Işığa Doğru

143 14 1
                                    

Kimsenin bilmediği bir gezegenin sahibi yavaşça yanıma yanaştı ve fısıldayarak konuşmaya başladı . " Zamanı akışına bırakmamızın gerektiğini söyleyenler, zamanın akışında bizim zamanla yok olacağımızı hiç düşünmezler. "

Bunları yazıyorum çünkü ihtiyacın var. Bunları yazıyorum çünkü ihtiyacım var. Bunları yazıyorum çünkü öğrenmemiz gereken şeyler var ...

Biliyorum, kafan karışık. İçinde neler olup bittiğini anlamıyorsun.

Duyguların karman çorman olmuş, olanların peşindesin. Belki de olanlar senin peşini bırakmıyor, bilmiyorum.

İçini rahat tut artık, yanında bedensel bulunmuyor olsam bile ruhum seninle olacak. Belki de bir gün ikisi birlikte olur, bilmiyorum.

Biliyorum, tanımadığın birine güvenemezsin direkt. Ama sana en iyi gelenler onlar olur ya. Seni tanımıyorum. Az çokta olsa nasıl biri olduğunu tahmin edebiliyorum.

Burada, bu satırlarda olduğuna göre ruhunu bırakıp gitmiş birisin. Onu bulmanın yollarını bu satırlarda arıyorsun.

Sen bir başka bedende kendi ruhuna rastlayana kadar böyle kalmaya devam edeceksin, ölü bir ruhu yaşatamazsın. Ancak bir başkasıyla  bir ruhta iki beden olabilirsiniz. İşte ben buna yeniden doğuş diyorum.

Hazır ol, yeni bir gün başlıyor. Sadece gündüzler olacak. Çünkü; senin güneşin tam yanında duracak.

Seni ümitlendirmek değil amacım. Amacım gerçekleri gösterebilmek, bütün korkularını yendiğinde neler olacak onları görebilmen.
Çık artık o karanlıktan, ışığına doğru ilerle.

O daima orada, seninle. O daima orada, sen onun kalbinde. O daima orada, sen onu görmesende.

Hadi, şimdi bir bak etrafına. Aç gözlerini. Senin ışığına bir bak, nerede? Sen onu farketmesen bile o senin çevrende.

Bul artık onu, kaybolun birlikte.

JasglehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin