||14||

380 33 22
                                    

Bay Jung'un şöförlerinden biri beni arabasına bindirdi. İlk önce eve gidip bir bavul dolusu eşya aldım. Ardından az önceki evden daha küçük ama yinede büyük olan bir eve gittik.

Evin içerisi önceki gibi değildi, daha sadeydi. İçeride tahminimce beş oda vardı.

Şöför eşyalarımı bana uzatıp selam verdi ve evden uzaklaştı.

Evde dolaşırken bir kadınla karşı karşıya geldim.

"Hoşgeldiniz Bay Lee! Ben Joy, ve hizmetinizdeyim!"

"Ah, merhaba. Şey, hangi odada kalıyorum?"

"İki tane yatak odası var Bay Lee, ikisinden birini seçebilir, veya başka bir yerde uyuyabilirsiniz seçim size kalmış."

"Peki ya sen?"

"Benim bodrum katında kendi odam var efendim."

"Ne? Hayır olmaz öyle şey! Ben hangi odayı seçersem diğerinde sen kal."

"Tamam efendim, teşekkür ederim."

Bu güler yüzlü kadın çok iyi bir insana benziyordu. Ben onu hizmetçiden çok bir arkadaş olarak görmüştüm.

Ben beyaz duvarlı odayı seçince oda diğerine gitti. Eşyalarımı yerleştirdim ve odayı biraz inceledim.

Acıkınca aşağı indim. Dolapta güzel yiyecekler vardı, karnımı güzelce doyuracaktım!

Joy'da aşağı inince beni gördü ve durdurdu.

"Efendim, siz ne yapıyorsunuz?"

"Ne yapmışım?"

"Ben hizmetinizdeyim, siz oturun, ben hazırlarım yemeği."

"Peki." diyerek yerime oturdum. Eğer gerçekten istemeseydi bu kadar ısrar etmezdi."

Güzel bir yemek yedikten sonra günün yorgunluğu üzerine yatağıma gittim ve öylece uzandım. Jaehyun'u, Bay Jung'u ve tüm bu olanları düşündüm.

Tek vardığım sonuç Jaehyun'dan nefret ettiğimdi.

Abi ben ciddi ciddi bay jung kadar it birisini görmedim ağzına kürekle vurasım var şu an

Jaeyong : : LiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin