🌠

373 32 10
                                    




Bazen herkesten, her şeyden kaçmak / kurtulmak istersin. Ama sen ne kadar kaçarsan kaç onca şey seninle birlikte gelir, onlardan kurtulamazsın ve onları peşinden sürüklemiş olursun.

Kafanın içinde ve kalbinin içinde yaşattıklarını iyi seç. Çünkü; onlar daima seninle beraber.

Zamanında yaşadığın olaylardan sonra sende oluşan pişmanlıkları bir kenara bırak. Orada bırak, öylece kalsın.

Zamanı geri almak için bir makinemiz yok değil mi? Yaptığımız hataları giderme gibi bir gücümüz de yok. Neden pişmanlıkların ile canını yakıyorsun ki? Onun üstünü ört, yoluna devam et. Benim için söylemesi ne kadar kolay olsa bile senin için o kadar kolay olmayacağını biliyorum. Ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor.

Yaşayacağın hikayelerin en başında, bu yaşayacağın (geçmişte yaşadığın) hikayenin sonunu tahmin etmek çok kolay olabilir senin için. Ama tahmin edebiliyorsan asıl hikayeleri daha yaşamaya başlamamışsındır.

Belki de şimdi yaşama vaktidir.

Kafanı yukarıya kaldır, gökyüzüne bak ve eğer bir yıldız kayıyor ise dilek tut. Sen de, ben de biliyoruz ki bu dileğin gerçek olmayacak. Ama sen yine de ona inanacaksın. "Belki..." diyeceksin. "Belki olur..."

Jasgleh: "Yıldız kaydığında dilediğin dileğin gerçek olmayacağını bildiğin halde ona inanmak."

Adile Arslan

JasglehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin