1.dio

310 13 0
                                    

Otvaram oči i gasim iritantnu budilicu.Odmah uzimam dnevnik i pišem šta sam sanjala i kako mislim da će se stvari danas odvijati.Da, pišem dnevnik i za to zna samo Elena.Uvijek mi je pri ruci i nikad ga ne ispuštam iz vida.Spuštam dnevnik na noćni ormarić i odlazim do kupatila.Nakon što sam obavila sve obukla sam se.Tipičan outfit: crne mom jeans, majica s natpisom mog najdražeg benda i dole starke.Stavila sam narukvice bez kojih nikuda ne idem i spremila stvari u converse ruksak.Pitate se vjerovatno zašto ne nosim više popularne brendove poput nike.Jednostavno ne želim.Mislim da je to preseravanje i trošenje novca bezveze.Ja jesam bogata, ali nikada nisam trošila stvari na gluposti.Siđem dva sprata dole jer živim u vili i sretnem roditelje.
Mama:Hej mila, upravo smo krenuli na posao.Žurimo veoma.Evo ti ovo pismo pa pročitaj, nemamo vremena za priču.
Rekla je i poljubila me u obraz.Otac je sam klimnuo glavom i izašli su iz kuće.Ovako je stalno.Nikada nemaju vremena za mene.U ovom pismu piše vjerovatno da idu negdje na dan/dva zbog posla.Otvorila sam pismo i pročitala.Bila sam u pravu, samo što ih neće biti mjesec dana...Nasmijala sam se smoreno i izašla iz kuće zalupivši vrata.
X:Hej,polako s tim.Ipak su to nova vrata, ona si slomila neki dan.
Čula sam muški glas i odmah sam znala ko je.Niko drugi nego Stefan.Okrenula sam se i gurnula ga ramenom.
Ja:Pa to si ti.
Stefan:Jedan jedini.I da Elena će sada doći nemoj brinuti, sve će biti okej.
Rekao je bezobrazno i sarkastično, kao da se obraća malom djetetu.
Ja:Ma mrš.
Elena:Heej.
Uzvratila sam joj to "Hej" i zagrlila je.Na putu do škole smo pričali o glupostima i naravno sve to uz zadirkivanja mlađeg brata Elene-Stefana.

Bad GirlWhere stories live. Discover now