Kırık Kalpler

178 15 4
                                    

Kimsenin bilmediği bir gezegenin sahibi yıldızların arasından çıkıp insanlara seslendi. "Yaşanması imkansız olan şeylere yalnızca kendinizi inandırabilirsiniz! Yalnızca kendinizi..."

Gökyüzünden kayan bir yıldız, milyonlarca dilek. Kiminin dilekleri mutluluk, kiminin dilekleri sağlık, kiminin dilekleri para, kimininse aşk...

Hani bazen biriyle hayaller kurarız ya, sonra o kurduğumuz hayaller gerçek olur. Ama o hayali kurduğumuz insanla beraber o hayali yaşayamayız. O bir başkasıyla bizim kurduğumuz hayalleri yaşar. Hissedersin bir yerlerde kırılmaya başlayan bir şeylerin olduğunu. Ama şunu asla unutmamalısın "kalbimizin kırıklarını bir başka kalbin kırıklarıyla tamamlayabiliriz."

Yaşadığın şeylerin acısını bir başkasından sakın çıkarma. Kendine bak ve o insanları düşün. Onların ne suçu günahı var? Senin hayatın istediğin gibi değil diye lütfen bir başkasına zarar verme.

Hayat herkesin istediği gibi olamaz asla. Eğer onu bir hamur gibi şekillendirebileceksek neden bir şeylere çabamızı gösterelim ki? Çaba olmadan elde ettiğimiz şeylerin bize ne kadar faydası olabilir? Önce kırdığın insanların kırıklarını nasıl yerleştirebileceğini düşün. Biliyorum, sen de biliyorsun. Asla eskisi gibi olmaz kırılan bir şeyler. Ama kırık halinden daha iyi olabilir.

Yaptığın şeylerden asla pişmanlık duyma. Her yaşadığın şey sonucu kötü de olsa sana bir ders veriyor, bir şeyler öğreniyorsun. İyi ki yapmışım da deme. Yoksa bu sefer iş boyutunu aşar, hatalarında boğulmaya başlarsın.

Bu gece kırdığın bütün kalplerden kalbinle özür dile. Çünkü; yalnızca insanlardan özür dilenmez. Özürü kalplerinden de dilemelisin. Hatta en başta kalpten dilemelisin, her ne kadar onu kırsanda o senin için atıp yorulmaya devam ediyor.

JasglehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin