2-rész-A megmentő!

508 36 0
                                    

CHRIS:
Amikor az a vámpír elém került, csak összehúztam magam, és eltakartam a szemeimet, éppen léptem volna hátra amikor megbotlottam, aztán a hóba huppantam.
Iszonyatosan féltem, hiszen mindig attól rettegtem, hogy ez megfog történni, és egy vámpír megtámad, majd megesz engem.
Amikor hallottam annak a vámpírnak a hangját kinyitottam a szemeimet, és megláttam  magam előtt a többször látott vámpírt, aki már nem volt olyan ismeretlen a számomra.
Remegett az egész testem, de mozdulni sem tudtam a rémülettől.
Vajon ő hogy került ide?!
Amikor lerepült a másik vámpír feje, és a teste elporladt kissé nyugodtabb lettem, de itt van egy másik vámpír is.
Amikor felém fordul a védelmezőm, csak az arcára nézek. Ahhoz a lényhez képest ő mégsem olyan ijesztő.
Megtöröltem a szemeimet, hiszen kissé könnyesek voltak, majd lassan felálltam, de felnyögtem, amikor a lábamra álltam.
-Jól vagyok, kicsit a lábamat beütöttem, amikor elestem. -mondtam neki, és csak néztem az arcát.
-Köszönöm.. Köszönöm hogy segítettél nekem. -mondtam neki.
-Igazán hálás vagyok. -hajoltam meg illendően előtte, hiszen megmentette az életemet.
Nem tudtam hogy még mit mondhatnék neki.
Miután kiegyenesedtem megszólaltam.
-Szeretném felajánlani magamat, hogy megháláljam, amit értem tettél. -mondtam ki, de éreztem hogy a szívem hevesen  ver a nem rég történtektől.
Ha egy vámpírnak innia kell belőlem, akkor ő legyen az, az aki megmentette az életemet.

Vámpír, és egy halandó végtelen szerelmi története! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora