Byl jednou jeden kluk ve věku 14 let, který bydlel v malém bytečku, ve městě Woodtown. Jeho život byl velmi těžký. Matka mu zemřela na AIDS, protože pracovala v pochybném nevěstinci a tátu vůbec nepoznal. Peníze si vydělával prodáváním drog v místní hospodě, kam chodili lidé s psychickými chorobami.
Každý den seděl u stolu a přemýšlel nad slovy jeho zákazníků, kteří se mu svěřovali se svými problémy. Jak tak přemítal, čím dál častěji cítil, jak ho bolí hlava a zrychluje tep. Uslyšel hlas. Otočil se, ale nikoho neviděl. Ten hlas vykřikoval jeho jméno. Pokaždé co si sedl do původní polohy, ozval se zase. Po chvíli nepřestával a začal dokonce vykřikovat, " zabij se, udav se, pořezej se, oběs se, to je jediné řešení". Kluk se neudržel a vykřikl, " čeho řešení!? " Hlas ale ustal a on už neslyšel nic. Celý večer pak ležel a čekal zda se neozve znovu. Neozval se.
Druhý den, když opět odpočívalu stolu, uslyšel hlas. Ten hlas, jenž včera večer vykřikoval jeho jméno. Dnes však říkal něco jiného. Něco čemu nerozuměl. " Jako by to šeptalo pozpátku", řekl. Ticho. Hlas opět přestal. Po chvíli začal cítit brnění v rukou a nohou. Vstal ze židle, aniž by si uvědomoval co dělá. Vyšel z hospody a už svítil měsíc. Šel zkrz celé město, až dorazil k lesu, kde se zastavil. Cítil jako by mu někdo přejížděl kudlou po těle. V jednu chvíli zařval bolestí, když se mu noha náhle odtrhla od těla. Ležel na zemi, držel nohu ve zkrvavených rukou a snažil se krvácení zastavit. Přemýšlel co se mohlo stát, jenže z lesa se začal ozývat děsivý smích. Tep se zrychlil a z rány opět začala stříkat krev. Uslyšel dupot. Dupot, který se ozývá jen za běhu. Vycházel z lesa a byl čím dál tím hlasitější. Smích zesílil a běh se zrychlil. Záhlédl temnou postavu, která se rychle přibližovala. Adrenalin proudil v žilách a panika ho zachvacovala. POMOC snažil se vykřiknout, ale nešlo to. Jako by mu někdo vyrval hlasivky. Postava se přibližovala čím dál víc a on mohl záhlednout některé rysy. Všiml si, že ta stvůra drží v ruce nůž.
Zavřel oči. Čekal na svojí smrt. Po chvíli ucítil prudkou bolest na srdci." Řešení jak zemřít", řekl hlas, který znal. "Nyní si v mém vlastnictví, vítej v Dead life". Po těchto slovech muž zabil kluka a zmizel v lese.
YOU ARE READING
The Forest
HorrorNeznámý vrah zabíjí lidi v městečku Woodtown jednoho po druhém. Mladý puberťák jménem Joey Danner se rozhodne zjistit co se děje a vraha najít. Avšak netuší do čeho se zapletl a stává se z něho další oběť. Vrah asi nebude úplně normální člověk.