Jaehyun ile beraber az önce kavganın olduğu yere gittik. Dokuz dostumda tek bir sıyrık bile almadan bu kavgadan kurtulmuştu.
Ayrıca olay yerinde bir ambulans vardı ve sitedeki neredeyse herkes buraya toplanmıştı, Joy ve Yeri'de dahil.
"Bay Lee! Bay Jung! İyi misiniz?" Joy koşarak yanımıza geldi ve sordu.
"Merak etme Joy, iyiyiz." Ardından birbirine kenetli ellerimizi havaya kaldırıp Joy'a gösterdim. Üçümüzde gülümsememize engel olamamıştık.
Taeil, Johnny ve Yuta yanıma geldiler.
"Hey! Siz iyi misiniz?"
"Merak etme bir şey olmadı. Adamlar silahlı olduğu için kendimizi savunmuş sayıldık, polis bizi almadı yani."
"Oh be."
Taeil kenetli ellerimizi gördüğünde bana ellerimizi işaret edip göz kırptı.
•Jaeyong•
3 yıl sonra:
"Baba! Mark amca ve Donghyuck amcada bizimle gelsin mi?"
"Onlar içinde uygunsa gelsinler, ne dersiniz?"
"Neden olmasın." dedi Donghyuck.
Tatile gidiyorduk ve oğlumuz Jeno artık evli bir çift olan Markhyuck'uda yanında istemişti. Bilmiyorum, belkide onların oğulları Jaemin'e özel bir ilgisi olduğu içinde olabilirdi :)
Jaehyun ve ben evleneli iki yıl olmuştu. Ayrıca Jeno isimli küçük bir çocuk evlat edinmiştik. Ama onu öz oğlumuz gibi seviyorduk.
Her ne olursa olsun Jung Taeyong olmaktan gurur duyuyordum.
Jaehyun beni ilk gördüğü andan beri seviyordu, ben Jaehyun'u ilk gördüğüm andan beri seviyordum.
Biz birbirimiz için yaratılmıştık.
Son :")
Oh bitti kurtuldum şu salak kitaptan şükür zhaijzşsjslw
Neyse buraya kadar okuyanlara çok teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jaeyong : : Lies
FanfictionYalanlar içinde yaşayan Lee Taeyong kime inanacağını bilememişti.