ירדנו לחדר כושר ואני ושירן מפטפטות ואז הלב שלי צנח ...
מה שראיתי גרם לי להתקף לב כמעטטט. ...
נואית וגק בן הזוג שלי פשוט התנשקו.... ."ג'ק מה אתה עושה " שאלתי ברוגע ..לא רציתי להתעצבן אולי יש לזה הסבר טוב ..
"אממ... מה קורה הלן תקשיבי נואית סיפרה לי שבגדת בי עם סטיב הבלונדיני זה נכון?" ..
"גם אם זה היה נכון היתה צריך לבוא לשאול אותי לא לבגוד בי כמו ילד תינוק ...אני שונאת אותך שונאת אותך ואת נואית שונאת " אמרתי יצאתי בדמעות מחדר האימון ששירן אחריי....
"דיי חיים שליי תקשיבי לי נואית הזאת כבר היתה דלוקה עליו מגיל שלוש את מבינה ? היא עושה הכל כדי שג'ק יהיה שלה והיא שיקרה לו .. את צריכה לדבר איתו על זה "
אמרה לי שירן ואני המשכתי לבכות ...
פתאום הגיע ילדה יפה שחומה היה לה שיער חום חלק מגיע עד כתפיה היא התבוננה בי ואמרה לי "אהבה זה כואב" את צריכה לדבר איתו על זה אולי אם הוא גבר הוא יבין אותך ..אני אוסנת נעים להכיר"
חייכתי עליה חיוך מלא דמעות ואמרתי לה " תודה אוסנת נעים להכיר אותך"נקודת מבט ג'ק:
היא אמרה שהיא לא בגדה אני חייב לבדוק את זה העפתי מעלי את נואית הזאת והלכתי לסטיב...
"תגיד אחי אתה מכיר משיהי בשם הלן?"
"אממ..זה לא המפקדת החדשה?"
"כן אתה בקשר איתה?"
"לעע איזה יש לי את חן אני והיא כבר מזמן יחד אני בחיים לא אבגוד בה" ...
"אוקי תודה אח יקר" .הרגשתי בן אדם חרא איך יכולתי לעשות לה את זה ? ועוד עם החברה הכי טובה שלה אני יראה מה זה לנואית...
קודם כל כתבתי לה הודעה כזאת...
"היי חיים שלי סליחה את צודקת טעיתי היום בשעה שמונה בחצר " ....
אחרי כמה דקות הגיעה הודעה כזאת " היית מת" ....
זהו איבדתי אותה ניראליייענקודת מבט הלן:
רצתי לחדר כולי רועדת ..הדמעות זולגות ומורחות את המסקרה מהעיניים שלי ישר על הלחי באלי למות ....
כרגע אין לי כלום בחיים איבדתי את הכל הכל אין לי טעם לחיים עכשיו במיוחד מה שרציתי היה לדבר עם שרלוט חברתי הישנה שחושבת שאני מתה .... זה לא מה שחלמתי שיקרה לא מה שרציתיייי
רציתי לפתוח את הדלת אבל שמתי לב שהיא נעולה...נראה ששיר יצאה ...מה אני עושה עכשיו ??? אני ישאר לבכות פה?? אין מצבבבב רצתי להכנס לחדר שממול החדר של מיקה וניקול...דפקתי על הדלת ובאמת פתחו לי אותה ...ניקול חייכה אלי אבל שראתה את הדמעות שלי היא שאלה בבהלה " מה קרה ?"
אמרתי לה בפנים נפולות וגרון ניכר "כלום אני יכולה להכנס לשירותים?" ...
ניקול חסמה לי אל הדרך וצעקה למיקה "מיקההה הלן בוכה בואי תעזרי לי להוציא ממנה מידע" .. מיקה רצה ובאה הישר אלי והושיבה אותי על המיטה של ניקול הביאה לי שוקולד בואנו וחיבקה אותי ..תמיד ידעתי שמיקה יודעת לעודד במצבים כאלה ...היינו ככה אולי רבע שעה עד שנרגעתי והתחלתי לספר להם הכלל כל מה שקרה עם נואית וגק ...הם הקשיבו והיו איתי בהכל ...
