"הלן את מוכנה להיות בשקט" שמעתי קול צורם באוזניי...נבהלתי והסתכלי על המורה במבט של: "מה את רוצה ממני". "תרימי את התחת שלך ותצאי מהכיתה במהירות" ...לא התמהמתי ויצאתיי מהכיתה בחריקת שיניים "כלבה" ....
זה התחיל ביום שני בשיעור היסטוריה עם המורה אליזבט הזקנה "ניראלי היא כבר בת 90" מילמלתי לעצמי בציחקוק .... אני יגיד לכם בדיוק איך זה הלך....אני ושרלוט בסך הכל דיברנו קצת על בנים וזה...אז מה כבר קרה ? כל הזמן היא מציקה לי המורה הסתומה הזאתי
אמרתי לשרלוט מקודם שאני מרגישה מנוצלת....בואו תדעו כמה עובדות עלי : אני מאוד חרשנית , שקדנית בלימודים , מאוד משקיעה (גם בשיעור היסטוריה) אוהבת ללמוד , מאוהבת בנאור , אוהבת ללבוש צהוב , אוהבת פיצה וקולה זירו , ואני שונאת את המורה אליזבט. ...... ועוד משהו אחרון שרלוט היא החברה הכי טובה שלי בעולם כולו מאז הגן היא גם שכנה שלי והאחות שלעולם לא היתה לייייי .....
בזמן שאני שקועה במחשבותי אני שומעת את הצלצול שמבשר על ההפסקה ורואה את שרלוט יוצאת החוצה מהכיתה.... "יאלה עוד שבוע מסיימים י"א מה התוכניות לחופש?" .... אמרתי לה "אמממ.... אני רוצה לנסוע לטייל בעולם לראות עולם איתך ועם נאור באלי ברצלונה...אני חייבת כסף אין לי שקל על התחת" .... "בואי נעבוד בקיוסק ההוא שאור הציע " ...אמרה שרלוט .... "סבבה אני מקווה שלא יהיה לי קשה ..אני לא ילדה של לעבוד " חחח צחקנו כי אני פדלאה ממש.... הגעתי הביתה אחרי רבע שעה הליכה בחום..."ינעל דודה של הקיץ הזה" ... חיבקתי את אמא ואבא ונכנסתי למיטה.....
*בבוקר*
קמתי לצילצול בטלפון זאת היתה שרלוט " קומי פדלאה מצאנו עבודה מתחילים היום" קמתי זרקתי מעלי חולצה לבנה וי עם כפתורים שחורים באמצע וחצאית פליסה קצרה נעלי ואנס לבן ועשיתי קוקו מרושל עם פוני בובה התאפרתי קצת השפרצתי עלי בושם ויצאתיי לביצפר ...
"יש לי רכב לפחות זה משהו" חשבתי לעצמי "אבל אני עדין מאחרת כמו תמיד" .. ראיתי את נאור עם השרירים שלו..."דיי אני כבר לא יכולה חשבתי" ואת שרלוט עם הקוצים בתחת שלה " אוף זאתי חייבת רלטין כבר מכיתה ה'" הגעתייי לכיתה ישבתי ליד שרלוט והתחלתי ללמוד על התנך וזה... "
*אחרי שבוע*
"סיימנו י"א סיימנו י"א " חפרה לי שרלוטטטט דיי חופרת צחקתי עליה ומהרתי לקיוסק ... איזה יום חרא יורד גשם איזה גשם לא צפוי עוד רציתי ללכת לים...צעדתי לקיוסק מהר לפני שיהרס לי המחליק שהשקעתי בי מלא בבוקר....
ועוד בערב יש את המסיבה ששיר עושה בבית לה והוזמנתי אני קצת מתרגשתתת.....
אבל שרלוט עיצבנה אותי...היא צריכה לשמור על אחיות שלה קים ובר והיא לא יכולה לבוא איתי...מה אני יעשה שמה בלעדיה? ..אוףף
טוב סבבה אני לפחות ינסה להכיר בנים וזה... המורה אליזבט חיבקה אותי כי עברתי את הבגרות בהיסטוריה ב 96 הציון הכי גבוה למרות שרציתי 💯
הגעתי לעבודה חיבקתי את ליאור ונדב שמתי את התג של הקיוסק ונרגעתי ..
היום היה לנו את הבגרות האחרונה בנביא ברוך השם הלך קל....
