristen ! te jó ég. Azt hittem meg se nézed az üzenetemet.-nevet fel hirtelen a telefonba és közbe horkantot is egyet. Ezt nem hiszem el ,! Mindig annyit röhögtünk a röhögésén ahogy a tanároknál csöndbe kellet volna lenni erre megszólalt ez a röffögés-mosolyodom el .
-de-de és benne vagyok. Találkozzunk ,mikor érsz rá?-lépkedem az ablakomhoz és kinézek New Yorkra.
-Inkább te mikor érsz rá? Hiszen nekem üres a naptáram.-szinte tudom hogy mosolyog.
-Hát nekem meg az tele van de most pont tudok egy kis helyet szorítani . Mit szólnál ,ha úgy 10 perc múlva találkoznánk?-kérdezem miközben a fali órára nézek.
-Nagyszerű lenne!-mondja aztán lediktálom neki egy közeli kávézó címét és felkapom a Chanel bőr táskámat és kiindulok az irodámból. Hát Bryana biztos nem fog örülni hogy itt fog állni a forró kávéval a kezében én meg sehol.
-Hova-hova Laura?-sétál a folyosón Raul egy kávé bögrével a kezében.
-Beugrok a Starbucksba ,kérsz valamit?-nézek a harmincas pasira aki feltüri az inguját aztán bele túr a szökés barna hajába. Őt se csípem! Főleg mikor megpróbált velem kikezdeni. De ilyen ez a munka.
-Nem köszi.-sétált tovább én pedig megkönnyebülve léptem be a liftbe. Még csak az kellet volna hogy elfogadja az ajánlatom. Mert már a mai nap nem akarok bejönni az irodába . Föleg nem azert hogy őt kiszolgáljam.
Hét kerek éve élek New Yorkba mikor is felvettek az egyetemre. És imádom ezt a várost. Már az első pillanattól elkápráztatott.Óvatosan nyitok be a kávézóba és érdeklődve tekintek körbe a helységen. És amikor észre veszem hogy nagy valószínűséggel Seli még nem ért , beülök az egyik boxba és várakozón pillantok a pincér srácra aki lassan felém siet.
-Hello. Mit hozhatok?-áll elém majd leadom a rendelésem. És az ajtón bejövő nőre leszek figyelmes. Selina az. Gyönyörűen néz ki még most is. Emlékszem mennyiszer irigykedtem szépségére az iskolában. Szőkés barna haját mintha kicsit vörösebb árnyalatra festette volna. Egy egyszerű sárga pólót viselt farmerszoknyával és bakkancsal.
-Szia!-állok fel hirtelen és egyszerűen a karjába ugrok. Ez olyan fura! Még mindig úgy érzem teljesen megbízhatók benne pedig nagyon rég találkoztunk és biztos mindketten rengeteget változtunk.
-Szia ,Úristen nehogy lekapjanak minket valami lesi fotósok hogy a híres szervezővel ölelkezem-röhög fel mire én is elnevetem magam majd helyet foglalunk mikor kiérkezik az italommal a pincér.
-Mit kérsz?-nézek a csajra.
-Semmit ,majd én fizetek.-veszi elő a pénztárcáját.
-Dehogy is. Na mondjad.-parancsolok rá mire Selina vállat von és kér egy rendelést az én számlámra. Ő is sokszor fizetett HELYETEM a suliba és mindig megosztottuk egymás ételeit.
-Annyira gyönyörű lettél-néz rám mosolyogva mikor bele kortyolok a kávémba.
-Ezt én is elmondhatnám rólad azonban te már a suliba is a legszebb csajok közé tartoztál-jutattom eszébe mire felnevet és ezt azonnal meg is cáfolja és így indult el az egész beszélgetésünk . Selina elmesélte az egész életét ,hogy az egyetemen össze jött egy fiúval aki még azóta is a barátja ,hogy van egy külön házuk és egy új kutyájuk. Hétvégenként pedig a férje irodájában dolgozik asszisztensként . Aztán rá tértünk a régi szép emlékekre. A sulis évekre mikor Selina megkergete az egyik legjobb haverunkat ,Robot egy wc kefével. Aztán elmesélte ,hogy ő még azóta is tartsa a fél osztállyal a kapcsolatot.