אחרי חצי שעה שיר הגיעה ולקחה אותי איתה לחדר ..ניכנסתי למקלחת רגועה יותר ובנתיים שיר המלאכית שלייי ה BFF שלי הכינה לי פניקקים בדיוק כמו שאני אוהבת עם ריבת חלב תות אוחחחח.... שהתקלחתי והמים החמיים המשיכו לרדת על ראשי וגופי חשבתי על ג'ק והבנתי שהוא לא השתנה מאז שהיה איתי בביצפר פעם...כעסתי עליו ממשש ..
"שיר חיים שלי את יכולה להביא לי את המגבת כותנה ששמתי על המיטה ?? מגבת בצבע ורוד בזוקה"..
"ברור לבשלייי " אמרה לי שיר ..
יצאתי המקלחת ואכלתי בתאווה כי לא אכלתי כלום מהבוקר וישר נרדמתי עם שיר במיטה....למחרת בבוקר.... קמתי שמתי מעלי שמלה מנומרת קצרה צמודה ברמות עם נעלי סניקרס לבנות גבוהות מושלמות חגורה אדומה שמתאימה שבנדנה האדומה שלי והתאפרתי ממש בקטנה ויצאתיי לחדר אוכל..
"היי הלן אני יכול לדבר איתך?" ג'ק הגיע אלי בשעת ארוחת הבוקר ...
"לא חמוד תתרחק כמה שיותר רחוק יחתיכת בן זונה שכמוך" ...
"אבל חיימשלי הבנתי שטעיתי בבקשה אני רוצה לתקן !" ..."תתרחק ממני לפני שאני יבעט בך וישתמש בכל מה שלימדת אותי"..
הלכתי והתיישבתי ליד שיר והסתכלתי על ג'ק ...אוחח אני לא יכולה כמה שהוא חתיךךך אמאל'ה אני ימות עם המכנס ג'ינס הצמוד והחולצה הירוקה והגל בשיער והנמשים אני רוצה לעשות אותו עכשיווו!!! אבל אני כועסת עליו פשוט ככה ...
התסכלתי לצד השני וראיתי אותה ..את החתיכת כלבה סתומה נואית הזאתייי אני עוד ירצח אותה היא תראה !!!
אכלתי בסבבה שלי ודיברתי עם שיר מזל שיש לי אותה .....
גמרתי את ארוחת הבוקר ויצאתי לאגם הלבן לראות את הברווזים החמודים שמה בדרך כלל ג'ק לא מרשה לי להסתובב שמה כי זה מקום מאור מסוכן אבל עכשיו מי שואל אותו אני הולכת לשמה לא מעניין אותי מה יקרה כאילו מה כבר יכול לקרות ...
יצאתי לאגם עם האוזניות המושלמות שלי שמעתי לי שירים והתיישבתי על הרצפה והסתכלתי על הברווזים ...
פתאום שמעתי צעקה מחרישת אוזניים כאלו יש פה מין פצצת אטוםםם שמעתי בום ברמות חזקות ויצאתי בריצה לחצר האחורית לראות מה קרה ומה שראיתי גרם לי להתחרפן ולהזיל דמעה...
ראיתי בן אדם נראה מגודל ברמות נראה גבוה זה מטר תשעים חולצה שחורה מכנס ג׳ינס אפור היא לוקחת משקפי שמש נעלי אדידס בצבע חום חיוך מרושע הוא הסתכל עלייוראיתי שהיה לו משהו ביד לא ממש שמתי לב מה זה היה אבל זה סיקרן אותי התקרבתי עוד ועוד ועוד ואז הוא כיוון עליי רובה ענק 20 סנטימטר וצחק וירה....יואוו אנשים אני במתח כבר בעצמיייי יודעים מה יקרה בהמשך??? בואו נראה אם יש מישהו שיגלה 😟💔 ..פרק הבאה בקרוב 😍
YOU ARE READING
מתי אקום
Mystery / Thrillerמתי אקום ביום גשום ילדה בשם הלן יוצאת ממסיבה ונכנסת לרכב שהיה אמור להיות של אמא שלה אבל שהיא נכנסת היא גילתה שהיא עשתה טעות חמורה גנבו אותה..... דורשים ממנה לעשות דברים שהיא לא חלמה עליהם בחיים והיא לא מסכימה .. קובעים ממנה להתחתן עם איויון היא לא...