Kapitola 3

17 2 0
                                    

Otevřel jsem oči a zjistil jsem, že ležím doma na posteli. Bolela mě hlava, a tak jsem si vzal prášek. "Co se stalo?", říkal jsem si pro sebe a přitom jedl kus koláče, co jsem měl v lednici. Byl to jen sen? Vstal jsem od stolu a šel do koupelny. Podíval jsem se do zrcadla. Vlasy jsem měl rozcuchané a bělmo zrudlé. Vlezl jsem do sprchy a pustil ji.Teplá voda mi ztékala z ramen na dlaně a já pocítil silné pálení. Podíval jsem se na ruku. Tekla mi sytě červená krev z jizvy ve tvaru 2. Doběhl jsem pro obvaz a obmotal si ji."Jak se to mohlo stát?!"Nechtělo se mi věřit, že by ten sen byl realitou. Vyšel  jsem ven, abych nabral čerstvý vzduch do plyc. Rozhlédl jsem se. Les se zdál krásný, tajuplný, ale ne nebezpečný. Ptáci zpívali, já seděl na lavičce, popíjel kávu a usmíval se. Život byl krasný. Vzal jsem klíčky od auta a jel do města. Zaparkoval jsem na parkovišti u velkoobchodu a vešel dovnitř. Kromě základních potravin jsem ještě koupil sadu věcí na přežití ve které byly nůžky, nůž, sekyra, obvazy, škrtidlo atd. Prostě klasika. Ale kromě všech takových věcí tam byl i malý ocelový plíšek. Nejdříve jsem nevěděl k čemu slouží, ale pak mi došlo, že se používá k ochraně srdce. Vložíte si ho do náprsní kapsy a on vám kryje část hrudi. Zašel jsem ještě do Army Shopu a koupil si zbrusu novou dvouhlavňovou brokovnici a 20 patron k tomu. Už se stmívalo tak jsem jel domů.

The ForestWhere stories live. Discover now