god damn heaven

166 23 53
                                    

Lanet olası cennet -bu ordayken sesli söyleyebileceğim birşey değildi- Doğduğumdan beri bu ayak işlerini yapıyordum. Tamam ben iyi bir meleğim ama daha iyi işlere telfi etmek o kadar uzun sürüyordu ki. Ben 35 yıldır aynı işleri yapıyorum.-şimdi söyleyince o kadar da uzun değilmiş dkdhjdgd-

Beni hep küçük görüyorlardı. Yeni şeyler için daha çok gençmişim, biraz daha büyümem gerekiyormuş. Büyüdüğüm zaman bu ayakişlerini yapmayı özleyecekmişim . Siz özlüyosunuz sanki anasını satayım.

Beni küçük görmedikleri , kuralları çiğneyebileceğim , istediğimi yapabileceğim biryer istiyordum. Kısaca biraz aksiyon diyebiliriz. Ve ben anlattiklari saçma hikayelere rağmen bunları nerde bulabileceğimi biliyordum. Cehennem.

Ben düşüncelere dalmışken sesli söylenmiş olmalıyım ki benden daha küçük bir melek geldi

"Ş-şey ben peter" elini uzattı bende elini sıktım

"Steve"

"Memnun oldum steve" elini çekti.

"Şey burdan gitmekle ilgili birkaç şey mırıldandığını duydum"

"Evett?"

Devam etti

"Bende buralardan gitmeyi planlıyordum ancak bunu yanlız yapmak istemiyordum. Seninle gelsem sorun etmezsin değil mi?"

Onun pek sorun çıkartmayacağını düşünüp yanıtladim.

"Tabi "

"Pekii burdan nasıl kurtulmayı planlıyorsun?"

Iç cekerek söyledim

"Inan hiçbir fikrim yok"

Peter bir an duraksadı . Sonra eski gülümsemesini yüzüne yerlestirip devam etti

"Olsun beraber birşeyler düşünürüz"

***

"Lanet olsun Wade bu nasıl plan böyle??"

"Elimden gelenin en iyisi"

Derin bir nefes aldım

"Yani elinden gelenin en iyisi iblislere benzin döküp kibrit atmak . Ve onlar 'yanarken' bizde kenardan sıvışacağız öyle mi?"

"Şimdi sen söyleyince kulağa pek de iyi gelmedi"

Wade bir an durup ekledi

"Senin plan yaptığını göremiyorum bay dahi"

Iç cekip konuştum

"Düzgün planlar öyle hemen beynimin bir kenarından çıka gelmiyor wade"

"E nasıl dahisin sen??"

wade e cevap verdim

"Senin dahinin sözlük anlamını bildiğinden bile şüpheliyim "

Wade bir an bişeyler söyleyecek gibi oldu ama sonra gerçektende bilmediğini fark edip sustu.

"Sen biliyor musun??"
Wade kendinden emin birşekilde tonye sorusunu yöneltti

tereddütsüz bir şekilde yanıtladım
" dahi , olağanüstü yeteneği ve yaratıcı gücü olan insanlardır" yazar google da aratmadı kesinlikle dkhskdh

Wade ağzı bir karış açık bana baktı. Agzını toparladığında konuştu

"Bunu bilmen seni dahi yapmaz"

"Konuyu nasıl bu kadar saptırabiliyorsun?"

Wade sırıtarak konuştu
"İşte buda benim yeteneğim"

onun bu tavırlarına gülüp devam ettim

"Herneyse plan arıyorduk"

"Ne için?"

Elimi tekrar alnıma geçirip ve konuştum

"Dalga geçiyor olmalısın"

"Doğru bildin dahi çocuk . Sadece şakaydı"

"Artık gerçekten bir plana ihtiyacımız var"

"Buldum!"

İnanmak istemesem de belki bulmuştur diye düşündüm içimden. Ne de olsa bazı filmlerde en salak kişi en dahice fikri ortaya atardı.

"Dinliyorum"

Wade heyecanla konuştu

"Öncelikle bu planı yapabileceğimiz en iyi gün nedir ? Cennet ve cehennemin kapılarının açılıp transferlerin yapıldığı gün"

"Evet benced- bi dakika... Wade ? Sen az önce mantıklı bişey mi söyledin? Iyi misin ateşin falan var mı?"

"Asıl sen iyi misin ? Cehennemdeyiz ateşin varmı diyo. Nerden anlicam aq"

Dediğim şeyin farkına varınca konuyu değiştim

"Neyse sen plana devam et . Mantıklı konuştuğun iki dakikayıda böyle harcamayalım.''

"Şimdi şu bizim iblislerin nöbet tuttugu yer varya"

Ekledim

"Şu ateş gölünün yanındaki yer mi?"

"Evet. Ayrıca gece gitmeliyiz yoksa digerleri fark edip ispikler"

"Haklısın "

"Tamam şimdi biz o ateş golünün yanındaki iblislere duyurmadan aşırı aşırı aşırı aşırı aşırı aşırı aşırı aşırı aşırı-"

"Anladık Wade!"

Birden etraflarındaki herkes bize dönmüştü. Sessizce wade e devam etmesini ve kısa kesmesini söyledim

"Aşırı sessiz bir şekilde geçip yanan ormana gitmeliyiz . Böylece ana yolda gece uyanik birileri varsa da bizi fark etmezler."

bu fikrin o kadar kötü olmadığını düşündüm. Wade i tamamladım.

"Zaten o günkü kargaşanın içinde bizi fark edeceklerini zannetmiyorum.''

Devam ettim

''Sonra da yanan ormandan çıkıp kaynar nehire geçer , ordaki ısı geçirmeyen kayıklardan birine biner ve yanık parka gideriz ." Herşey niye yanıyo diye sormayın orası cehennem sonucta

Wade konustu
" Aynen ve sonrada orda büyük kapıya giden sırat köprüsüne gideriz"

İkimizde biran duraksadık ve birbirimize endişeyle baktık. O köprüden geçebilen olmuş muydu ki?

"Ve sonrada..."
yutkundum ve devam ettim
"Ve sonrada oradan geçebilmeyi umup büyük kapıya ulaşırız"

Wade hıhı ladı . Tüm enerjisi birden gitmişti . Annesi cennete gitmeye çalışırken o köprüden düşmüştü. Ya da ona öyle anlatmışlardı. O daha dünyada bir çocukken ona annesinin cennete gittiğini ve orada huzurlu bir şekilde onu izlediğini söylerlerdi. Ancak annesinin cehenneme gidip orada bile babasını aldatmak için cennete gitmeye çalıştığını bilmiyordu. Zaten ona annesinin bir trafik kazasında olduğunu söylemişlerdi. O zamanlar annesinin diğer insanlardan olan çocukları ve yattığı insanlarla beraber kendini bir odaya kitleyip yaktığını kim bilebilirdi?

Wade dalmış olacak ki Tony onu uyandırdı

"Hey iyi misin?"

Wade başını salladı

"Evet"

°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°

Selamm . Ben yazarınız Ece . Kısa bir bölümdü . Geçiş bölümü olarak düşünebilirsiniz. Bu bölümde peter ve steve in tanışması ve tabiki wade 'in salaklıkları önplandaydı biraz . Amaa ekşın is loading gençler o yüzden biraz sabredin .

Neysee yine boş yaptım sjbdjdbd. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Yorumlarınız değerli o yüzden yorum yapın. Ve oy vermeyide unutmayınn. Hepinizi cook seviyorum.

   öpüldünüzz💕💕💕

𝐆𝐨 𝐭𝐨 𝐇𝐞𝐥𝐥 ~ 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin