Ja:Hej mama.Opet ja..ostavljam ti mnogo poruka.Uglavnom idem u srijedu na Univerzitet par dana.Što znači sutra.Uglavnom, nazovi me.Želim da mi daš par savjeta, ako je to moguće...Ćao.
Opet uzaludno zovem mamu, a uporno mi izbaciju govornu poštu.Naravno, opet je pre zauzeta poslom.Ubrzo čujem zvono na vratima.Otvorim i vidim Elenu.
Elena:Hej.
Ja:Hej.Gdje je Stefan?
Elena:Saće doći.Svratio je do Marka nešto.
Ja:Eh super.Imam nešto da ti kažem.Mislim ne znam da li da sumnjam na to ili ne, ali...
I tako sam joj ispričala sve za jučerašnji događaj u biblioteci.
Ona me gledala kao da sam vanzemaljac.
Ja:Reci nešto.
Elena:Leksii...sviđaš mu se.Aaaa!!
Ja:Šta?Nenenene.Ne pretjeruj.
Elena:Znam svog brata.Pitaću ga i vidjećemo.
Taman kad sam krenula nešto reći Marko i Stefan su ušli unutra.
Ja:A da kucate?
Stefan:Nije u mom fazonu.
Prišao je i bacio se samo na kauč između mene i Elene.
Elena mi je odma uputila pogled i otišla s Markom u kuhinju.
Elena POV:
Ja:Hej Marko.
Samo je zamišljeno gledao u Stefana i Leksi.
Ja:Haloo!
Marko: Oo..šta?Hej.
Ja:Okej...vidim da nešto znaš.Ispljuni.
Marko:Šta?Ma ne...
Ja:A daaj.Znam da lažeš.
Marko:Okej,ali ne smijem ti reći.
Uvijek sam bila dobra u otkrivanju tajni kod ljudi.Samo sam ih trebala posmatrati par minuta i to je to.Znala bih šta skrivaju.Uvijek je to tako, ali ovo nisam očekivala.
Ja:O moj Bože.
Marko:Šta sad?
Ja:Svidja ti se Leksi.Ohoooho.
Marko:Šššš...odkud ti to?
I tako dok smo se raspravljali za oko su nam zapali oni.Leksi i Stefan.
Leksi POV:
Stefan:Okeej,šta ćemo gledati?Možda Igre gladi?
Ja:Gledali smo 100%.
Stefan:Aa znam.Anabelle.
Ja:Ne.Daj nešto drugačije.Uvijek gledamo horrore, avanture i akcije.
Stefan:O čemu je ovaj?After?
Ja:O to je možda najbolji romantični film koji sam ikad pogledala.Radi se o curi koja se zaljubi u momka na fakultetu, a on treba nju da zavede skroz zbog izazova.Ali na kraju i on se zaljubi u nju.I...
Jedva sam pričala o romatičnon filmu s njim.Kao da je svijet stao oko nas.Sve što sam čula i primjetila je njegovo disanje i rad srca,te njegove prelijepe oči i usne.Pozorno me je pratio i upijao svaku moju riječ kao da je života vrijedna.
Stefan: Mislim da ćemo taj ostaviti za fakulteta.Trenutno mi se ne gleda ljubavno sranje.
Nasmijao se.
Ja:Ma nemooj.
Nasmijala sam se i pogodila ga jastukom.Smijali smo se i bila sam sretna.Jako sretna, ali samo ne znam zašto baš s njim.On je najbezosjećajnija i najsebičnija osoba koju znam.
Marko:Hoćemo gledati film ili ćete se vi gađati tu jastucima?
Pitao je nervozno i ljuto.
Ja:Markk je li sve okej?Samo smo se šalili.
Marko:Da da.Sve je u najboljem redu.
Rekao je ponovo nervorzno i sjeo na fotelju.
Tokom filma je sve bilo napeto.Gledali smo komediju, a niko se nije nasmijao.Bilo mi je dosta ovog sranja pa sam otišla do svoje sobe.
YOU ARE READING
Bad Girl
RomanceNajveći problem današnjih generacija jeste ljubav.Kate je cijelo vrijeme bila u potrazi za ljubavi i mislila da je problem u drugima.Problem nije bio u drugima, već u njoj.Jer ljubav nije predmet.Ona se ne može naći.Ona se mora dogoditi. Šta će se d...