אני כולי יושבת ומתכתבת עם שרלוט על זה שאני עצבנית עליה ופתאום שמעתי קול אומר לי " שלום הלן מ'מצב" ...נבהלתי וצרחתי "מה זה אממאמא" וראיתי מולי את נאור ..." חחח סורי לא התכוונתי להבהיל אותך " הוא אמר וצחק שמתי לב יש לו גומות .....נעצתי בו מבטים "אמ..." הוא אמר והתעוררתי "היי נאור חחח הבהלת אותי אבל הכל טוב צריך משהו?" .. ...."האמת שכן רציתי לשאול אותך אם באלך לעזור לי ללמוד לבגרות במתמטיקה כי לא עברתי מועד א ואני צריך לעשות מועד ב" .... הייתי בשוק ובהלם אבל למה דווקא אני אני לא הכי יפה בעולם.... "בטח חחחחח" אמרתי לו " מעולה אז אני יבוא אליך מחר בשעה 7 איפה את גרה?" " ברחוב ז'בוטינסקי 8 רמת גן תבוא בשעה 6 אפילו אם באלך" ... "ביי תודה הלןןן" אמר נאור והלך ואני נשארתי בשוקקק
זהווו כרגע אני לא יכולה אפילו להמשיך לעבוד ...מהר סימסתי הודעה לשרלוט ושכחתי שאני בכלל ברוגז איתה חחח "את מתה ...נאור ביקש ממני עזרה במתמטיקהההה"
קיבלתי אחרי 30 שניות בדיוק אל ההודעה הזאת " אמאל'ה חיים שליייי אני בהלם זהו יש לנו זוג חדש יפים שלי נאור והלן לנצח שני נשיקות במצח...." "דיייי שרלוט יחופרת חחחחחח בסך הכל ללמוד זהו" ....
המשמרת עברה לי מהר רצתי הביתה למקלחת "הרי עוד 3 שעות אני צריכה להיות במסיבה.... בלי שרלוט... אוףףףףף"
טובבב סבבה אבל אני אלך עם נעמה שכנה שלי למרות שהיא בכלל לא ניראלי מוזמנת... הגשם הזה יאלה מחורבןןןן אוף זהו אני חייבת מחליק חדש ..... שמתי שירים ברכב ויצאתיי הביתה..... הגעתי חיבקתי שוב את אמא ואבא ...הרי אחרי הכל אני בת יחידה הם מאוד קשורים אליייי ...ונכסתי למקלחתת ... צלצלו עלייי בטלפון פעמיים התסכלתי בצג ראיתי שזה שרלוט חייגתי עליה והיא אמרה לי " הלןןן חיים שלי אני באה אמא שלי הסכימה" קפצתי " חדשששש אהובתייי ידעתי שלא תאכזבי אותייייי חולהעליךךךך" שמתי שמלה צהובה עם מחשוף בגב שמלה ארוכה ונעלי עקב שחורות איפור עדין ....עשיתי פזור עם צמות מהקרקפת שלוש צמות .... השפרצתי בושם וזזתי לרכבבבב ... לקחתי את שרלוט ועדי כי עוד אין להם רישיון ונסענו עם שירים לבית של שיר שהגענו ראיתי את נאור עומד בכניסה ומסכל עלייי ....
" היי" אמרתי לו .... "היי הלןןןן יפהשלי כמה את יפה" ... הסמקתי כל כךךךך ושרלוט רק בעטה בי מאחורה .... " רק רציתי להגיד לך שוב תודה רבה שהסכמת ללמוד איתי מחר ."
חייכתי חיוך מפגר ומאוהב " ברוררררר" חחחחח נכנסתי למסיבה ראיתי שמה מלא בנות ובנים רוקדים אבל אני העדפתי לשבת ולהסתכללל .....שרלוט כבר מצאה מישהו לרקוד איתו זה היה נדב מהעובדה ...פדחנית היא ניראלי שיכורה אני ישמור עליה.....ככה ישבתי וצפיתי במשך שעה עד ששיעמם לי ורציתי לצאת החוצה לנשום אוויר ....קמתי ויצאתיי .....התסכלתי לשמיים ראיתי את הכוכבים והלכתי לטייל ליד הבית של שיר" יש לה בית יפה אמרתי" לעצמי פתאום ראיתי מכונית שחורה כמו של אמא שלי ליד הבית ....הלכתי לראות וראיתי שזה המספר רכב גם של אמא שלי הלכתי לראות מי ברכב ולא הבנתי.....באתי לפתוח אותו ופתאום דחפו אותי פנימה בפראות ממש וסגרו את הדלתות........ הייתי המומה ....זה הסיפור הראשון שלי 1000 מילים😎😎😉😉 מקווה שתאהבו😘 ...... אני אשמח לחוות דעת ...מעלה פרק כל שבוע וזה הולך להיות סיפור מעניןןן תשמחו עלי!!!!!!!
YOU ARE READING
מתי אקום
Mystery / Thrillerמתי אקום ביום גשום ילדה בשם הלן יוצאת ממסיבה ונכנסת לרכב שהיה אמור להיות של אמא שלה אבל שהיא נכנסת היא גילתה שהיא עשתה טעות חמורה גנבו אותה..... דורשים ממנה לעשות דברים שהיא לא חלמה עליהם בחיים והיא לא מסכימה .. קובעים ממנה להתחתן עם איויון היא לא...