פתאום ראיתי מכונית שחורה כמו של אמא שלי ליד הבית ....הלכתי לראות וראיתי שזה המספר רכב גם של אמא שלי הלכתי לראות מי ברכב ולא הבנתי.....באתי לפתוח אותו ופתאום דחפו אותי פנימה בפראות ממש וסגרו את הדלתות........ הייתי המומה ....
כשפתחתי את עניי ראיתי שידיי ורגליי קשורות ישר התמלאתי חרדה והתסכלתי מקדימה ......ראיתי בן אדם נראה בן 30 \ 25 לחייו שיערו בהיר ענייו כחולות ...הוא כן נראה טוב אני לא ישקר .."שלום יפיפיה נרדמת אני רואה שהתעוררת"....
" מה אתה רוצה ממני?" אמרתי לו נעצתי מבטים וראיתי שאנחנו ברכב שחור ובמקום לא מוכר נוסעים אל הלא נודע והכי גרוע ברכב של ההורים שלי !!! ..... "הלן קוראים לי ניק ואני החוטף שלך ....אני חוטף אותך עוד מעט תראי לאן " .... " מה אתה חיי בסרטטט " צעקתי ורקעתי ברגליייי ... דמעות ירדו על הלחיים שלייי .... "שקט הלן קורדיין ממילא כואב לי הראש לקח לי מלא זמן לחטוף אותךךךך מלא ניסיונות מלא פשלות עד שהצלחתי תביא לי לשמוח" ... נבהלתי ....עכשיו מאוד חנוק לי רצח ברכב הזה יש לי אסטמה " אני חייבת אל המשאף שלי יש לי אסטמה ואני לא נושמת" .... צעקתיייי "פסדר ממילא עוד שניה מגיעים " .... הוא צחק ושמתי לב שהשיניים שלו לבנות ממש אבל !!! .... ואמרתי לו את המשפט הזה " תקשיב לי ניק הנקניק או איך שלא קוראים לך...אני לא מכירה אותך ואני לא יודעת מה אתה רוצה ממני אז תוריד אותי או שאני קוראת למשטרה" ניסיתי להשמע בטוחה בעצמי למרות שעדיין ירדו דמעות בלי הפסקה מעניי ...
" לעעעע תקראי לי רק ניק בשבילך רק ניק בדרך כלל אני המפקד ניק אבל בשבילך זה רק ניק...." והוא קרץ לייי "אהה ועוד משהו הטלפון שלך נשאר שמה אז שכאלו אין לך ממש ברירה אלה להתקע איתי כרגע" ...נגעלתי ממנו המשכנו לנסוע ככה במשך 3 שעות בערך ואז הוא עצר .....הבטתי סביבי מה שראיתי זה רק שיחים עצים ענפים לא משהו מיוחד ....
"הגענו?" שאלתי ....
"לא איזה אני מת עליך ניראלך שנגיע כזה מהר ?? ... יש לי רק פיפי ואני צריך לעשות"..
"ראבק אוףףף מתי מגיעים? " כבר לא היו בי כוחות רציתי הביתה לשרלוט שבטח לא מבינה לאן נעלמתי.....
*אחרי שעה ו...*
הוא עצר שוב פעם והפעם כיבה את המנוע ...ואמר לי " זהווו מאמי הגענו לנחלה" הסתכלתי סביבי וראיתי בית נראה ישן רצחחחחח משנות השמונים שעוד סבתא שלי לא נולדה וכולו סורגים.... "קומי " הוא אמר
"איך אני יכולה לקום אם הרגלים שלי קשורות? " אמרתי לו ....הוא התיר את הקשרים והלכתי אחריו ...
"אל תנסי אפילו לברוח כי גם יש עליך שבב איתור וגם אין לך לאן לברוח ראית אנחנו בחור..."
הלכתי בשקט אחריך וחיכיתי להמשך ....הוא הכניס אותי לחדר ונעל את הדלת....
בכיתי צרחתי לו " תחזור אני לא שייכת לפה אני רוצה בית" אבל רק המיטה והארון שמעו אותי .... פתחתי את הארון ראיתי מלא בגדים מושלמים ושמלות ערב "חחחח חבל שלא ראיתי את השמלות האלה לפני המסיבה היום בערב.... שבטח כבר נגמרה ולא מבינים לאן נעלמתי" ....
