||15||

339 31 20
                                    

Evde kalmaya başlayalı henüz iki hafta olmuştu. Joy ile çok iyi anlaşıyorduk. Jaehyun günde yaklaşık on defa beni arıyordu. Hiç birindede açmıyordum çünkü Bay Jung'a güveniyordum.

Bir gün kapı çaldı.

"Ben bakarım." diye bana seslendi Joy. Kapıyı açtığında karşısında bir grup adam duruyordu.

"Siz kimsiniz?"

"Evinize haciz geldi hanımefendi."

"Ne? Hayır böyle bir şey olamaz! Bu evin her ihtiyacı Bay Jung Hoseok tarafından karşılanıyor!"

"Arkadaşımı duydunuz hanımefendi. Sizden ricam kenara çekilmeniz." dedi başka bir adam.

Joy'un yüzünde şaşkınlıkla karışık üzgün bir ifade vardı. Kızcağız ne yapacağını şaşırmış haldeydi. Koşarak onların yanına gittim.

"Ne oluyor?" diye sordum.

"Beyefendi, duydunuz evinize haciz geldi. Müsaadenizle eşyaları alıp buradan gideceğiz."

Adam çok ciddiydi. Sinirlenmiştim.

Aklıma bir fikir gelmişti. Bay Jung ile konuşma geçmişimiz vardı, yani ben yazmamıştım ama neyse. Oradaki numarayı aramayı denedim.

"Aradığınız numara kullanılmamakta-"

Telefonu kapadım. Sonra diğer numarayı denedim. Yine aynı lanet ses geldi. Bay Jung'un ne yapmaya çalıştığını anlamış değildim.

"Nerede kalacağız Bay Lee?" Joy'un sesi üzgün çıkıyordu.

"Bilmiyorum."

"Aslında benim bir evim var, sizin içinde uygunsa orada kalmanızı isterim. Ev çok güzel değil ama sokakta kalmaktan daha iyidir."

"Ben seni rahatsız etmeyeyim."

"Hayır Bay Lee! Ben sizden rahatsız olmam."

"Tamam o zaman."

"Ben eşyalarımı alıyorum."

"Tamam, bende gidip alayım."

İşte bu şekilde Joy'un evinde kalmaya başladık.

Joy aşkımı hikayeye eklediğim için çok mutluyum sm stan olmak bunu gerektirir. Ayrıca joy ve tae arkadaşlığı çok şirin oldu yerim

Jaeyong : : LiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin