Stala sam kraj prozora i gledala u nebo.Bilo je tamno,jako tamno, ali zvijezde su jako sijale i davale mu svjetlosti.Čula sam nečije korake, znala sam da je to Elena.
Ja:Elena ne želim pričati.Reci ostalima da idu.Moram se pakovati.
Rekla sam dok sam gledala kroz prozor.
X:Zapravo...Stefan je.
Okrenula sam se i ugledala prelijepu mušku figuru kako stoji kraj vrata.Polako je ušao i zatvorio vrata.Gledala sam ga i bila sam na rubu da zaplačem.Prišao mi je i zagrlio me.
Stefan:Slobodno plači.Izbaci to iz sebe.
I tako sam plakala na njegovom ramenu.Kao što bi se reklo on je bio moje rame za plakanje.Nakon par minuta smo se odvojili i obrisala sam suze.
Stefan:Znam da te zanima zašto se ponašam dobro u zadnje vrijeme.Jednostavno želim biti bolja osoba.Želim steći prijatelje.Želio sam da budem u boljim odnosima sa svima vama.Počeo sam djeliti tajne s vama.Sve je krenulo na bolje.Volio bih kada bi me prihvatila ovakvog.Hoćeš li?
Ja:Naravno da hoću, ali reci mi tu tajnu.
Smješkala sam se radoznalo.
Stefan:Ma samo Marko zna.Oko neke cure je.
Ne znam zašto, ali čim je spomenuo curu uspaničila sam se.Kao da nisam željela da ima drugu curu.
Stefan:Jedne jako lijepe i drage cure.Koja ima najljepše oči i koja stoji ispred mene.
Pogledala sam ga ravno u oči i nisam mogla vjerovati šta govori.
Nasmijao se i krenuo otići, ali ja sam ga povukla za ruku i spojila naše usne.Ne znam šta mi je bilo, ali poljubila sam ga.Uzvratio mi je poljubac i sa smiješkom izašao iz sobe.
Sjela sam na krevet s osmijehom i dodirivala svoje usne.Kao da sam još uvijek osjećala njegov dodir.Sutra
Ustala sam i s koferom sišla u prizemlje.Jela sam i ispred vile su me čekali svi.Čim sam ugledala Stefana srce mi je jako zalupalo, a vidim i on se uzbudio.Marko me samo gledao s osmijehom izvinjenja.Elena se smijala zbog uzbuđenosti što idemo na Univerzitet.Prišla sam joj i zagrlila je.
Elena:Ne mogu da vjerujem da idemo na 10 dana od ovog grada.
Zatim sam prišla Marku i zagrlila ga.
Tiho je šapnuo "Izvini" , a ja sam ga pomilovala po kosi.A onda sam prišla Stefanu.Zagrlila sam ga s nelagodom, ali u zagrljaju sam se osjećala sigurno i lijepo.Sjeli smo u bus kao i ostala djeca i zaputili se u našu avanturu...
YOU ARE READING
Bad Girl
RomanceNajveći problem današnjih generacija jeste ljubav.Kate je cijelo vrijeme bila u potrazi za ljubavi i mislila da je problem u drugima.Problem nije bio u drugima, već u njoj.Jer ljubav nije predmet.Ona se ne može naći.Ona se mora dogoditi. Šta će se d...