3.Bölüm

213 26 1
                                    

Gösteri salonunun önündeydi gidiyordu.

"Dur gitme " diye birisi çağırmıştı arkasını döndü ömer, suyunu ödediği kız arkasindan koşuşturuyor du.

" bekle lütfen " diyerk ömere yaklaştı, başını eğdi "daha kapanmamış bir hesabımız var lutfen " diyordu

"Bu işi bukadar uzatmanın manası yok " dedi ömer "bir su parasi yüzünden nefesini niye bu kadar tüketiyorsun " diyordu ömer

Kız " daha kapanmamış bir hesabımız var lütfen gitme " demeye devam etti
"Lütfen de-" ve ömer uyandı, sabah ezanı okunmaktaydı bu rüya neyin nesiydi , seccadesine vardı namazını kıldı secdede göz yaşlarına boğuldu aklı yüreği herşeyi karmakarışıktı , o böyle değildi ki nasıl değişmişti birden, bu umutsuzluklar bu kararsızlıklar nereden gelmişti böyle üzerine, kendisini çok yanlız hissediyordu , yanlızca Rabbine sığındı, onun tek dostu oydu onu birtek anlayan onu dinliyen birtek Allahıydı , Rabbiydi .

Secdede gözyaşı dökerek uykuya daldı yine

" gitme " diyordu genç kız " daha kapanmamış hesabımız var lütfen " ne istiyordu ömer den

" bekliyorum seni , buralarda oturuyormuşsun galiba gelince bul beni , yarım kalan hesabımızı kapatalım " diyordu .

Uyandı ömer yine nefes almakta zorlanıyordu , dikkate almaliydi herseyi sanki , dikkat etmeye basladi bogazinda cok garip seyler oluyordu ara sıra sesi gidiyor yemek yerken su içerken nefes alırken zorlanıyordu artık

Annesine bir şey belli etmemeliydi .

Genç kızı birdaha görmeliydi ömer, hastalığı ciddi görünüyordu, onun için yaşamalıydı

Hemen gizli gizli doktorun verdiği broşürlerin üzerindeki numarayı aradı.

Teşhis için bir sürü doktora gitmeliydi , gunler boyu süren muayeneler , annesine hiç bir şey belli etmek veya söylemek istemiyordu.

"Anne bu gün geç gelecem , baba bugün önemli islerim var " diyerek bir sürü bahane uyduruyordu sırf onlar anlamasın ve üzülmesinler diye.

Bir gün aradı yine evi

" bugün hasanlarda kalacam " diyordu eve gidemezdi özel bir testten geçmişti radyo aktif bir madde verilmişti yine ayşeden uzak durmalıydı , küçük çocuklara yaklaşmamalıydı .

Kimseye birşeyler anlatamıyordu da
nerdeyse her gün testlerden geçiyordu sonunda sonuç belirleyici testide yapmışlardı ve ömere hastalığı bildirildi kötü huylu bir tümör , ömer Kanserdi .

Artık ailesininde herşeyi bilmesine hakkı vardı bunu da gizliyemezdi,

babası işe gidiyor işten geldiğinde hemen uyuyordu pek görmüyordu birbirilerini gece gündüz ailesi için çalışıyordu bilse yıkılırdı.

Annesi ise oğluna çok düşkündü zaten, bilse dünyası kararırdı daha da üstüne düşerdi oglunun ortalığı ayağa kaldırır dı belki .

Hı ya ayşe , abisinin bir tanesiydi abisi onun kahramanıydı ona bir şey olsa ayşeyi kim korurdu kim severdi birde ismini bilmediği edebine vurulduğu o genç kız yarım kalmış bir hesap varmış demekki

Ömer onlar için , ailesi için yaşamalıydı

Ailesine durumu bildirdi.

Babasilyla pek arası yoktu ömerin, birbirlerine saygı gösterselerde sevgilerini gizlerlerdi her zaman babasının odasına girip gizli gizli ağladığını gören ömer kahroluyordu meğer ne kadar da seviyormuş onu ya annesi öyle bayılıyordu elinden tespihini düşürmüyor sürekli ağlayarak başındaki yazmayı ıslatıyordu , ayşenin se hiç bir şeyden haberi yoktu ..

SESSİZ TEKBİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin