2.dio

257 15 0
                                    

Čim smo ušle u školu "drugarice" su počele pozdravljati nas.Nakon svih fake zagrljaja i poljubaca otišla sam do svog ormarića uzeti stvari potrebne za čas.Ubrzo mi je prišao Marko.Marko je moj najbolji prijatelj, ali ujedno i Elenin i Stefanov.Uvijek je tu za mene.
Marko:Hej ljepotice.
Ja:Hej.
Poljubila sam ga u obraz i krenuli smo hodati do učionice.
Marko:Pa...jesi čula?
Ja:Umm..šta?
Marko: U srijedu sa školom idemo u univerzitet.Bićemo tamo 10 dana kao da se upoznamo s rasporedom i stvarima koje se dešavaju tamo jer smo četvrta godina.
Ja:Ahaa.Pa mislim da će biti zanimljivo.
Nasmijao se i ušli smo u učionicu.Marko je sjeo pored Stefana, a ja kod Elene.Cijeli čas smo pričale o tom univerzitetu.
Nakon škole otišla sam do biblioteke podići knjige za čitanje.Ušla sam u biblioteku i izabrala par knjiga,te sjela na fotelju.Počela sam čitati opise knjige, ali me neko prekinuo.Od svih ljudi koje sam mislila da ću vidjeti on se našao- Stefan.
Stefan:Zašto dama sjedi sama?Ustaj.
Ja:Šta?Zašto bih ustala.
Prevrnuo je očima i povukao me za ruku.Sjeo je na fotelju i mene povukao u njegovo krilo.Kad sam pokušala ustati čvrsto me držao.
Ja:Dobro, šta hoćeš?
Rekla sam nervozno.
Stefan:Prvo mala smiri se.Drugo moramo pručati.
Ja:Okej...
Stefan:Slušaj...vezano za onaj univerzitet.
Dok je pričao njegova ruka je prelazila preko mog struka, a on se ponašao kao da je sve normalno.Ne znam zašto,ali mnogo sam se uzbudila i postalo mi je neugodno.
Stefan:U sobe idu momci i cure.Po četvoro u jednoj sobi.Što znači Elena i ti, Marko i ja.
Ja:Molim?!Da budem u sobi s momcima na.aa...
Stefan:A de mala.Mora tako.Ako nećeš s nama, s kime ćeš?
Ja:Okej okej...I samo nas 4.Nemoj mi još neke debile.
Stefan:Ne brini.Vidimo se sutra kod tebe.Znam da ti je prazna kuća.I da zovi Elenu i Marka.Bilo bi malo neugodno da ti i ja sami provedemo noć.
Nasmijao se vragolasto,a ja sam ga pogodila knjigom.Otišao je, a meni se nacrtao osmijeh na licu.Ne znam zašto.

Bad GirlWhere stories live. Discover now