Изледайте ги!

55 4 1
                                    

Здравейте другари!
Направихте ли си сутрешната тренировка? Ако да – супер!
Ако ли не, не се безпокойте можете да го направите сега. 。◕‿◕。

Обаче това не е темата днес.
В тази глава ще ви споделя клипчета, които ми отвориха очите за много неща.
Наистина не очаквах да ми въздействат толкова много и то по положителен начин.

Разбира се, някои няма да са свързани непременно със свалянето на килограми, но пък ще научите много важни неща за живота, който притежавате.
Затова и искам да ги видите.

Приятно гледане!


Това клипче е едно от най–верните, които някога съм гледала. Не мога да съм по-съгласна с Prince Ea. Така че ви препоръчвам насилствено да изгледате това видео.






Просто нямам коментари, защото и този клип е наистина уникален!!!
Притежателят му отново е Prince Ea (повечето ще бъдат от него така или иначе).






От този клип като цяло разбрах, че каквото и да правите, хората няма да спрат да ви критикуват за вашите действия. Затова правете онова, което вие искате да правите и да не ви дреме за мнението на другите;-)




Тук човек наистина осъзнава значението на живота и нещо, което забелязах е, че чрез тренировки ние буквално правим нашето тяло все по-здраво. Самото момиче е оцеляло благодарение на упражненията, с които е тренирала тялото си. Така че, можете да погледнете на спорта и от тази гледна точка.

Клипът е на DamonAndJo.





Моята историяWo Geschichten leben. Entdecke jetzt