És utána pedig jöttem én. Elmeséltem ,hogy az egyetem után lett egy barátom (Ryan aki megcsalt az asszisztensemmel akit ugye nem tudok eltüntetni az életemből) persze azonnal kibeszéltük Bryanat és kijelentette Seli ,hogy ő is utálja a nőt még úgy is hogy nem ismeri.
Elmeséltem néhány élményemet a divatbemutatókról és esküvökről amiket szerveztem de a végén megint ott kötöttünk ki ,hogy mivan a pasikkal és velem.-Te vagy az az esküvő szervező akinek még nincs senkie ,közben meg mindenki más esküvőjét szervezed.-jelenti ki nemes egyszerűséggel én pedig próbálok erre egy normális érvet adni.
-rendezvény szervező-köszörülőm meg a torkom.
-de eskűvöket is válasz nem?-vonja fel a szemöldökét a vöröske mire biccentek.
-mindegy az én esküvőmet úgy is muszáj leszel elvállani-mosolyog mire akkora mosoly ül ki az arcomra ,hogy az csak na.
-Hogy mi van?-próbálok nem felüvölteni az izgalomtol ahogy felfogom a szavait és gondolatok kezdenek el cikrázni az agyamba. Esküvő? Megkérték Selina kezét? Te ,jó ég!
-Cameron múlt héten elvitt vacsorázni aztán kivett egy szállodát és felvitt a tetejére ahol rózsaszímokkal teli asztal várt ahol a desszertünket fogyasztottuk. És hát megkérte a kezem. Annyira cuki volt felvették videora-huzza elő a táskájából a telefonját én pedig elolvadok ahogy megnyissa a videót és elindul a felvétel. Elcsattan az a bizonyos hozzám jössz feleségül kérdés egy vörös hajú férfitől aki nagy valószínűséggel Selina jegyese és ezek után már folyik is a lány könnye és azonnal jönn az igen válasz. De most komolyan? Miért nem velem történik ilyen? De várjunk csak. Cameron? És vörös hajú.
-Te hallod ,Cameron éppenséggel nem Cameron Bell ,a híres üzlet ember?-kérdezem meg mire Selina bólint.
-Ismered?-mosolyog rám én pedig vállat vonok. És csak ekkor tudatosul bennem hogy Selinának csodálatos élete lett. Piszok gazdag okos pasi és egy jegygyűrű nagy szerelmemmel.
-Egyszer felkért engem hogy szervezzek meg egy céges bulit mivel a másik szervező beteget jelentett és lemondta-bólintottam felemésztve az emlékeket.
-Azonban vele nem találkoztam csak a munkássaival.-nézek rá a lányra aki elmosolyodik.
-Ő az akibe az első pillanattól bele szerettem-von vállat én pedig elismerően bólintottam.
-De térjünk vissza a lényegre. Tudom hogy iszonyatosan sok munkád van de amióta csak tudom az eszem azt akartam hogy te rendezd meg az esküvőmet ha eljön az idő és most eljött. Ezért felszereltnélek kérni ,hogy légy az esküvőm szervezője Laura.-néz rám szinte könyörgő pofival pedig nem kéne hiszen egészen biztos vagyok benne hogy igent fogok mondani.
-Ez attól függ hogy mikor kezdhetem el a munkálatokat.-nevetek fel hátra dőlve a bőr anyagra.
-Mondjuk holnap?-kérdezi költőien mire bólintok.
-Rendben ,kioffolok néhány rendezvényt a naptáramból és elvállalom az esküvődet. -vigyorgok rá mire szinte felhuppan az asztaltól és szorosan magához ölel.
-Annyira köszönöm-feleli.
YOU ARE READING
szívrendezvény
Romance-te vagy az az esküvő szervező akinek még nincs senkie ,közben meg mindenki más esküvőjét szervezed.-jelenti ki nemes egyszerűséggel én pedig próbálok erre egy normális érvet adni. -rendezvény szervező-köszörülőm meg a torkom. -de eskűvöket is vála...