*אחרי שעתיים בערך*
הדלת נפתחה ונכנסה ילדה שנראתה בגילי...
"שלום קוראים לי נואית ואני מעכשיו יהיה חברה שלך אני רוצה להראות לך את המקום" ....
"נואית לאן הגענו ?? איפה אנחנו??" שאלתי אותה ...
"אנחנו במקום רחוק מאוד מאנשים ופה מלמדים אותנו משהו חשוב מאוד אבל אסור לי לגלות....ואת חייבת לעשות מה שאומרים לךךךך" ..... היא אמרה ונראתה רצינית מאודדד .... "ואם אני לא יעשה את מה שאומרים לי??" שאלתי אותה
"אז אני לא רוצה להגיד לך מה יקרה לךךך!!"
"נוו נואית אני רוצה לדעת" ...
"יהרגו את ההורים שלך" .... היא אמרה עם עניים מושפלות .... והתסכלה לרצפה... "אבל אל תגידי שאמרתי לךךך כי אחר כך יהרגו גם את שלי" ...
"מה זההההה אני בשוק אני לא מאמינה לכן הם היו ברכב של ההורים שלי וההורים שלי כבני ערובה אני בשוק" ..בכיתי שוב פעם את חיי מהתחלההההה איך שהו עדין נשארו לי דמעות..
"טוב דיי הלן אני חייבת להראות לך את האזור אחרת זה יראה חשוד שאני ואת לא באות...יאלה בואי עוד מעט גם צריך לרדת לחדר אוכל.." הסתכלי עליה והעניים שלי היו אדומות המסקרה נמרחה על הפנים שלי השיער מבולגן כי השתוללתי ברכב והשימלה קורע ונעל עקב אחת לרגלי ....
"אמממ...בעצם יותר חשוב שתתקלחי ושתתלבשי ואז נרד" היא אמרה ונתנה לי חיבוק ..
באמת נכנסתי למקלחת ויצאתיי אחרי רבע שעה עם הלבשה תחתונה ונתתי לנואית לטפל בעניין היא לקחה חצאית אדומה וגופיה לבנה של אדידס נעלתי נעלי אדידס לבנות צמיד רגל עשיתי פזור עם זוג עגילים חמוד וקצת מסקרה חדשה אממ.....בושם בשפע ויצאנו אני ונואית לבחוץץץ ....
שמתי לב שמסתכלים עלי מלא ..
"לא כל יום באה לפה כוסית יפה " אמרה לי נואית ... פאק נזכרתי בנאור אוףףף בטח דואגים לי נורא אני מתה....
היא הראתה לי אל המקום דווקא חמוד אבל אל תשכחי עדין שאת חטופה וההורים שלך פה מוחזקים כבני ערובה....
אני עוד לא מבינה מה רוצים ממני אבל יש לי הרגשה שאני עוד מעט יגלה ...אמרתי לעצמי ששמתי לב לקבוצה של נערים ונערות פוסעים לעברי ....
"הופה עוד חטופה" אמר בחור ג'ינג'י גבוה ושרירי....
שמתי לב שהוא מוכר ופתאום הבנתי למה ...עניי נפתחו והייתי בהלםםםםם .אני יודעת מאיפה הוא מוכר לי הנער הזה ...הייי😎😎מקווה שאתם במתח פרק קצר 800 מילים אבל מבטיחה עוד כמה ימים המשך ופרק ארוך יותר 😉😉אוהבת אותכם❤️ ❤️
נ"ב שמעו אל השיר ששמתי לכםםם הוא פשוט מתאים !!!!
YOU ARE READING
מתי אקום
Mystery / Thrillerמתי אקום ביום גשום ילדה בשם הלן יוצאת ממסיבה ונכנסת לרכב שהיה אמור להיות של אמא שלה אבל שהיא נכנסת היא גילתה שהיא עשתה טעות חמורה גנבו אותה..... דורשים ממנה לעשות דברים שהיא לא חלמה עליהם בחיים והיא לא מסכימה .. קובעים ממנה להתחתן עם איויון היא לא...