Началото: "...винаги исках да съм слабо момиче."

150 15 14
                                    

Така дойде и редът да ви разкажа за това как изведнъж реших да започна да отслабвам.

*кхъм-кхъм*

Това мое решение не изникна ей така. Трябваше ми време за да разбера дали наистина се харесвам в това тяло и отговорът ми за жалост беше отрицателен. Разбрах го преди две седмици. Не, че преди не знаех това. Още от малка имах този проблем. Просто една сутрин слизах долу в дневната, тъй като моята стая е на втория етаж и случайно се погледнах в огледалото. Изглеждах наистина ужасно дебела. Коремът ми стърчеше (е не толкова де хдд), краката ми приличаха на големи бутчета, ръцете ми също.. Разбрахте какво искам да кажа. Бях много тъжна, когато проверих колко килограма тежа, защото бях 63.и нещо си, а момичетата от класа ми са 55 или дори по-слаби.  Също така забелязах, че вече не общувам толкова много с приятелите си и че се затварям в себе си. А за всичко беше виновен наднорменото ми тегло.

Добре, че имах Wattpad. Там можех да споделям за себе си по-спокойно.

Винаги съм мислила, че това приложение наистина помага на другите. Тук започваш нови приятелства, тук можеш да бъдеш себе си без да ти пука за мнението на другите. Направо супер. Браво на този, който го е измислил!
Май леко се отклонихме от темата, а?

Къде бяхме? Хммм..., а да сетих се.
Теглото ми ме караше да се чувствам отритната от другите. Сякаш нямам място до тях. Сякаш не се вписвам никъде. Познато чувство, нали?
Но Аз  можех да променя това. Затова, ако искаш нещо трябва да действаш. Аз действах.
И това бе обратната точка, която ме подтикна да започна моята борба с килограмите. Самата аз винаги сиках да съм слабо момиче и сега мисля, че съм готова да осъществя мечтата си.

Сега ще ви попитам нещо:
Вие как и кога решихте да се борите като мен? Разкажете ми вашето начало.

Както винаги много ви обичам^^💙❤️💙❤️💙
Очаквайте нова глава скоро😁.

Моята историяDonde viven las historias. Descúbrelo ahora